Haluan pelastaa viallisen naisen.

Kunnollinen mies

Haluan pelastaa rakkaudellani ja kunnollisuudellani viallisen naisen, joka rakastuu jänniin miehiin.

13

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpoölk

      mä en rakastu jänniin miehiin mutta olen muuten viallinen

    • Ihanko totta?

    • täysin nolla

      Mä haluun pelastaa naisen joka seurustelee juoppo naristsin kanssa. Sellasen joka palvelee miestään joka asiassa, kotitöissä eikä saa rakkautta lainkaan.

      Multa saa halauksia ja hellyyttä eikä tarvii tehdä kaikkia kotitöitä: Minulta saa arvostusta ja kehuja, hyvää kohtelua, tilaa ja aikaa omiin harrastuksiin

      Eikä tarvii katsoa sitä et mies juo joka viikonloppu vaan haluan viettää aikaa naiseni kanssa selinpäin. Onko siellä tällästä naista?

      • Naisten puheiden mukaan olet unelma-aviomiesainesta, mutta jostain syystä olet sinkku kuten muutkin hengenheimolaisesi. Mistä lie johtuukaan...


      • täysin nolla
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Naisten puheiden mukaan olet unelma-aviomiesainesta, mutta jostain syystä olet sinkku kuten muutkin hengenheimolaisesi. Mistä lie johtuukaan...

        Ei mun pärstä ole mikään komea ja naiset tunnetusti katsovat pärstää ekana joten jää pelastus tekemättä.


    • Mies1985

      Ongelmaiset naiset ovat ongelmaisia koska pitävät ongelmista. Romanttinen nörtykkä ei tosiaankaan ole noiden naisten unelmana vaan suuhun nussiva panoeino.

      Tulee kesämuistoja Tampereen teininaisesta joka oli viihteenäni pari vuotta sitten harva se ilta...Viimeksi joskus alle 25-vuotiaana. Silloin oli kevät ja tuosta ajasta lähtien olen tuntenut jomotusta vasemmassa kiveksessäni. Pyysin kerran teininaista mesessä hoitamaan sitä sen jälkeen kun lohdutin häntä jollain tavalla.
      -
      Joka tapauksessa tarinan ydin on että teininainen ei hirveästi välittänyt siitä että kerran piirsin hänestä muotokuvan mesen piirustusohjelmalla ja ehdotin hänelle tapaamista mutta hän ilmoittui kiihottuvansa siitä kun puhuin hänelle alistavasti. Siihen menikin aika pitkä aika...aluksihan kuvittelin hänet neitsyeksi vaikka se oli hyvin kaukana totuudesta.

      • Olet paha ihminen

        Haluaisin pelastaa kaikki maailman ihmiset vaikutuspiirissäsi.


      • Mies1985
        Olet paha ihminen kirjoitti:

        Haluaisin pelastaa kaikki maailman ihmiset vaikutuspiirissäsi.

        Et reagoinut viestiini järjellä. Mitään objektiivisessa mielessä pahaksi tulkittavaa ei tuossa ollut. Olet luultavasti nainen ja reagoit tunteiden mukaan. Teksti herätti sinussa negatiivisia tunteita ja yhdistit ne suoraviivaisesti minuun.


    • kiihotussss

      Miksi naiset eivät kiihotu ystävällisestä, hellästä ja lempeästä miehestä?

      • Olet paha ihminen

        Vähän lapsellinen yleistys. Elämä ei mahdu stereotypioihin. Tämä selviää sinulle joskus tai sitten ei koskaan, joka ikävä kyllä näyttää todennäköisemmältä.


      • 15
        Olet paha ihminen kirjoitti:

        Vähän lapsellinen yleistys. Elämä ei mahdu stereotypioihin. Tämä selviää sinulle joskus tai sitten ei koskaan, joka ikävä kyllä näyttää todennäköisemmältä.

        Vastaus on ei koskaan.


    • carambola87a
    • No ei multa tarvi ketää pelastaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe