...siis hyvin. Näin suomen ykkösblondi vakuuttaa. Olen toki merkityksetön arvostelemaan näin naulanlyöjänä, mutta jotenkin minulla on välillä sellainen olo kuin että olisin tutustumassa rakennustyömaahan jonka mestarina on kuuromykkä.... teoreettista tietoa, eli luettua "ammattitaitoa" on kenties vaikka muille jakaa... mutta jos ei näe eikä kuule mitä ympärillä tapahtuu, voi olla ai-jai ja voi voi......lopputulos....
Vähän sama jos itse kävisin nypläämään pitsiä.....opettelin muuten juuri ulkoa pitsin nypläykseen täydellisesti perehdyttävän kirjan... =)
Suomessa menee ...
17
<50
Vastaukset
- Feklmfeklefmklwef
Asetuppa itse blondin asemaan.
Mitä hän näkee ympärillään, arjessaan?
Se on hänen käsityksensä maan tilasta. Ei ne rakennusmestarit muutenkaan oo kuuleman mukaan kovin käytännöllisiä. Tai mitenkään järjen riemuvoittoja.
iivar-runoilija kirjoitti:
...mitä...minäkö tyhmä...anteeksi mutta nyt en ymmärrä..... =))
Rakennusmestari-koulutus on alotettu uudelleen kun se aikanaan lopetettiin ja inssin planttuja vaan haluttiin kaikista. Ehkä se todistaa ettet ole tyhmä :>
bravo.bravi kirjoitti:
Rakennusmestari-koulutus on alotettu uudelleen kun se aikanaan lopetettiin ja inssin planttuja vaan haluttiin kaikista. Ehkä se todistaa ettet ole tyhmä :>
.....en ole rakennusmestari....jos totta puhutaan.... =)
.....en ole rakennusmestari....jos totta puhutaan.... =)
Mestarirakentaja on yhtä hyvä tai parempikin 8-)
Onko toi Katainen blondi vai? Nykyään on jostain kumman syystä tullut tavaksi mediassa ruotia yksittäisen ministerin toimia ja pyytää näiltä kommenttia joka asiaa, kun taas Vanhasen aikaan se oli Vanhanen pääministerinä, joka vastasi kaikesta. Niinhän se nykyäänkin on, että pääministeri vastaa hallituksen politiikasta, mutta jostain systä äijää ei haeta mikrofonin eteen selittelemään vaan pellen annetaan notkua puskissa.
...tuota juttaa tarkoitin...eikös se sen rahakirstun päällä istu....vai miten se meni.... =)
...tuota juttaa tarkoitin...eikös se sen rahakirstun päällä istu....vai miten se meni.... =)
Periaatteessa istuu, mutta ei kuitenkaan, koska päähallituspuolue Kokoomus sanelee hallituksen politiikan ja päättää rahanjaosta.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Periaatteessa istuu, mutta ei kuitenkaan, koska päähallituspuolue Kokoomus sanelee hallituksen politiikan ja päättää rahanjaosta.
.....eli jygä jyllää ja myllää... no....ainakin se ajaa loppuun asti, ei ptryy ptryy peruuttele kärryjään hevosmies.... =)
- Jygä Kaltenbrunner:.
.....eli jygä jyllää ja myllää... no....ainakin se ajaa loppuun asti, ei ptryy ptryy peruuttele kärryjään hevosmies.... =)
.
* TOTUUSKOMISSIO * tulee tuomitsemaan Jygä Kaltenbrunnerin rikoksista ihmisyyttä vastaan!!!!1!!!1!!1!!!!!!!!1!
Har!
.
Vaikka peruspäiväraha nousi satasella, tuntuu ettei se riitä sen enempää mitä ennen korotusta riitti. Omalla tavalla onneksi alkaa tuo kunnalle orjatyö, todennäköisesti saa ilmaisen aterian 9 euroa päivä matkakulukorvaukset bussilla.
....heitetään hatusta, sen olisi pitänyt nousta n. 250 euroa että kompensoisi yleistä hintatasojen nousua..... =)
....heitetään hatusta, sen olisi pitänyt nousta n. 250 euroa että kompensoisi yleistä hintatasojen nousua..... =)
Suurin vaikuttaja oli se, että päivärahaa nostettiin 120, mistä verot jäi satanen. Perusturvaa nostivat 25 euroa ja tuo 75 euroa on todennäköisesti sosiaalitoimistosta haettujen korvausten keskiarvo.
Keskimäärin meneekin, mutta sitten on jotain 700000-800000 ihmistä, joilla menee tosi huonosti. Ja määrä on kasvamaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812