nyt emmin yhteydenottamista.
Mies voinkasi baarissa ja suorastaan kerjäsi kämpille. Monta kertaa jankkasi etten saa lähteä ilman häntä. Lähdin yksin kotiin ja sanoin ottavani myöhemmin yhteyttä.
Päätöksen teen tietenkin itse mutta kuulostaako teistä oudolta tuollainen käytös? Miksi ei voi tyytyä siihen että nainen sanoo ettei harrasta yhden yön juttuja vaan hakee parisuhdetta, silti jankkaa? Miksei voi odotella sitä kahvittelu/leffakutsua?
Fanaattinen tapaus kenties? Tuskin pelimies kun ei mikään smooth operator?
Mielipiteitä?
Sain puhelinnumeron
18
485
Vastaukset
- ??_?
Niin kännissä?
- ap
Saattoi olla joo. Itse en juo usein, olin viimeksi kesäkuussa baarissa. mies väitti ettei juo usein hänkään.
- kokemus ja rintaääni
Hakee panoa. Tyttöystäväksi kiinnostavalta tapaukselta ei vongata ensimmäisenä seksiä, vaan pyydetään oikeille deiteille. Näin aina.
Älä vaivaa tyypillä päätäsi. Ei se sinusta ola panemista kummempaa vailla.
Oikeasti. Hän ei välitä sinusta itsestäsi. Jos olisit lähtenyt mukaan, hän olisi jo saanut haluamansa ja kiinnostus lopahtaisi samaan tein. Eihän suhteessa olisi enää jännittävää odotettavaa, kun se pipari on jo maisteltu.- Kokeneempi.
Vaikka itse toimit noin, niin älä yleistä. Soita vain ap. sittenhän se selviää.
- ap
Niinhän se taitaa olla, ajattelin tuota itsekin. Mutta en minä sinne petiin ole kiireellä menossa. Tykkään tapailla viikkotolkulla ennen muin mitään tapahtuu. Ehkä sinnikkäin vonkamies väsyy odotteluun ja siirtyy seuraavaan(mistä tietää vaikka olisi jo tänä aikana siirtynyt, kun en kerran ole soittanut).
Elämä kyynistää. On vain ikävää olla aina yksin. Siksi ajattelin soittaa ja pyytää seuraksi jonnekin. Eihän se mitään vielä tarkoita. ap kirjoitti:
Niinhän se taitaa olla, ajattelin tuota itsekin. Mutta en minä sinne petiin ole kiireellä menossa. Tykkään tapailla viikkotolkulla ennen muin mitään tapahtuu. Ehkä sinnikkäin vonkamies väsyy odotteluun ja siirtyy seuraavaan(mistä tietää vaikka olisi jo tänä aikana siirtynyt, kun en kerran ole soittanut).
Elämä kyynistää. On vain ikävää olla aina yksin. Siksi ajattelin soittaa ja pyytää seuraksi jonnekin. Eihän se mitään vielä tarkoita.Kun deittailee samaan aikaan useampaa naista, niin kärsivällisyys seksin odotteluun paranee huomattavasti. Kun saa yhdeltä, jaksaa odotella toisen kypsymistä.
Kyynistäkö? Sellaiseksi se pihtaamisella tunteiden testailu tekee.- ap
Ratikkakuski kirjoitti:
Kun deittailee samaan aikaan useampaa naista, niin kärsivällisyys seksin odotteluun paranee huomattavasti. Kun saa yhdeltä, jaksaa odotella toisen kypsymistä.
Kyynistäkö? Sellaiseksi se pihtaamisella tunteiden testailu tekee.Pihtaamisella tunteiden testailua?
Ajattelin lähinnä katsoa, olisiko miehestä ainesta kumppaniksi enkä heti hypätä vällyihin ilman että molempien mielestä seurustellaan vakituiseen. Normaalia toimintaa, mielestäni.
Ja juu, voihan se odottaa vaikka vuoden jos sillä on monta naista siinä sivussa. - carambola87a
ap kirjoitti:
Elämä kyynistää. On vain ikävää olla aina yksin. Siksi ajattelin soittaa ja pyytää seuraksi jonnekin. Eihän se mitään vielä tarkoita." Tykkään tapailla viikkotolkulla ennen muin mitään tapahtuu"
ei helvetti. mistä teitä pihtareita oikein tulee? - tuuli.
