Kun minäluen näitä ateistien kirjoituksia, niin en voi olla ihmettelemättä sitä täydellistä sokeutta mikä niistä tulee ilmi. En voi olla ihmettelemättä sitä pilkkaa mikä niistä tulee ilmi, en voi olla ihmettelemättä sitä itsekeskeisyyttä mikä niistä tulee ilmi. Kuinka voi olla mahdollista että ihmiset ovat tulleet niin ymmärtämättömiksi, Raamattu on täynnä upeita kertomuksia ja elämän totuuksia, eivätkö he todellakaan näe niitä?
Katsokaa esimerkiksi laulujen laulua, vain esimerkiksi sillä Raamattu on täynnä yhtä upeaa tekstiä kaikkialla .
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Katsokaa vuorisaarnaa
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Raamattu on viisauden kirja .. hengessä viisaille ..
1. Korinttolaiskirje 13
1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Täytyy oikein ottaa osaa keskusteluun
20
321
Vastaukset
- upea raamattu
olen samaa mieltä että kyllä on sokeita ihmiset raamatun kauneuden edessä ja pitäsi olla enemmän sitä täällä esillä.
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille Hän sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut." - HERÄTYS .. HALOO
Aivan, Raamattu kuvaa realistisesti sitä totuutta mikä hallitsee jokaista elämää. Kaiken elämän herra on Raamatun Jumala. Hyväksyy ihminen sen tai ei. Eikö sitä saisi kertoa ihmis-poloisille jotka ovat alentaneet itsensä eläinten tasolle ja joskus jopa alle sen. Ihmisille jotka ovat heittäneet kaikki "elämän arvot" Gehennaan ja konttaavat nyt läpi vajavaisen elämänsä syytellen ja murhaten toisiaan. Heidätkö Jumalan tulisi säästää. Ei, Raamatun selvä ilmoitus heille on: Kääntykää pois pahuudestanne tai teidän elämänne saa sen lopun jonka se ansaitsee. Mutta kääntyykö paha ihminen ? Ei käänny, vaan valittaa ja itkee kohtaloaan murhaa lähimmäisiään mutta valittaa silti kohtaloaan ja pilkkaa Jumalaa.
Raamattu kertoo sellaiselle ihmiselle hänen kohtalonsa, mutta uskooko typerä ihminen siihen - Ei usko - vaan sen sijaan itkee ja valittaa kun saa kärsiä tekojensa hedelmiä.
Tämäkö on se tosiasia mikä estää ateisteja näkemästä Raamatun suuruutta?
Vain ne jotka ummistavat silmänsä eivät näe sitä. He haluaisivat että elämä ei ole sitä mitä se on. Elämä ei ole mitään pumpulissa pyörittelyä, vaan totisinta totta, mutta kun Raamattu kertoo sen, tulee monille suuria vaikeuksia tajuta se.
Päivän uutisiin sen sijaan uskotaan - Kunnia Jumalalle
minustakin raamattu kuvaa hienosti sitä että kaikki ne jotka ajattelevat eri tavalla täytyy tappaa ja murhata. Se on hieno ohje noudatettavaksi elämässä. Lapset naiset aasit ja kaikki vain tapetaan kun Jumala niin käskee ja se on tehtävä jos Jumala käskee. Yhteiskunnassa pitäisi enemmänkin noudattaa Jumalan ohjeita niin pääsisimme eroon kaikesta roskasakista kuten naisista ja lapsista ja imeväisistä. Tapetaan kaikki ja jos sen tekee Jumalan nimissä niin ei se voi väärin olla!
- HERÄTYS .. HALOO
"ne jotka ajattelevat eri tavalla"
Voi järjen valo, missä olet?? Ajattelevat? oletko umpi sokea?
Ei todellakaan ole kysymys vain ajattelusta vaan teoista, murhaamisista, valehtelemisista, pettämisestä, armottomuudesta, kerta kaikkiaan siitä sokeudesta jossa sinäkin näyt vaeltavan, siitä on kysymys - ihmisten pahuudesta, elämän tuhoamisesta. Kovastipa kaunistelet asioita - et halua tunnustaa, että kysymys on murhaamisesta, lasten murhaamisesta joka päivä joka minuutti ihmiset murhaavat, valehtelevat ja ovat olevinaan jotain mitä he eivät ole. Pitäisikö murhaajan itsensä saada elää ja jatkaa murhaamistaan, sekö on oikeudenmukaista mielestäsi?
