Farkkujesi koko, sekä pituutessi ja painosi

33/32, 185/87

Kyse tuumakoosta farkuissa, senteistä pituudessa ja kiloista painossa

21

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En omista enää farkkuja. Inhottavat pitää jalassa. Pituutta riittävästi ja painoa vähän liikaa. :) Joo kyllä centeissä ja kiloissa.

• ; ))))

hikoaako pilde farkuissa?

• ; )))) kirjoitti:

hikoaako pilde farkuissa?

Ei sen enempää, kuin muissakaan housuissa. Farkut vaan ei tunnu hyvältä päällä. Yleensä jäykät ja tönköt. Monesti vielä puntit on hirven jalkaan mitattu eli liian pitkiä.

• ; ))))
        voopotin kirjoitti:

Ei sen enempää, kuin muissakaan housuissa. Farkut vaan ei tunnu hyvältä päällä. Yleensä jäykät ja tönköt. Monesti vielä puntit on hirven jalkaan mitattu eli liian pitkiä.

Piditkö teininä tiukkoja farkkuja?

• lökäpöxy
        ; )))) kirjoitti:

Varmaan löysiä.

• ; )))) kirjoitti:

Pidin aika tiukkoja joo. Mulle oli nuorempana muutenkin vaatteilla enemmän merkitystä, mimmosia ne on ja miltä ne näyttää. Vois sanoa et olin enemmän muodin uhri ja tälläytyjä.

• herkku<3
        voopotin kirjoitti:

Pidin aika tiukkoja joo. Mulle oli nuorempana muutenkin vaatteilla enemmän merkitystä, mimmosia ne on ja miltä ne näyttää. Vois sanoa et olin enemmän muodin uhri ja tälläytyjä.

Olit varsinainen herkku

• En koskaan muista tuumakokoja, mutta olisko 29/31? vai 31/29, luulen, että toi eka.
      Pituus on 166-167 ja paino joku 57-59.

• Kyöstix

33/32 ja 186/90 näillä mitoilla mennään :)

• deft

Riippuu farkuista, mulla kun on erimallisia ja erilaisiin tarkoituksiin.
      Yleisesti kuitenkin:
      32/34
      Ja kriittiset mitat miltei millilleen/grammoilleen: 182/73

• --------------------

182/73 = laiha

Hanki 10 kiloa lisää elopainoa

• deft
        -------------------- kirjoitti:

182/73 = laiha

En mä laihaksi menisi sanomaan. Viimetteeksi kun oon laiha ollut olin joko intissä tai ylä-asteaikana kun pelasin junnujoukkueessa koripalloa. Silloin sen kropan koon huomasi suhteessa lihaksikkaisiin karpaaseihin.
        Jos jalkoja katsoo, niin ne on kuin antiloopilla...muuten taas...meh...iän myötä pientä kessiä ja olemattomia hartioita narukäsillä.

• ,.-,.-,.-,.-,.-,.-,.
        -------------------- kirjoitti:

182/73 = laiha

Voi elämä... Siinä taas nykyajan läskejä ihannoiva trendi nostaa päätään -.- Popsikaa ihrapallerot sitä läskiä ja hankkikaa kaiken maailman sairauksia joita ylipaino aiheuttaa. Älkää kuitenkaan ruikuttako terveille ja tervepainoisille ihmisille. Vai kateudestako on kyse?

• d.

Farkut jäi pois, housukoko on 36, pituus 165cm ja paino 52kg.

• varmaan joku 29/30 tai 30/30 olis sopiva, ehkä, en oo aikoihin ostanu tuumakoon farkkuja..
      tuota lahjepituutta 30 vaan on niin vaikia löytää, et yleensä olen ostanut farkut lahjepituudella 32 ja lyhentänyt itse.

160cm on pituus edelleenkin ja suunnilleen se 58kg paino,

mur

• entäs Taru

pyllykkäsi muoto?

• Mä en itseasias tiiä, pitäs varmaan kokeilla töissä. Mut villi veikkaus et 29-31. Lahje tietty 34.

180cm/68-70kg

Tää oli kyl muuten vähän vanha kysely.

• eräs kunnon mies

32/30 169cm 60kg eikä ole kropassa liikaa rasvaa.

• 30/32 175cm/75kg

• 176 cm / 97kg Ylipainoa on eivätkä tämän hetkiset farkut sovi jalkaani. Tähtäimessä olisi saada painoa pois.

• nainen43

Farkut 27/32 mitat 170/59

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3945
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2577
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1664
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1499
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      50
      1494
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1410
    9. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      14
      1161
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      130
      1158
    Aihe