Kokeneempi. kirjoitti:
Vaikka itse toimit noin, niin älä yleistä. Soita vain ap. sittenhän se selviää.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/runkkaus?term_keywords=runkkaus
- hohhoijaa
carambola87a kirjoitti:
" Tykkään tapailla viikkotolkulla ennen muin mitään tapahtuu"
ei helvetti. mistä teitä pihtareita oikein tulee?Et ole kuullut normaalista tutustumisesta koskaan?
Sängyssäkö sitä tutustutaan? Ei ihme, ettei parisuhteet kestä kauaa jos ne solmitaan sängyssä ja ollaan yhdessä pelkän sekstailun vuoksi.
- tyytyjä
Ainakin hän sai kiinnostuksesi heräämään itsepintaisuudellaan. Huomaatko?
Itse olen juuri sellainen kiltti mies joka tyytyy naisen odotteluvaatimuksiin. Lopulta käy niin ettei nainen enää muista minua vaan lähtee sen itsepintaisen kiusanhengen matkaan.- ap
Katselin kyllä siinä jo aiemmin että on kivannäköinen mies ja menin itse jutulle. Meillä oli jonkinverran yhteistä, siinä jutellessa tuli ilmi. Pelästyin vaan moista fanaattisuutta. Tykkään edetä rauhassa.
Olen ollut pitkään yksin ja näitä tilanteita tulee eteen aniharvoin kun en juottoloissa juurikaan käy. Työnikin on sellaista ettei sen kautta ketään tapaa. Samoin kun harrastukseni ovat lähinnä kuntosalia ja muuta yksillöliikuntaa ettei sen kautta tapaa ketään.
Siksi tässä tuumaan että kai on ens viikolla soitettava. Ties kuin kauan taas menee seuraavaan tilanteeseen, jossa tapaa potentiaalisen kumppanin.
Sopiva humalatila saa aikaan vaikka mitä. Ei nyt sillä, etteikö mies olisi oikeasti kiinnostunut sinusta, mutta itse saatan kiinnostua baarissa aivan vääristä naisista, joten jätän baaritut baariin ja otan puhelinnumeron. En todellakaan harrasta kännipanoja. Jos vielä aamulla tuntuu siltä, että haluan soittaa saamaani numeroon, niin sitten on eri asia.
- 16+19
Suomessa on ihan hullu pariutumiskulttuuri muutenkin. Aina vaan baarissa ja kännissä. Ja sitten vielä isketään ihan ketä sattuu ja jopa niitä "vääränlaisia". Ja naidaan liian usein kännissä eka iltana.
Selvinpäin jutellessa se vasta selviää kuka on kuka ja se vähiten väärä.
- pohtin
köykänen pelimies,
psyyke niinkuin vaatevarkaalla/palautushuijarilla/puhelinmyyjällä hokee valheitaan vaikka mailmantappiin saakka - opit meni kaivoon
Ei hitto. Pitää kai itsekin alkaa rukoilla naisilta pillua, jos ne senkin jälkeen haluavat vielä olla yhteydessä. Turhaan olen opetellut smoothit pelimiesmovet.
- mies32
Tämä on joku lestadiolaisten viljelemä "totuus", että pillua (tai vaikka haliseuraa, juomaseuraa) mahdollisimman nopeasti haluava mies ei haluaisi seurustella.
Kyllä minäkin olen melkein aina naisen yrittänyt saada kämpille heti kun mahdollista, joskus jopa inttäen. Eikä se ole vaikuttanut vähentävästi myöhempään kiinnostukseeni, onpa nainen sitten suostunut tai ei.
Kertoo vain terveistä haluista, intohimoisuudesta, nopeudesta ja ehkä humalastakin, että haluaisi naisen nyt ja heti. Se, että saako naisen nyt ja heti, ei ainakaan mitenkään vähennä kiinnostusta myöhemmin.
Mutta tietysti jos mies alkaa suunnilleen kiukuttelemaan jos et lähde mukaansa, on hänestä paras pysyä loitolla.
Ja onhan niitä sellaisiakin miehiä kai olemassa, jotka haluavat vain pillua ja joilla saattaa jo ollakin tyttöystävä tai ties vaikka vaimo ja sen takia vain yksi yö aikaa.- hohhoijaa
Totta, varatusta saattaa olla hyvinkin kyse jos jampalla on niin kiire viedä nainen petiin. Mutta se, että kehtaako varattu lähteä deitille yleiselle paikalle, se onkin jo toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354280- 1242184
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151811Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641784- 1791634
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601262
- 1191161