mieheni ei halaile, ei pussaa, ei pidä lähellä, ei hellyyden osoituksia, ainoastaan makuuhuoneen puolella. Minä taas kaipaisin hellyyden osoituksia tai edes joskus halauksia ja suukkoja. Ilmeisesti perinteinen suomalainen mies..
Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Ongelma on alkanut vaivata älyttömästi. Muuten mies on mitä kunnollisin, uskollinen hyvä, tukena aina ja ns kiltti mies ei alkoholia, eikä tupakoi..
Olen hänelle yrittänyt puhua asiasta, mutta mikään ei auta tähän..
Mies ei halaa, ei pussaa, ei pidä lähellä..?
67
15786
Vastaukset
- GF.
Kuinka monesti sä sitten olet yrittänyt puhua hänelle asiasta?
- Esimerkin puutteessa
Viis vuotta on pitkä aika elää rakkaussuhteessa jossa hellyys lepää pelkän sänkyseksin varassa.
Mikä sut sai pillastumaan vasta nyt?! Millä sä olet täyttänyt tuon hellyydentarpeesi tähän saakka? Passiivisella odottamisella, vai?
Jotainhan sinäkin olet tehnyt väärin, koska mies ei ole tajunnut millaisessa puutteessa sinä itse asiassa elätkään siinä hänen rinnallaan.
Ehkä sun pitäisi jo osoittaa sille ritarillesi millainen hellyys sulle riittää, sillä eihän hän sitä tiedä, kuvittelee ehkä sitäkin enemmän ja ajattelee kenties ettei hänestä ole sellaiseen... pehmoiluun, tai miten hän sen käsittääkin.
Ota häntä kädestä ulkona, hakeudu hänen kainaloonsa sohvalla, pussaa häntä aamuin illoin yhtäkkiä yllättäen ja hymyilee vaan jos hän sitä nikottelee, sano hänelle, että rakastat häntä kovasti, ja anna hänen nauraa niille sanoille, sillä uuttahan se vaan on ja aiheuttaa sen mukaisen tunnereaktion.
Mutta ei se ainakaan pahalta voi tuntua hänestäkään, joten uskoisin, että hän alkaa pikku hiljaa jakaa sitä mitä saa, ihan huomaamattaan.
Kokeile, jos et mua usko. ;)- TodellisuusEri
Sulla on jotenkin kovin romanttinen käsitys asiasta.
Se on kuitenkin niin, että jotkut ihmiset eivät tarvitse eivätkä halua hellyyttä ja se joka suhteessa sitä tarvitsee, kärsii asiasta.
Minun mies ei halaa, paijale eikä suutele. Jos teen hellyysaloitteen, hän minun mielikseni ihan hetken on vieressä, minuutin, kaksi, mutta ei tee itse mitään, ei koske. Hänestä se ei vaan tunnu miltään tai lähinnä kyllästyttää. Jos otan kädestä kiinni hän irrottaa otteen heti.
Ne jotka eivät tarvitse läheisyyttä, eivät koe minkään puuttuvan jos sitä ei ole, eivät muista tai huomioi koko asiaa. Se joka kaipaa, kyllästyy yksipuolisiin hellyydenosoituksiin ja lakkaa muutaman vuoden päästä itsekin tekemästä.
Kyllä minäkin edelleen joskus halaan miestä lyhyesti, mutta pääasiassa ”hellyys” on sitä että katsomme joskus telkkaria lähekkäin ja pidämme toisiamme kädestä. Siihen on ollut tyytyminen. Ja mies ei ole muuten jörrikkä tai mikään vanhanliton mies. Hän vaan ei tarvitse hellyyttä eikä osaa tai halua sitä myöskään siksi toiselle spontaanisti antaa. - aikansakaikelle
TodellisuusEri kirjoitti:
Se on kuitenkin niin, että jotkut ihmiset eivät tarvitse eivätkä halua hellyyttä ja se joka suhteessa sitä tarvitsee, kärsii asiasta.
Minun mies ei halaa, paijale eikä suutele. Jos teen hellyysaloitteen, hän minun mielikseni ihan hetken on vieressä, minuutin, kaksi, mutta ei tee itse mitään, ei koske. Hänestä se ei vaan tunnu miltään tai lähinnä kyllästyttää. Jos otan kädestä kiinni hän irrottaa otteen heti.
Ne jotka eivät tarvitse läheisyyttä, eivät koe minkään puuttuvan jos sitä ei ole, eivät muista tai huomioi koko asiaa. Se joka kaipaa, kyllästyy yksipuolisiin hellyydenosoituksiin ja lakkaa muutaman vuoden päästä itsekin tekemästä.
