Hei! Ajattelin kysyä kokemuksia kunto- ja potkunyrkkeilystä. Mitä mieltä olette, onko "tehokas" laji ja viihtyisä (se toki on mielipidekysymys).
Asuinseudullani alkaa kunto- ja potkunyrkkeilyn alkeet kurssi, johon sisältyy parikymmentä oppituntia, ja hieman alkoi kiinnostaa. Kertokaa mielipiteitä! Kiitos
kickboxing
6
279
Vastaukset
- Menet
sinne, jos kiinnostaa.
Rohkeasti vain kuntopuolikin on todella tehokasta, harraste puolella sparrataan enemmän ja keskitytään tekniikoihin paremmin.
Riippuu tietysti vähän salista ja ohjaajasta kuinka rankkoja tulee, ja tottakai omasta asenteesta.- Sami-16v
Selvä homma :) kiitos vastauksesta :)
- iteki16v.
kannaattaa mennä. ite menin ekoihin treeneihin vähä yli vuos sitte ja sille tielle jäin. kunto on kohonnu paljon ja itsetunto ja mieliala:) välillä en malta oottaa seuraavii treenei ja välil tuntuu ettei millää haluis mennä mut on siel loppujen lopuks tosi kivaa. joten suosittelen mee rohkeesti sinne vaa:)
- Sami-16v
Selvä, tällä viikolla se koetus alkaa :) Kiitos vastauksesta :)
- Sami-16v
Huhhuh, johan tuota on käyty reeneissä ja täytyy sanoa että helevetin mukavaa! Ja aluksi tosiaan oli itelläki se että ei oikee huvittanu mutta nyt odotan innolla seuraavia reenejä! mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094