Miten Pomo Isketään???

Kukkanen

Pyysin täältä vinkkejä mies pomoni iskentään ja kaikki sanoivat että älä iske pomoasi......väärässä olivat!!!!
Kyllä kannatti pyytää pomoo kahville ja nyt ollaan onnellisesti yhdessä!!!!

22

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen pomo

Ei millään pahalla mutta katotaan kuinka kauan...

• Miksi pomoa ei saisi iskeä, jos se on vapaa? Työntekijät kyllä saa keskenään tehdä mitä vaan, mutta sitten jos toinen on pomo, niin sehän onkin ihan väärin.

Pomon ei kuitenkaan pidä alkaa alaisiaan iskemään.

• miksi ei?

"Pomon ei kuitenkaan pidä alkaa alaisiaan iskemään. "

Jos alainen on vapaa, täysi-ikäinen ja homma tapahtuu työajan ulkopuolella, niin mikä estää?

• zzan
        miksi ei? kirjoitti:

"Pomon ei kuitenkaan pidä alkaa alaisiaan iskemään. "

Jos alainen on vapaa, täysi-ikäinen ja homma tapahtuu työajan ulkopuolella, niin mikä estää?

Mietipä ihan itse, en jaksa alkaa avaamaan.

• toinen pomo

Siksi että jos siitä syntyy suhde, on pomon aivan mahdoton olla suosimatta tätä kumppaniaan. Se voi myrkyttää koko työpaikan ilmapiirin. Viimeistään tässä vaiheessa joko suhde päättyy, pomo lähtee tai alainen lähtee. Toki jos näin käy niin suhde voi jatkua vaikka kuinka pitkään - harva vaan haluaa vaihtaa työpaikkaa romanssin takia.

Tiedän muutaman esimerkkitapauksen aiheesta ja työpaikan vaihtoon se on päätynyt.

Itse sinkkupomona torjuin nyt kesällä alaiseni lähentymisyritykset juuri yllämainitusta syystä vaikka mielenkiintoinen nainen olikin.

• kysyn vaan

Annoit pil.lua pomollesi ja sait palkan korotuksen. Olet siis huo.ra!

• Kukkanen

Taidat vaan olla kade,kun löysin ihananmiehen noinkin läheltä,kuin töistä.....
      Tässä ei ole kyse vain seksistä,vaan parisuhteesta!!!

• toinen pomo

Ootko Kukkanen kysynyt työkavereilta mitä teistä ajattelevat?

• JareHenrikJumala

Sillä nyt ei vaan ole pätkän vertaa väliä, mitä muut ajattelevat. Minä teen mitä haluan, lain puitteissa.

• Kukkanen

Kyllä mä tiiän suunnilleen mitä työkaveririt ajattelevat meidän suhteesta.....osa on iloisia ja kannustavia.....osaa ei kiinnosta ollaaanko vai ei....osa tykkäää ja osa ei....kaikkii ei voi miellyttää!!!

• Kukkanen

Hyvin menee edelleen :)

• Kukkanen

Ja nyt ollaan muuttamassa yhteen....
      HAH, kaikille epäilijöille....

• kukkanen

Nyt ollaan asuttu yhdessä 3kk ja hyvin menee edelleen....

• kolomas pomo

palataan asiaan puoeln vuojen päästä kerro sitte mite menee.
      voi olla että työkavereilta tulee aika paljo paskaa naamaa, onnea vaa.

• kukkanen

Mentiin tossa helmikuun aikana kihloihin, en ymmärrä välillä työkaverien reaktioita....
      Miks eivät voi vain ymmärtää, että me rakastamme toisiamme ja emme voi sille mitään,että löysimme toisemme töitten kautta....

• näin tekisin mä

Kyllähän pomo/alaissuhde toimii jos molemmat vaan ymmärtävät ja hyväksyvät seuraavat tosiasiat:

- työpaikalla ollaan töissä ja palkka maksetaan työnteosta.
      - työpaikalla on muitakin kuin te kaksi!
      - pomo ei saa suosia kultaansa missään työhön liittyvissä asioissa, eikä antaa kultansa edes yrittää johdatella asioita sinne suuntaan.
      - alaisen pitää ymmärtää ja hyväksyä se että hän on työntekijä siinä missä muutkin eikä yrittää toimia "pikkupomona". Säännöt on samat kaikille.
      - parasta tietysti olisi että suhde saatettaisiin myös muiden työntekijöiden tietoon rehellisesti ja samalla korostettaisiin sitä että suhteessa oleva alainen ei ole muiden yläpuolella. Hyvä pomostaan välittävä alainen pitää erityisesti itse huolen siitä ettei työkaverit pääse syyttelemään pomoa suosimisesta tms. koska jos alaisen tunteet ovat aitoja, hän tuskin haluaa tehdä hallaa pomollensa käyttäytymällä ylempiarvoisesti työkavereita kohtaan.

• kukkanen

Näinhän se asia todellakin menee :)
      Töissä mies saa käskyttää, muttei sitten enää kotona :)

• kukkanen

Nyt ollaan jo naimissa! Läläläää!

• kukkanen

Nyt ollaan oltu naimisissa 3 vuotta ja vieläkin ollaan rakastuneita. Lapsia on kaksi! Siitäs saitte epäilijät!

• 1236543

:D onnea kovasti "3- vuotisesta" avioliitosta aika tunnetusti rakastuneena menee kuin siivillä, mutta mitäs sitä aikaa laskemaan vaikka alotusviesti on vanha ku taivas, huimat puoli vuotta =)

• kukkanen

Naimisissa viestit ovat jonkun muun kirjoittamia...jollakin olevinaan hyvä huumorin taju :)

• kukkanen

Miten olisi paras tapa kertoa raskaudesta työkavereille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      348
      3658
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2388
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1970
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1655
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1552
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      41
      1509
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      282
      1468
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1324
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1126
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      17
      1048
    Aihe