Kyllä minäkin edelleen joskus halaan miestä lyhyesti, mutta pääasiassa ”hellyys” on sitä että katsomme joskus telkkaria lähekkäin ja pidämme toisiamme kädestä. Siihen on ollut tyytyminen. Ja mies ei ole muuten jörrikkä tai mikään vanhanliton mies. Hän vaan ei tarvitse hellyyttä eikä osaa tai halua sitä myöskään siksi toiselle spontaanisti antaa.Miehesi on sitten samaa maata kuin minä, en kaipaa haleja, pusuttele tai suutele, jos muija ottaa kädestä hivuttaudun irti. Sama jos muija yrittää suudella, väistän ja sanon että poskelle. Sohvalla istutaan välillä vierekkäin, siinä se hellyys ja läheisyys. KUN EI VAAN KIINNOSTA MUU.
- TodellisuusEri
aikansakaikelle kirjoitti:
Miehesi on sitten samaa maata kuin minä, en kaipaa haleja, pusuttele tai suutele, jos muija ottaa kädestä hivuttaudun irti. Sama jos muija yrittää suudella, väistän ja sanon että poskelle. Sohvalla istutaan välillä vierekkäin, siinä se hellyys ja läheisyys. KUN EI VAAN KIINNOSTA MUU.
Suosittelisin sua kuitenkin osoittamaan hellyyttä joskus ja lyhyestikin, vaikkei se sua kiinnostakaan. Parisuhteessa voi tehdä toisen mieliksi asioita ja tämä ainakin on sellainen joka on ihan ilmasta ja saat todennäkosesti myös itsellesi muuta hyvää takaisin (parempaa seksiä, huomaavaisuutta, rakkautta)
Pahimmassa tapauksessa kumppanin tunteet väljähtyvät ja sitten on liian myöhäistä. - KosketelkaaToisianne
Suosittelisin sua kuitenkin osoittamaan hellyyttä joskus ja lyhyestikin, vaikkei se sua kiinnostakaan. Parisuhteessa voi tehdä toisen mieliksi asioita ja tämä ainakin on sellainen joka on ihan ilmasta ja saat todennäkosesti myös itsellesi muuta hyvää takaisin (parempaa seksiä, huomaavaisuutta, rakkautta)
Pahimmassa tapauksessa kumppanin tunteet väljähtyvät ja sitten on liian myöhäistä.Totta. Itsekin katselin pari vuotta miestä, jota ei saanut enää koskettaa. Aiemmin meillä oli läheisyyttä, pusuttelua ja koskettelua. Olen ihan normi itsestäni huolta pitävä nainen eli koskettelun loppuminen ei johtunut esim. huonosta hygieniastani.
Ei auttanut puheet siitä, että kaipasin muutakin kosketusta kuin seksiä.
Erohan siitä tuli, miksi kiduttaisin itseäni? - Lillukkainen
Miehesi on sitten samaa maata kuin minä, en kaipaa haleja, pusuttele tai suutele, jos muija ottaa kädestä hivuttaudun irti. Sama jos muija yrittää suudella, väistän ja sanon että poskelle. Sohvalla istutaan välillä vierekkäin, siinä se hellyys ja läheisyys. KUN EI VAAN KIINNOSTA MUU.
Kuuleppa mies! Vaimosi etsii kohta jonkun joka on hellä ja huomaavainen, tekee noita joita sinun "ei vaan huvita" tehdä!
- Anonyymi
Kyllä minäkin edelleen joskus halaan miestä lyhyesti, mutta pääasiassa ”hellyys” on sitä että katsomme joskus telkkaria lähekkäin ja pidämme toisiamme kädestä. Siihen on ollut tyytyminen. Ja mies ei ole muuten jörrikkä tai mikään vanhanliton mies. Hän vaan ei tarvitse hellyyttä eikä osaa tai halua sitä myöskään siksi toiselle spontaanisti antaa.Veit sanat suusta.
Aivan sama tilanne itselläkin ukon kanssa ja tiedän et syy ei ole muu kuin et hän ei ole kosketteli ja/halaaja tyyppiä ku taas ite olen hyvin seksuaalinen ja hellyyden kipeä.
Pelkään että suhde kaatuu ajan kanssa kun en saa sitä mitä tarvitsen. - Anonyymi
Miksi tällainen ihminen on parisuhteessa?
- Anonyymi
Pahimmassa tapauksessa kumppanin tunteet väljähtyvät ja sitten on liian myöhäistä.Erittäin hyvä kommentti. Pitää ajatella muutakin kuin itseä. Rakkaus ei etsi vain omaansa vaan toisenkin parasta. Kirjoitit hyvin. Kiitos siitä!