He vaativat oikeudenmukaisuutta (sinäkin) ja oikeudenmukaisen kohtalon he saavat, taatusti, täysin oikeudenmukaisen, tekojensa mukaan.
Ihminen raiskaa koko maailmaa, mutta Raamattu sanoo, että Jumala tulee tuhoamaan kaikki ne jotka tuhoavat maapalloamme sillä jos ei Jumala tekisi sitä tuhoutuisi koko maailma. Jumala tuhoaa jokaisen joka ei käänny pois pahuudestaan.
Jokainen ihminen tulee saamaan tekojensa mukaan.
Joten lakkaa uikuttamasta ja selittämästä, että Jumala olisi epäoikeudenmukainen, saat tekojesi mukaan sinäkin. Täysin oikeudenmukaisesti.
- Kunnia Jumalalle
En uikuta en vaan iloitsen kanssasi Jumalasta joka rakkaudessaan tappaa lapset naiset ja imeväiset sekä aasit. Kyllä roskasakista eroon pääseminen on hyvä asia eikä yksikään Jumalan määräämä murha tai raiskaus voi väärin olla. Jumalan pitäisi myös nykyään osoittaa ne jotka voisimme yhdessä tappaa! Tulisitko kanssani kivittämään ihmisiä kuoliaaksi jos Jumala osoittaisi ketkä pitää tappaa ja murhata? Enemmän pitäisi Jumalan puuttua taas ja näyttää meille lapset jotka voisi tappaa jo nyt!
- pyh!
Oletko tyhmä? Ei Raamatussa noin sanota. Siellä on muutama kerta, kun Jumala tuomitsi tietyt jumalattomat kadotukseen ja toteutti sen kansansa kautta. So what? Niin tulee käymään kaikille jumalattomille.
Ja nyt eletään uuden liiton aikaa, joten Jumala itse toteuttaa sen tuomion, emme me. - Kunnia Jumalalle
pyh! kirjoitti:
Oletko tyhmä? Ei Raamatussa noin sanota. Siellä on muutama kerta, kun Jumala tuomitsi tietyt jumalattomat kadotukseen ja toteutti sen kansansa kautta. So what? Niin tulee käymään kaikille jumalattomille.
Ja nyt eletään uuden liiton aikaa, joten Jumala itse toteuttaa sen tuomion, emme me.Kyllä Jumalan tulisi nytkin antaa valitun kirkkonsa, adventtikirkon, tappaa kaikki jotka eivät meihin halua liittyä. Henki pois kaikilta niin se on sama että nytkö vaiko huomenna. Odotan jo Jeesuksen paluuta ja että pääsen tuomitsemaan niitä jotka eivät meihin kuulu. Olen jo valinnut sopivan kokoisia kiviäkin kun pääsemme sitten kivittämään heidät jotka Jumalalle käskee. Kyllä pitää pitää perinteistä kiinni ja jospa Jumala antaa sitten meidän tappaa ne jotka sen ansaitsevat eli kaikki ne jotka eivät meihin kuulu! Voisimme pitää sapattisin kivitysharjoituksia jotta sitten varmasti osuisi kun sen aika on! Lapset imeväiset naiset ja muut syntisäkit sitten vaan henki pois!
## Kyllä roskasakista eroon pääseminen on hyvä asia eikä yksikään Jumalan määräämä murha tai raiskaus voi väärin olla. ##
Vaikea päätellä kenen joukoissa tuon kirjoittanut seisoo. Mutta Jumalalla on oikeus kostoon ja toisaalta myös armonvalintaan. Ihminen ei saa koskaan kostaa ja laupias pitää olla jo asenteeltaankin.
Room. 9:16
Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee,
vaan Jumalan, joka on armollinen.
1. Piet. 3:9
Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
Room. 12:19
Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
Room. 9:15
Sillä Moosekselle hän sanoo:
"Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
OPPIA KANTAPÄÄN KAUTTA
2. Moos. 14:4
Ja minä paadutan faraon sydämen, niin että hän ajaa heitä takaa; mutta minä näytän kunniani tuhoamalla faraon ja koko hänen sotajoukkonsa; ja niin egyptiläiset tulevat tietämään, että minä olen Herra." Ja he tekivät niin.
