Naaman pituus ja leveys

Jättinaama

Minkä pituisia/levyisiä on normaalit naamat? Minulla on varsin pitkä ja leveä. pit. 20 lev. 29.

Olenki ihmetellyt miksi olen miesten silmissä niin luotaantyöntävän näköinen.

14

1755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla mulla näin

Kääk, leveys 13 senttiä ja pituus 19 senttiä. Ja on kapeat kasvot. Omasta mielestä aivan liian kapeat mutta minkäs teet.

• 19, 23

Mä oon kanssa pituus 19cm, mutta leveys 23cm. Mittasitko oikeesti siten, että mittanauha osuu kokoajan ihoon? Mä mittäsin. 13 cm meinaan ihan hullun vähän.

• pitkulainen maana
        19, 23 kirjoitti:

Mä oon kanssa pituus 19cm, mutta leveys 23cm. Mittasitko oikeesti siten, että mittanauha osuu kokoajan ihoon? Mä mittäsin. 13 cm meinaan ihan hullun vähän.

Mittasitko korvasta korvaan mittanauhalla vai ihan vain se suora mitta viivottimella mitaten? Itse mittasin siis "ei kolmiulotteisesti".

• 19, 23
        pitkulainen maana kirjoitti:

Mittasitko korvasta korvaan mittanauhalla vai ihan vain se suora mitta viivottimella mitaten? Itse mittasin siis "ei kolmiulotteisesti".

Mä mittasin kolmiulotteisesti leveys 23cm. Ok, jos mittaan viivottimella suoraa viivaa on 14cm leveys. Eli oon aika pienipäinen hahah :D

• Mittarimato

Mistähän kohti ja miten lienet mitannut tuon leveyden? Peilistä katsoen ja mitta suorana naaman edessä, vai ohimosta ohimoon pitkin naamaa? En oikein usko että tuon levyistä naamaa on olemassakaan... Ainakaan, jos mitta on naaman edessä suorana.

• Jättinaama

Tuon leveyden mittasin korvan alanipukasta toiseen. Näin leveitä naamoja ei varmasti muilla ole, mutta mulla on. Kun näkisit niin ihmettelisit ja niin ihmettelee kaikki muutkin.

• multaruukku

eiiih älkää siskot tehkö naaman mittailusta uutta pakkomiellettä meille naisille! Nyt joku roti tähän touhuun!

• tosi outoa

Kyllä varmasti katsotaan oudosti siua jos varsinki leveys on tuota luokkaa. Onko sulla jokin vamma tms?

• wellex

No olipas rumasti sanottu. En usko, että näyttää mitenkään kummalliselta. Ainakaan kasvojen mittasuhteiden puolesta.

• Jättinaama

Saattaa olla jotain vammaa, vaikka lääkärit ei ole koskaan sanonu mitään. Äidilläni on todella iso naama samoin isäni suku todella isoluista.

• wellex

Mäkin olen aina mieltänyt itseni leveäkasvoiseksi. Ja niinhän se onkin. Naamani pituus on vain 17cm ja leveys 26cm. Mut ei se nyt erityisesti haittaa.

• Tämä palsta on turha

Kovasti koitan etsiä kommentteja, joilla tämä ketju saadaan linkitettyä ihannenaisiin, mutta ei sellaisia löydy. Näyttäisi olevan kokoelma naisten itsestään ottamia mittoja.

• Pyöreäposki

Pituus 22 cm ja leveys 28 cm.

• Liian kriittistä

Ap, voisitko linkittää kuvan sellaisesta kasvotyypistä joka vastaa omaasi? Ei pelkkiä mittoja luettelemalla tai yksityiskohtaisesti piirteitä kuvailemalla voi sanoa onko joku kaunis vai ei. Kokonaisuus ratkaisee. En usko että olet luotaantyöntävän näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16703
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      40
      4531
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2607
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1908
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1549
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      393
      1496
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1359
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      992
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      965
    Aihe