- Anonyymi
Kyllä minäkin edelleen joskus halaan miestä lyhyesti, mutta pääasiassa ”hellyys” on sitä että katsomme joskus telkkaria lähekkäin ja pidämme toisiamme kädestä. Siihen on ollut tyytyminen. Ja mies ei ole muuten jörrikkä tai mikään vanhanliton mies. Hän vaan ei tarvitse hellyyttä eikä osaa tai halua sitä myöskään siksi toiselle spontaanisti antaa.Tyhmiä äijiä. Teilläkin naiset jotka tyydytte tämmöisen voisi olla paljon antoisampi suhde tunteensa näyttävän miehen kanssa. Ihan hullua tuommoista vain itseään ajattelevaa öttömöllöä katsella.
- Anonyymi
Kyllä minäkin edelleen joskus halaan miestä lyhyesti, mutta pääasiassa ”hellyys” on sitä että katsomme joskus telkkaria lähekkäin ja pidämme toisiamme kädestä. Siihen on ollut tyytyminen. Ja mies ei ole muuten jörrikkä tai mikään vanhanliton mies. Hän vaan ei tarvitse hellyyttä eikä osaa tai halua sitä myöskään siksi toiselle spontaanisti antaa.Ei kannata jatkaa tunneköyhän ihmisen kanssa. Tällaisilla ihmisillä on joku sisäinen " klikki" ketään ei olla luotu tunnekylmä. Nää miehet joista täällä on mainittu ovat aivan ääliöitä. Ajattelevat vain itseään. Suhde on molemminpuolista huomioimista ja välillä jopa täytyy kuolla itselle ja ajatella toistakin.
- Anonyymi
Opettele. Älä ukko ajattele vain itseäsi. Rakkaus ajattelee toisenkin parasta. Jäätte paljosta vaille tunnekylmyytenne kanssa.
- Anonyymi
Ai sinua ei hellyys eikä läheisyys kiinnosta. Olet siis tylsä mies. Hyi! Tuollainen ihminen ei tarvitse toista rinnalleen. Ymmärrätkö että parisuhde on molemminpuolista antamista. Suhteessa ei ajatella vaan itseä. Sanoohan Raamattukin joka tuntee nämä asiat hyvin että Rakkaus ei ajattele vain omaa parasta vaan toisenkin parasta. No ehkä sinä päivänä kun olet menettänyt hänet huomaat että olisi pitänyt opetella epäitsekästä rakkautta. Ei ole yksinomaan kysymys sinun tunteista ja haluista vaan nyt kun olette yhdessä te olette yksi liha. Ala jo kasvamaan.
- Anonyymi
Tuntuu että sinua vaivaa psykiatria eli tällainen kylmä tunteeton ja Emäsalon luonne. Kerskaat negatiivisella miélelläsi. Suosittelen psykiatrian testiä kuinka paljon sinulla on tätä psykiatrian puolta
- Anonyymi
Lillukkainen kirjoitti:
Kuuleppa mies! Vaimosi etsii kohta jonkun joka on hellä ja huomaavainen, tekee noita joita sinun "ei vaan huvita" tehdä!
Aivan,kyllä jokaine parisuhteessa haluaa hellyyttä ja jos sitä ei saa, niin voit vaan kuvitella mitä siitä seuraa,et varmasti sitä halua jos rakastat miestäsi. 😰
- Vakiovastaus
JÄTÄ SE SIKA!
Kerro hänelle, jos et vielä ole, että kaipaat läheisyyttä ja tunteiden näyttämistä myös sängyn ulkopuolella. Sano, että vaikka se ei hänelle ole tärkeää, sinulle on. Jos hän vähänkään sinusta välittää, muutosta tapahtuu.
Mutta mikäli hänen lapsuudenkodissaan ei ole hellyydenosoituksia osoitettu äiti/isä-lapi tai vanhempien kesken, vaikea se on oppia niitä itsekseen.
Toisaalta exäni oli tällaisesta kodista, tiedosti sen, mistä oli jäänyt paitsi ja teki toisin kuin vanhempansa, halasi ja pussasi.- Anonyymi
Niinkin voi käydä joo, että jos ei lapsuudenkodissa ole saanut paljoa, niin sitä haluaa sitten paljon parisuhteessa. Mistä sitten riippuukaan, että kummin käy.
- 8 + 5
"Olen hänelle yrittänyt puhua asiasta, mutta mikään ei auta tähän."
Olet oikeassa, mikään ei auta. Sinulla on tarve, johon suhteesi ei anna tyydytystä. Sinun pitää valita, haluatko elää hellyydenpuutteessa lopun ikääsi vai yritätkö löytää toisen puolison.
"Ilmeisesti perinteinen suomalainen mies."
Tarinasi on tosiaan aika tavallinen. Tyypillisesti se jatkuu niin, että menetät kiinnostuksen seksiin ja miehesi rupeaa valittamaan pihtaamisesta.
Vaihtamalla asia voi parantua tai huonontua. Tee joka tapauksessa ratkaisusi ennen lasten tekoa.
