Haluan pelastaa viallisen naisen.

Kunnollinen mies

Haluan pelastaa rakkaudellani ja kunnollisuudellani viallisen naisen, joka rakastuu jänniin miehiin.

13

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpoölk

mä en rakastu jänniin miehiin mutta olen muuten viallinen

• Ihanko totta?

• täysin nolla

Mä haluun pelastaa naisen joka seurustelee juoppo naristsin kanssa. Sellasen joka palvelee miestään joka asiassa, kotitöissä eikä saa rakkautta lainkaan.

Multa saa halauksia ja hellyyttä eikä tarvii tehdä kaikkia kotitöitä: Minulta saa arvostusta ja kehuja, hyvää kohtelua, tilaa ja aikaa omiin harrastuksiin

Eikä tarvii katsoa sitä et mies juo joka viikonloppu vaan haluan viettää aikaa naiseni kanssa selinpäin. Onko siellä tällästä naista?

• Naisten puheiden mukaan olet unelma-aviomiesainesta, mutta jostain syystä olet sinkku kuten muutkin hengenheimolaisesi. Mistä lie johtuukaan...

• täysin nolla
        Ratikkakuski kirjoitti:

Naisten puheiden mukaan olet unelma-aviomiesainesta, mutta jostain syystä olet sinkku kuten muutkin hengenheimolaisesi. Mistä lie johtuukaan...

Ei mun pärstä ole mikään komea ja naiset tunnetusti katsovat pärstää ekana joten jää pelastus tekemättä.

• Mies1985

Ongelmaiset naiset ovat ongelmaisia koska pitävät ongelmista. Romanttinen nörtykkä ei tosiaankaan ole noiden naisten unelmana vaan suuhun nussiva panoeino.

Tulee kesämuistoja Tampereen teininaisesta joka oli viihteenäni pari vuotta sitten harva se ilta...Viimeksi joskus alle 25-vuotiaana. Silloin oli kevät ja tuosta ajasta lähtien olen tuntenut jomotusta vasemmassa kiveksessäni. Pyysin kerran teininaista mesessä hoitamaan sitä sen jälkeen kun lohdutin häntä jollain tavalla.
      -
      Joka tapauksessa tarinan ydin on että teininainen ei hirveästi välittänyt siitä että kerran piirsin hänestä muotokuvan mesen piirustusohjelmalla ja ehdotin hänelle tapaamista mutta hän ilmoittui kiihottuvansa siitä kun puhuin hänelle alistavasti. Siihen menikin aika pitkä aika...aluksihan kuvittelin hänet neitsyeksi vaikka se oli hyvin kaukana totuudesta.

• Olet paha ihminen

Haluaisin pelastaa kaikki maailman ihmiset vaikutuspiirissäsi.

• Mies1985
        Olet paha ihminen kirjoitti:

Haluaisin pelastaa kaikki maailman ihmiset vaikutuspiirissäsi.

Et reagoinut viestiini järjellä. Mitään objektiivisessa mielessä pahaksi tulkittavaa ei tuossa ollut. Olet luultavasti nainen ja reagoit tunteiden mukaan. Teksti herätti sinussa negatiivisia tunteita ja yhdistit ne suoraviivaisesti minuun.

• kiihotussss

Miksi naiset eivät kiihotu ystävällisestä, hellästä ja lempeästä miehestä?

• Olet paha ihminen

Vähän lapsellinen yleistys. Elämä ei mahdu stereotypioihin. Tämä selviää sinulle joskus tai sitten ei koskaan, joka ikävä kyllä näyttää todennäköisemmältä.

• 15
        Olet paha ihminen kirjoitti:

Vähän lapsellinen yleistys. Elämä ei mahdu stereotypioihin. Tämä selviää sinulle joskus tai sitten ei koskaan, joka ikävä kyllä näyttää todennäköisemmältä.

Vastaus on ei koskaan.

• carambola87a
    • No ei multa tarvi ketää pelastaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      203
      3097
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2043
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      186
      1611
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      172
      1529
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1440
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1241
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1131
    Aihe