Huhujen mukaan Jaguaarien juniorikoulun oma poika, Joona "Easily" Teittinen on siirtymässä opiskeluiden perässä poriin ja kuulemma Pori Bearssiin Klaus alisen kaveriksi !
Teittinen omistaa kokemusta nuorten maajoukkueesta kuin myös vaahteraliigasta.
Teittinen tulee olemaan kova vahvistus molemmin puolin palloa Porille ja Klaussille ! Spagettimaljan voi jakaa jo poriin.
Joona Teittinen siirtymässä jaguaareista Poriin !
11
632
Vastaukset
- 11+12
Just.
Ketään en halua ali-arvioida, mutta yksi mies ei maljaa kenellekään voita! - 19
Who cares, punainen on ruma väri.
- En tunne En tiedä
KUKA??!?!!?!? WHO THE FUCK IS THIS GUY!?!?!?
- 5+0
The guy who started this topic
- easily
Siis Ite teittisellä ei ole osaa eikä arpaa tämän kanssa ;) emmää mikä martti "härkä" välimaa ole kuitenkaa...
- teittinenantifan
Noh tulit tänne kuitenki kommentoimaan, lisää näitä jefupellejä joilla on liian suuret luulot itestään kun on pelannut juniorimaajoukkueessa ja vaahterassa, huoh :)
- Joona Teittinen
Hehe en uskonut, että suomi24 voi olla näinkin koominen paikka mutta nähtävästi se on. Tosiaan itse en ole tuota topiccia tehnyt (ei ole tapaistani huudella netissä, saati sitten missään muuallakaan.) Tiedän kyllä kuka on tämän tehnyt enkä piittaa asiasta sen enempää koska kyseessä on kuitenkin hyvä pelikaverini.
Ajattelin aluksi, että pois koko topicci mutta luettuani ylläolevia kommentteja totesin keskustelun erittäin huvittavaksi ja synkkien päivien pelastajaksi tulevaisuudessa. Pitänee pyytää siis, ettei keskustelua poisteta.
Toivon kuitenkin, että muutkin kirjoittajat ymmärtävät keskustelun koomisuuden ja lokeroivat sen samaan kategoriaan Roosters NFL:ään kanssa.
Se on totta, että muutan Poriin mutta pelaanko siellä on aivan toinen juttu. Kaikki aikanaan ja toisaalta, ketä täällä kiinnostaa pelaamiseni.
Mutta niin, internetin ihmeellinen maailma näytti taas mitä se voi olla parhaimmillaan/pahimmillaan. Itse otan asian vastaan nauraen, toivottavasti muutkin. :) - 6+9
Joona Teittinen kirjoitti:
Hehe en uskonut, että suomi24 voi olla näinkin koominen paikka mutta nähtävästi se on. Tosiaan itse en ole tuota topiccia tehnyt (ei ole tapaistani huudella netissä, saati sitten missään muuallakaan.) Tiedän kyllä kuka on tämän tehnyt enkä piittaa asiasta sen enempää koska kyseessä on kuitenkin hyvä pelikaverini.
Ajattelin aluksi, että pois koko topicci mutta luettuani ylläolevia kommentteja totesin keskustelun erittäin huvittavaksi ja synkkien päivien pelastajaksi tulevaisuudessa. Pitänee pyytää siis, ettei keskustelua poisteta.
Toivon kuitenkin, että muutkin kirjoittajat ymmärtävät keskustelun koomisuuden ja lokeroivat sen samaan kategoriaan Roosters NFL:ään kanssa.
Se on totta, että muutan Poriin mutta pelaanko siellä on aivan toinen juttu. Kaikki aikanaan ja toisaalta, ketä täällä kiinnostaa pelaamiseni.
Mutta niin, internetin ihmeellinen maailma näytti taas mitä se voi olla parhaimmillaan/pahimmillaan. Itse otan asian vastaan nauraen, toivottavasti muutkin. :)vedä kätee
- Tebow time
Joona Teittinen kirjoitti:
Mutta niin, internetin ihmeellinen maailma näytti taas mitä se voi olla parhaimmillaan/pahimmillaan. Itse otan asian vastaan nauraen, toivottavasti muutkin. :)Muusta en tiedä, mutta Tim Tebow oli twiitannut, että haluaisi pelata harjoitusmatsin Roostersia vastaan. Että silleen.
- ROO990
Tim Tebow veti käteen ja Roostersia käkeen
- teittisenjoona
Mee joona teittinen pois mun internetseistä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773651
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261357- 1581252
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351001
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk100892- 62775