Jotkut asiantuntijat ehdottavat ongelmaan mekaanista ratkaisua. Sovitte yhdessä vaikka, että joka keskiviikko miehesi ostaa sinulle ruusun, ojentaa sen sinulle, hymyilee, halaa, pussaa ja sanoo: "Rakastan sinua". Vastaavasti sovitte, että harrastatte seksiä joka lauantai-ilta klo 18:30.
Minun mielestäni näillä keinoilla hommasta menee maku. Menee kylläkin ilmankin niitä keinoja...- Anonyymi
Pah, en minä ainakaan saa tyydytystä, jos kumppanini tekee jotakin vain minun pyynnöstäni. Se tarve koostuu suurelta osin siitä, että haluan, että minun kultani haluaa ihan omasta tahdostaan antaa minulle hellyyttä. Että joku osoittaa minulle rakkauttaan. Ei sitä voi pyytää tai pakottaa.
Tämä on yksi kriteereistä, joiden perusteella valitsen kumppanini. Tässä asiassa eroavaisuudet eivät todellakaan täydennä toisiaan, vaan pitäisi etsiä joku, joka haluaa yhtä paljon tai vähän. Muutoin suhteessa kärsii molemmat: toinen saa liikaa ja toinen liian vähän.
Ja suosittelen pikaista kärsimyksen lopettamista, eli eroa epäsopivasta kumppanista. Se asia tuskin tulee muuttumaan, se kertoo vain toisen luonteesta. Ethän haluaisi, että kumppani antaa hellyyttä vain, koska sinä haluat. Itse löysin sellaisen, joka haluaa yhtä paljon. Nyt vain kaduttaa kun toivoin muutosta ja kärsin edellisen kanssa liian kauan.
- täysin nolla
Mua ei ole pussannut tai halannut kukaan 10 vuoteen. Ole onnellinen et sulla on edes mies. Mä en ikinä saa naista ja halauksia enään.
- jep..tuttua kauraa..
tää on jotenkin niin TUTUN KUULOISTA..meillä 6vuotta takana samaa menoa...ei sitä kukaan lopulta jaksa elää täysin kylmässä suhteessa..kohta mukaan astuu joku hurmaava herrrasmies joka osoittaa sulle kiinnostusta ja halua (tajuaa sun arvosi naisena/osaa kohdella suo oikein) ...lopulta lankeat hänen syliin ja otat nykyisestä miehestäsi eron..TAI vaihtoehtoisesti alat keskittymään enemmän omiin juttuihisi ja kiinnostuksesi lopahtaa lopullisesti. Sitten miehesi tajuaa mitä on menettänyt ja itkee perääsi!! Tavallinen tarina...SITTEN ON VAIN JO LIIAN MYÖHÄISTÄ :/ ....voimia ja jaksamista sulle...toivotaan että jotain tapahtuu ennenkuin koko peli on menetetty lopullisesti!
- wanting blowjob
Me ollaan seurustelu vuoden verran eli melko tuore pari vielä.
Mä olen ensimmäistä kertaa elämässäni törmännyt miehen haluttomuuteen.
Meillä on kyllä läheisyyttä paljon... haleja, pusuja ja kosketuksia riittää...... mutta..... Mies torjuu mut usein, kun haluaisin enemmän. Esim. nyt istun tässä, koska mies ei antanut ottaa suihin, vaan halusi mieluummin nukkua :(- Katkera nuorimies
Ala mun tyttöystäväksi. Voisin vaihtaa tuon mun pihtari tyttöystävän joka ei ota suihin vaikka toivois semmosta synttärilahjaksi. Jos joskus erotaan ja alan etsimään tyttöystävää, niin kysyn kyllä suoraan montako kertaa viikossa on tarpeeksi. Itse olisin hyvinkin viriili ja tyttökaverille tuntuu riittävän kun saa lähetyssaarnaajassa sunnuntaisin.
- wanting blowjob
Katkera nuorimies kirjoitti:
Ala mun tyttöystäväksi. Voisin vaihtaa tuon mun pihtari tyttöystävän joka ei ota suihin vaikka toivois semmosta synttärilahjaksi. Jos joskus erotaan ja alan etsimään tyttöystävää, niin kysyn kyllä suoraan montako kertaa viikossa on tarpeeksi. Itse olisin hyvinkin viriili ja tyttökaverille tuntuu riittävän kun saa lähetyssaarnaajassa sunnuntaisin.
Kelpaisko sulle tällanen nelikymppinen pulska nainen? Suihin otan mielelläni.... ja isojen tissieni väliin saat panna myös ;)
- eienää
Ehkä olet huono suikkarin antaja, mun muija ei saa enää koskea penikseeni vaikka kädellä aikoinaan kovinkin hieroskeli, kun ei vaan osaa niin kipeetä tekee joten parempi keskittyä muuhun.