2. Moos. 14:17
Ja katso, minä paadutan egyptiläisten sydämet, niin että he tulevat heidän perässänsä; minä näytän kunniani tuhoamalla faraon ja koko hänen sotajoukkonsa, hänen sotavaununsa ja ratsumiehensä.
Antti- Kunniapa hyvinkin.
Kunnia Jumalalle kirjoitti:
Kyllä Jumalan tulisi nytkin antaa valitun kirkkonsa, adventtikirkon, tappaa kaikki jotka eivät meihin halua liittyä. Henki pois kaikilta niin se on sama että nytkö vaiko huomenna. Odotan jo Jeesuksen paluuta ja että pääsen tuomitsemaan niitä jotka eivät meihin kuulu. Olen jo valinnut sopivan kokoisia kiviäkin kun pääsemme sitten kivittämään heidät jotka Jumalalle käskee. Kyllä pitää pitää perinteistä kiinni ja jospa Jumala antaa sitten meidän tappaa ne jotka sen ansaitsevat eli kaikki ne jotka eivät meihin kuulu! Voisimme pitää sapattisin kivitysharjoituksia jotta sitten varmasti osuisi kun sen aika on! Lapset imeväiset naiset ja muut syntisäkit sitten vaan henki pois!
Eihän adventisti ole siinä tuomarina, vaan Jumalan Sana.
Että älä sekoita asioita. Synnin palkka on kuolema, tekikö sitä tahallisesti ateisti tahi adventisti tai joku muu.
siis Jumalan Sana tekee suusi tunnustuksen mukaisen tuomion.
Tuomio on sen julistusta, mitä sinä itse haluat. Eli joko haluat elämään sisälle, ts.
elämään niin, joka ottaa huomioon lähimmäisesi hyvä, luomisen perusteella.
tahi jatkat syntiä, ts. lähimmäisesi rakkaudettomuutta kohtelua, kohdaltasi, hyväksyen kaiken sen, mitä teet ja lähimmäisesi rinnalla tekee, varoittamatta häntä.
sen palkka on se kuolema. koska juuri suusi, mielesi kätesi on syntiin tarttunut elääkseen siinä.
ymmärtääkö hän? - pieni jatko..
Kunniapa hyvinkin. kirjoitti:
Eihän adventisti ole siinä tuomarina, vaan Jumalan Sana.
Että älä sekoita asioita. Synnin palkka on kuolema, tekikö sitä tahallisesti ateisti tahi adventisti tai joku muu.
siis Jumalan Sana tekee suusi tunnustuksen mukaisen tuomion.
Tuomio on sen julistusta, mitä sinä itse haluat. Eli joko haluat elämään sisälle, ts.
elämään niin, joka ottaa huomioon lähimmäisesi hyvä, luomisen perusteella.
tahi jatkat syntiä, ts. lähimmäisesi rakkaudettomuutta kohtelua, kohdaltasi, hyväksyen kaiken sen, mitä teet ja lähimmäisesi rinnalla tekee, varoittamatta häntä.
sen palkka on se kuolema. koska juuri suusi, mielesi kätesi on syntiin tarttunut elääkseen siinä.
ymmärtääkö hän?Ja tällä vielä tarkoitin sitä, että jos minä tietentahtoin teen elän ja hyväsun pahan, edesautan sitä, enkä itsekään välitä hyvästä.
otan tuomioni vastaan, toisen kuoleman, koska suuni tunnustaa silloin tarkoituksella haluni elää pahuudessa. Ylenkatson niin kalliin sovituksen kohdalleni, kuinka voisin pyytää päästä sisälle, jos en itse hyväksy oikeudenmukaisuutta.
koska suurin oikeudenmukaisuus on se Agabe- rakkaus. - HERÄTYS .. HALOO
Nyt sinä ymmärtämättömyydessäsi asetut jopa Jumalan tuomariksi ja vieläpä kuulopuheiden mukaan ja asiaa tuntematta..
Jumalan on valta, voima ja tuomio, ja Jumala tulee tuomitsemaan koko maailman oikeudenmukaisella tuomiolla.
Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut kuolleiden tuomion aika, aika palkita profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja kaikki jotka kunnioittavat sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On aika tuhota ne, jotka tuhoavat maata.
Jumalan pilkkaajien tulisi HERÄTÄ ja kääntyä pois pahuudestaan.
- pyh!
AAMEN!
## Raamattu on täynnä upeita kertomuksia ja elämän totuuksia;
eivätkö he todellakaan näe niitä? ##
Aivan. Ja sattumaan (latinaksi: una fortuna) uskovat tiedeateistit usein naljailevat, että mistä se Jumala sitten alkunsa sai, vaikka heidän uskolmuksensa mukaan vastauksen pitäisi olla selvä: jumala vaan sattumalta päätti alkaa olla olemassa.
On outoa, etteivät ateistit väitä ihmisen aivan sattumalta kohdusta pöllähtävän.
Eräs raamatullinen upea tosikertomus, kun totuutta etsitään toden teolla:
1. Kun. 3:25 Hän antoi käskyn:
"Halkaiskaa elävä lapsi kahtia ja antakaa toinen puoli toiselle, toinen toiselle."
- -
26 Silloin rakkaus lapseen
pani elävän pojan äidin puhumaan, ja hän huudahti kuninkaalle: "Herrani! Anna lapsi hänelle, älä anna surmata sitä!" Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle. Halkaiskaa vain!"
27 Silloin kuningas lausui: "Antakaa lapsi tuolle,
joka ensin puhui, älkää tappako sitä. Hän on lapsen äiti."
28 Kautta koko Israelin levisi
tieto tuomiosta, jonka kuningas oli antanut. Kaikki alkoivat kunnioittaa kuningasta, sillä he näkivät nyt, että hän oli saanut Jumalalta viisauden tuomita ja hallita oikein.
Matt. 7:12 "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.
Gal. 5:6b Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko.
Antti>>> Raamattu on täynnä upeita kertomuksia ja elämän totuuksia, eivätkö he todellakaan näe niitä?
Todella upeita kertomuksia ja elämän totuuksiako? Oletko aivan varma?
http://www.kolttonen.fi/comics/jumalan_miehet/jumalan_miehet.html
HAHAHAHAHAHAAAA!!!
T: Iloinen nauraja- truth shall set you
Toisinaan järkyttävä totuus vapauttaa lukijansa uskonnnon pauloista. Sen jälkeen henkilöllä on todellinen vastuu alkaa vastamaan omista tekemisistään. Ymmärrettävästi on helpompi paeta takaisin uskonnon syövereihin.
- pyh!
En hylkää Jeesusta, ettäs tiedät!
- oletko kuullut?
pyh! kirjoitti:
En hylkää Jeesusta, ettäs tiedät!
Aaaa... mutta Jeesushan kuoli jo kauan sitten.
- Fniss!
oletko kuullut? kirjoitti:
Aaaa... mutta Jeesushan kuoli jo kauan sitten.
Mistäs sinä sellaista olet kuullut? Mistä yleensä olet kuullut Jeesuksesta? Minä olen lukenut hänestä Raamatusta ja kun jatkoin lukemista, niin huomasin hänen nousseen kuolleista ja elävän vieläkin.
Ukonlahkot ja uskomuksille perustuvat kultit ovat täysin turhia.
Ko. potaskaa ja rahaa rakastavia hihhulijärjestöjä maailma on pullollaan vain siksi, että typeriä lahkojen ja kulttien rahoittajia vielä löytyy, tosin onnneksi yhä vain vähemmän.
Siispä on korkea aika panna rahapussin suut kiinni, kun joku rahanhimoinen uskonlahko pyytää sinulta "almua".
Anna ennemmin rahasi vaikkapa hanuriaan soittavalle romanikerjäläiselle.
Saatpahan ainakin hymyn palkaksesi ja hanurista raikaavaa musiikkia sielusi ravinnoksi.- totesin että näin se
Ilmi-antaja puhuu niinkuin osaa, kuitenkin on kysymys siitä onko vääryyden tekijällä oikeus elämään tai ei, ilmi-antaja näyttää jostain syystä olevan sillä kannalla että murhaajan elämä on tärkeämpi kuin murhatun, ihmetyttää koska hän samaan hengen vetoon valittaa korvakuulolta Oikeudenmukaisen Tuomarin tuomiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594