Haluan pelastaa rakkaudellani ja kunnollisuudellani viallisen naisen, joka rakastuu jänniin miehiin.
Haluan pelastaa viallisen naisen.
13
321
Vastaukset
- jpoölk
mä en rakastu jänniin miehiin mutta olen muuten viallinen
Ihanko totta?
- täysin nolla
Mä haluun pelastaa naisen joka seurustelee juoppo naristsin kanssa. Sellasen joka palvelee miestään joka asiassa, kotitöissä eikä saa rakkautta lainkaan.
Multa saa halauksia ja hellyyttä eikä tarvii tehdä kaikkia kotitöitä: Minulta saa arvostusta ja kehuja, hyvää kohtelua, tilaa ja aikaa omiin harrastuksiin
Eikä tarvii katsoa sitä et mies juo joka viikonloppu vaan haluan viettää aikaa naiseni kanssa selinpäin. Onko siellä tällästä naista?Naisten puheiden mukaan olet unelma-aviomiesainesta, mutta jostain syystä olet sinkku kuten muutkin hengenheimolaisesi. Mistä lie johtuukaan...
- täysin nolla
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisten puheiden mukaan olet unelma-aviomiesainesta, mutta jostain syystä olet sinkku kuten muutkin hengenheimolaisesi. Mistä lie johtuukaan...
Ei mun pärstä ole mikään komea ja naiset tunnetusti katsovat pärstää ekana joten jää pelastus tekemättä.
- Mies1985
Ongelmaiset naiset ovat ongelmaisia koska pitävät ongelmista. Romanttinen nörtykkä ei tosiaankaan ole noiden naisten unelmana vaan suuhun nussiva panoeino.
Tulee kesämuistoja Tampereen teininaisesta joka oli viihteenäni pari vuotta sitten harva se ilta...Viimeksi joskus alle 25-vuotiaana. Silloin oli kevät ja tuosta ajasta lähtien olen tuntenut jomotusta vasemmassa kiveksessäni. Pyysin kerran teininaista mesessä hoitamaan sitä sen jälkeen kun lohdutin häntä jollain tavalla.
-
Joka tapauksessa tarinan ydin on että teininainen ei hirveästi välittänyt siitä että kerran piirsin hänestä muotokuvan mesen piirustusohjelmalla ja ehdotin hänelle tapaamista mutta hän ilmoittui kiihottuvansa siitä kun puhuin hänelle alistavasti. Siihen menikin aika pitkä aika...aluksihan kuvittelin hänet neitsyeksi vaikka se oli hyvin kaukana totuudesta.- Olet paha ihminen
Haluaisin pelastaa kaikki maailman ihmiset vaikutuspiirissäsi.
- Mies1985
Olet paha ihminen kirjoitti:
Haluaisin pelastaa kaikki maailman ihmiset vaikutuspiirissäsi.
Et reagoinut viestiini järjellä. Mitään objektiivisessa mielessä pahaksi tulkittavaa ei tuossa ollut. Olet luultavasti nainen ja reagoit tunteiden mukaan. Teksti herätti sinussa negatiivisia tunteita ja yhdistit ne suoraviivaisesti minuun.
- kiihotussss
Miksi naiset eivät kiihotu ystävällisestä, hellästä ja lempeästä miehestä?
- Olet paha ihminen
Vähän lapsellinen yleistys. Elämä ei mahdu stereotypioihin. Tämä selviää sinulle joskus tai sitten ei koskaan, joka ikävä kyllä näyttää todennäköisemmältä.
- 15
Olet paha ihminen kirjoitti:
Vähän lapsellinen yleistys. Elämä ei mahdu stereotypioihin. Tämä selviää sinulle joskus tai sitten ei koskaan, joka ikävä kyllä näyttää todennäköisemmältä.
Vastaus on ei koskaan.
- carambola87a
Kaikki naiset on viallisia. Ks http://keskustelu.suomi24.fi/node/10890724
No ei multa tarvi ketää pelastaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497