- Anonyymi
Katkera nuorimies kirjoitti:
Älä naurata mua ai sunnuntaina vaan halua joka toinen päivä on kiva saada.😊
- Kumpi vai kampi
Miiehesi ei halaile, ei pussa, eikä pidä lähellä. Kuitenkin kirjoituksesi perusteella miehesi on ihan kunnollinen elintavoiltaan.
Toisin esiin erään seikan tähän ja se kulttuuri jossa olemme eläneet.
Jos ajattelet isoisovanhempiasi, ei heille ollut sopivaa näyttää minkäänlaisia tunteita julkisesti, ne todella olivat vain siellä makuuhuoneessa. Tämän tietenkin imivät myös isovanhempansi ja sitten omat vanhemapasi jo lapsenmaidon mukana itseensä.
Nyt median esiintuomana on alkanut tulla esikuvia julkisesta puolisoiden suukotteluista, hellyydenosoituksista, mutta edelleenkin saa varmasti aika paheksuvia katseita jos nämä lähentelyt ovat kovin seksuualisen viehtymisten osoitusten osoittavia.
Miehesi saattaa hyvinkin olla tuon vanhan koulukunnan kannattaja ja täten ei näe asiaa samalla tavoin kanssasi, ehkä ei osaa edes sinun näin ajattelevan.
Se seurusteleuajan lähentely ja suukottelu on eräänlaista soidinmenoa ainakin miehille ja se todella uskoisin, että useimmilta jatkossa vähenee vähenemistään.
Kerran yksi melkein yhdeksänkymminen vanha rouva, monen lapsen äiti kertoi, että hän ei ole koskaan puolisonsa kanssa suudellut.
Joten ei sen nyt niin kauheaa pitäisi olla. Tämänkin puoliso kyllä osoiti monella muulla tapaa välittämisensä, joskus kuulemma olis halannut.
Eräs mies osti vaimolleen eräänä päivänä ihan yllätyksenä auton, tämä oli hänen suudelmansa eli näitä asioita pitääkin katsoa sen mukaan, mikä tämä puoliso on siinä arjessa. Jos hän tekee työnsä hyvin, osallistuu kodin töihin, kulkee kanssasi julkisilla paikoilla ja kauppamatkoilla. Tulle kotiin työpäivän jälkeen, on rehellinen, luotettava.
Suuri naistenrakastaja on juuri sitten tuo suukottelija, halailija, lepertävä, mutta hän ei huolehdi useinkaan kodistaan, laspistaan tai auta kotitöissä ja häneen ei ennenkaikkea voi luottaa tai uskoa hänen juttujaan.
Kumpi on parempi pitkällä juoksulla.- surkea perintö
"Suuri naistenrakastaja on juuri sitten tuo suukottelija, halailija, lepertävä, mutta hän ei huolehdi useinkaan kodistaan, laspistaan tai auta kotitöissä ja häneen ei ennenkaikkea voi luottaa tai uskoa hänen juttujaan. "
Ankeaa on elämä ja karu on parisuhde jos et edes kodin seinien sisäpuolella voi suukotella ja halailla puolisosi kanssa. Miksei sitten samantien asuta eri osoitteissa? Aloittajan kannattaa tehdä itse aloite sillä suurin osa miehistä pitää hellyyden osoituksista ihan yhtä paljon kuin naisetkin. Miehelle voi olla vaikea kertoa vaimolleen kuinka hyvältä tämän pehmeä syli tuntuu ja myöntää kaipaavansa itsekin hellyyttä. - 567886
"Suuri naistenrakastaja on juuri sitten tuo suukottelija, halailija, lepertävä, mutta hän ei huolehdi useinkaan kodistaan, laspistaan tai auta kotitöissä ja häneen ei ennenkaikkea voi luottaa tai uskoa hänen juttujaan."
Oma, rakas mieheni on tuollainen "suukottelija, halailija, lepertävä" mies. Ihan supi-suomalainen miehekäs mies, jolla itsetunto kestää vaimolle lepertelemisen.
Kyllä hän tekee mainitsemiasi töitäkin tarvittaessa ja huolehti kovasti aiemmasta liitosta olevista lapsistanikin.
Rehellisempää ihmistä en tiedä, yhtä rehellisiä kyllä tunnen.
Exäni oli myös suhteemme alkuvuosina pusuttelija-halailija, mutta parin lapsen jälkeen se jäi pois, vaikka minulle läheisyys on tärkeää. Sanoinkin siitä, mutta eipä ollut vaikutusta.
Paitsi sitten kun halusin erota, silloin olisin saanut vielä kuunkin taivaalta.
Aivan kuten joku täällä jo kirjoittikin. - TotuusSattuuQC
"Jos ajattelet isoisovanhempiasi, ei heille ollut sopivaa näyttää minkäänlaisia tunteita julkisesti, ne todella olivat vain siellä makuuhuoneessa. "
Tämä ei tarkoita etteivätkö he olisi halunneet. He eivät vain voineet vaikka olisivatkin halunneet koska se oli niin paheksuttua.
Nyt kun ihmiset saavat vapaammin olla sitä mitä haluavat, vähemmän hellyyttä kaipaavat tulevat enemmän esiin koska se tunteita näyttävä joukko on näkyvillä. - Anonyymi
Kylläpä karkeasti lokeroit ihmisiä kahteen vaivaiseen lokeroon. Onneksi me muut tiedämme, että harmaita sävyjä on enemmän kuin mustaa ja valkoista. Oma kumppanini osallistuu arkeen sekä antaa runsaasti hellyyttä. Kyse on valinnasta, minkälaisen kumppanin itsellesi valitset
- Anonyymi
Aivan älytön kirjoitus. Tuommonen ihminen joka ei näytä tunteita on jotenkin henkisesti outo ja aivan ulalla.
- Anonyymi
Ja kyllähän se niin on että jos suhteesta puuttuu kipinä niin puuttuu kaikki. Jo luomistyössään Jumala loi rakkauden ja läheisyyden ihmisten välille. Jossain on vika jos se puuttuu parien väliltä. Kannattaa ottaa tällaiset miehet koville. Ja jos jatkavat tyhmää ja itsekästä käytöstä laittaa kantapäät vastakkain ja sanoa bai bai beibi beibi good bai itke en kun päättyy tää.
- DCWQFWQ.
No jos mies on noin muuten mitä kunnollisin yksilö, niin älä todellakaan päästä hänestä irti. Ei tuollaisia miehiä puissa kasva. Miestä nyt vaan sattuu ujostuttamaan tai tylsistyttämään kaikenmaailman halailut ja pussailut. Mutta on kaikesta huolimatta oikein pidettävä tapaus.
- nora25
minusta ainakin tuntuu todella inhottavalta jos joutuu kinuamaan pelkkää suukkoa tai halausta..
- ErilisetOdotukset
”No jos mies on noin muuten mitä kunnollisin yksilö, niin älä todellakaan päästä hänestä”
No, kuka mitäkin parisuhteeltaan haluaa. Joillekin riittää kaverihenkinen suhde ihmiseen jonka kanssa arki pelaa, on luotettava ja tuo rahaa taloon.
Minä osaan elää yksinkin, joten mun toiveet parisuhteelta ovat enemmänkin tunnepitoisia. Arjen pitää pelata tietysti jos yhdessä asutaan ja olla arkiasioissa samanmielisiä, mutta en minä pelkäksi asuinkumppaniksi kenellekkään rupea. Haluan parisuhteelta molemminpuolista fyysistä läheisyyttä, hellyyttä ja yhdessäoloa, seksiä ja henkistä yhteyttä. Jos näitä ei ole tai niitä pitää vinkua itselleen, voidaan suosista nähdä vaan kaverikortilla.
Eronnut 47vee - Anonyymi
Vähään tyytyisi sitten
- Anonyymi
ErilisetOdotukset kirjoitti:
”No jos mies on noin muuten mitä kunnollisin yksilö, niin älä todellakaan päästä hänestä”
No, kuka mitäkin parisuhteeltaan haluaa. Joillekin riittää kaverihenkinen suhde ihmiseen jonka kanssa arki pelaa, on luotettava ja tuo rahaa taloon.
Minä osaan elää yksinkin, joten mun toiveet parisuhteelta ovat enemmänkin tunnepitoisia. Arjen pitää pelata tietysti jos yhdessä asutaan ja olla arkiasioissa samanmielisiä, mutta en minä pelkäksi asuinkumppaniksi kenellekkään rupea. Haluan parisuhteelta molemminpuolista fyysistä läheisyyttä, hellyyttä ja yhdessäoloa, seksiä ja henkistä yhteyttä. Jos näitä ei ole tai niitä pitää vinkua itselleen, voidaan suosista nähdä vaan kaverikortilla.
Eronnut 47veeSamaa minäkin tahdon. Kaverit ovat asia erikseen
- halaava mies
Se on varmaan homo tai sit sillä on toinen nainen. Jos rakstaa niin sitten halaa ja pussaa joka päivä. Niin minä olen tehnyt aina. yleensä aamulla kun herään niin halaan naistani ja pussaan heti jo sängyssä. Siinä halaillaan puol tuntii, seksiäkin harrastetaan yleensä jos ei ole kiire. Töiden jälkeen mennään sohvalle makoilemaan ja halailemaan jos ei ole muita kiireitä. En halua et naiseni tuntee itsensä yksinäiseksi joten halaan usein. Eipä ole ikinä valittanut..
- 11 + 12
Kiireettömyys ja joutilaisuus ovat tosiaan hyvän parisuhteen edellytys.
Arvaan, että teillä ei ole lapsia. - jaaaah
11 + 12 kirjoitti:
Arvaan, että teillä ei ole lapsia.Onko mielestäsi väärin, jos lapsettomat osoittavat hellyyttä toisilleen monta kertaa päivässä?
- Lillukkainen
Saisinpa minäkin tuollaisen Halaavan Miehen!
- Anonyymi
Ihana mies olet!
- Anonyymi
11 + 12 kirjoitti:
Arvaan, että teillä ei ole lapsia.Hellyydenosoitus ei vaadi aikaa eikä energiaa. Typeryyttä on, jos näin kuvittelee. Pieni pusu, halaus tai muu kosketus ohimennessä tai jotakin muuta tehdessä. Imettäessäkin voi varmaan istua/maata miehen sylissä, pitää kädestä tms. Hellyyden voi yhdistää moneen, jos vain tahtoo. Ei hellyys ole vain sitä, että pitäisi tunnin ajan aktiivisesti silitellä ja pusutella, vaan oikeastaan parastakin ovat ne pienet, pitkin päivää annetut.
- se kalahtaa
AP:lle )mieheni ei halaile, ei pussaa, ei pidä lähellä, ei hellyyden osoituksia, ainoastaan makuuhuoneen puolella. Minä taas kaipaisin hellyyden osoituksia tai edes joskus )))
Kuinkas paljon sinä halaat ja osoitat hellyyttä miehellesi ? - rumamies
Vaikee sitä on naisen väkisin iholle tunkea jos mies ei halua halata ja pussata. Se pitää haluta et toinen halaa eikä siitä mitään tuu jos väkisin halaa
- pekoti
miehet EI HALAA.
lopettakaa kukkahattu tädit nyt perkele.. antakaa miesten olla miehiä.- Nainen.
Kyllä aika monetkin miehet näyttävät halaavan.
- Anonyymi
Tosimies se vasta haluaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies se vasta haluaakin.
Ja tosimies se vasta halaakin
- Anonyymi
Mene juntti ukko kotiin huutamaan. Ei susta ole kuitenkaan mihinkään.
- trevor.
Ei se taida kovin pahasti vaivata jos sen kanss aolet ollut 5 vuotta.
- jorma 79
Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä. Seksiä ei ole ollut pariin vuoteen. Ei halata eikä pussata. Siis täysin paska parisuhde. OIs pitäny erota jo ajat sitte
- jokupitääyhdessä
Vähän sama homma, seksiä ei kolmeen vuoteen eikä muija halua että koskettelen, en minäkään enää häntä halua.
- Rakastajajosniinhaluaa
hei Olen seurustellut 6kk:ta eikä minunkaan mies halaa mut alussa hän pussasi aina kun lähdin koiran kans ulos mut se loppui yhtä äkkiä.ja nyt ei ole mittään vaikka itse haluaisin häntä joka päivä mut olen sanonut et olen huono tekemään aloitetta vaikka ennen olin se joka hiero farkkujen päältä ja nai rannalla.tykään enemmän et mies ottaa minut tai käskee minua.
- arkistatouhuu
Ei Suomi mies lepertele tai makeile se on naisten touhuu. Minä jaksoin muutaman kuukauden halailla tyttöystävääni, sitten loppui se hempeily. Pusuttelun ja suutelun korvasi usein kielarit, rakastelun kuten tyttöystävä seksiä kutsui tuli mun sanavarastosta paneskelu ja nainti. Nuorella naisella kesti noihin sanoihin totutella mutta aika tekee tehtävänsä mun seurassa kunnes kuului arkiseti haluuks pilluu tai saakos sitä munaa. En ole koskaan tykännyt tai välittänyt hempeilystä, ei ole vaan mun juttuni ja vaikka naiseni toivoi joskus romantiikaa seksin tilalle niin ei vaan iske, no joskus syötiin kyntilän valossa siinä se.
- Anonyymi
Sitten kannattaa tosiaan etsiä semmoinen nainen, joka ei myöskään sellaisesta välitä. Muuten suhteessa kärsii vähintään se nainen.
Miksi ylipäätään haluat olla parisuhteessa? Jotta saat seksiä aina kun haluat? - Anonyymi
Olet tosi tylsä mies. Hyi kaikkea sitä maa päällään kantaa.
- Anonyymi
Aika juntti olet. Et ilmeisesti pysty normaaliin kanssakäymiseen naisen kanssa. Kerskaat typeristä asioistas ja luulet olevasi miesten mies. Et ole muuta kuin sikailun ja kyvyttömmyyden ilmentymä. Häpeä itseäs!!
- Anonyymi
Et ole ainoa, joka kaipaisi hellyyttä .
Alkuun oli suukottelua ja muutenkin läheisyyttä enemmän, mutta en edes ymmärrä miten jäi niin kokonaan pois. Mieheni on myös rehti ja muutoinkin osaava mies.
Toki ei juuri kodin arkisiin askareihin puutu.
Tässä on menty näillä eteenpäin, sillä minä en keksi, miksi lähtisin etsimään ja harhailemaan lasteni kanssa etsiäkseni, kun mitään takuuta ei ole, että tällaistakaan elämää löytyisi.
Lasken elämään myös lasten tilanteen, sekä taloudellisen tilanteen, sekä turvallisuuden meille kaikille.- Anonyymi
Jos ei kumppani kiinnosta, niin miksi kiinnostaisi, jos se kumppani hakisi tarvitsemaansa muualta?
- Anonyymi
Itse veikkaisin että suhteenne vastavuoroisuus ja intimiteetti on jossain vaiheessa päässyt rapautumaan pahemman kerran, tähän selityksenä ei ole miehen suomalaisuus vaan se miten parisuhteessanne yksilöt voivat.
Tuo käytöstapa syntyy osapuilleen siinä vaiheessa kun mies on torjuttu tai alennettu liian monta kertaa. Hän lopettaa tunneilmaisunsa koska ei koe että tulee kohdatuksi ja kuulluksi, mutta jatkaa suhteen "teknistä" puolta toiveikkaana että asiantilaan tulee muutos.
Miehesi ei ole saanut toteutua suhteessa ja ihmisenä tarpeeksi. Häntä ei ole huomioitu, kunnioitettu ja kannustettu, vaan se mitä hän on antanut aikaisemmin ei johtanut siihen että hän itse olisi saanut vastaavia asioita takaisin; hän käytti energiaa - sinä et. Kun me tunnemme olevamme ei-toivottuja me menemme pois, henkisesti ja emotionaalisesti. Kaikki ne hyvät asiat joita listaat ovat erittäin todennäköisesti totta - koska mies jonka kanssa olet on hyvä mies.
Tämä asia on hyvin syvällinen ja tuo kuvio toteutuu yhteisössämme ja kulttuurissamme jatkuvasti ja se TUHOAA hyvät parisuhteet. Yksi tilanteen juuri on se miten naiset miehiä kohtelevat ja millä perusteilla. Muutama vuosi tuota tilannetta lisää ja sinä alat kyllästyä, jätät loputkin arvot koska koet että mies ei ole sen arvoinen ja petät häntä jollain tasolla - näin tapahtuu kaikille tuossa tilanteessa jos sitä ei korjata.
Huomaan että vuosi 2012 on jo kaukana takana. Olinko oikeassa? - Anonyymi
Kyllä naisen ajatustenlukija kuuluisi olla. Perusedellytys.
- Anonyymi
Jos mies ei koe että häntä kuunnellaan näissä asioissa niin miksi hän pukisi ajatuksiaan sanoiksi turhan takia?
Kyse ei ole tilanteesta joka on tullut yhtäkkiä vaan parisuhteen ja sen yksilöiden taantumisesta alemmalle kommunikaation tasolle. Meillä on vain yksi puoli tarinasta, se miten nainen asiat kokee - ja siksi on täysin OK arvailla miksi tähän tilanteeseen on päädytty ja oikea selitys ei voi olla se että "mies vain oli niin paska ja ryssi kaiken" koska suhteessa ollaan ja suhdetta luodaan kaksin.
Se miksi ajatuksenlukua yleensäkin tässä tarvittaisiin on pohjimmiltaan seurausta siitä että ajatuksiaan ei ole pystynyt esittämään tasaväkisenä ja huomiotuna, jolloin niiden esittäminen on loppunut ja mies on alkanut vain hoitamaan arjen rutiineja koska se on se millä hän voi osoittaa välittävänsä ja olevansa edes jollain tasolla merkityksekäs ja josta hän saa jotain vastakaikua, ehkä ei naiselta kiitosta (koska nainen kokee asioiden olevan päin persettä vaikka mies raataa yhteisen talouden eteen) mutta ainakin on siistiä ja rahaa tilillä.
Usein sanotaan että naiset ovat tunteellisesti ja tunneälyllisesti korkeampitasoisia kuin miehet - joka voikin pitää paikkansa - mutta eikö se tarkoita että tässä asiassa nostotyötä pitää tehdä nimenomaan sen joka sen osaa? Mies on kusessa ja tarvii naisen apua. Jos nainen ei sitä anna vaan antaa sensijaan suhteelle niskalaukauksen se on aika vitun väärin käytettyä kyvykkyyttä.
- Anonyymi
Jospa AP on samanlainen kuten vaimoni, ei koskaan mitään hellyyttä tule, ei edes halausta.
Kyllä siinä itsekin alkaa miettimään miksi..vaimoni todennäköisesti inhoaa minua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386