http://www.royaldress.fi/ ?

J33nny

15

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaira

      rakastuin tuohon pukuun!

    • Ztähinä

      never heard mutta upeita pukuja;P

    • tyytyväinen

      tilasin mekon mutten tanssiaismekkoa, hääpuvun tilasin varastosta lähetys kesti muistaakseni 3päivää, ja mekko on upea, laatu hyvä

      • tyytyväinen

        vielä että tilasin royaldress iltä lähinnä kokeiluna hääpukuni ,koska oli ensimmäinen "suuri" nettikauppa ostokseni, mutta en pettynyt yhtään, ja mekko jäi häämekoksi.


    • kaikki ok

      oon tilannu puvun ja on kyllä kaunis, tilasin amandan. tietääks kukaan kuka kampaaja tekee superhyviä kampauksia Kajaanissa?

    • AD

      royaldressiltä tilasin iltapuvun kuukausi sitten, kaunis iltapuku ,ja nopeasti tuli , ei ole moitteita sanoakseni

    • pusspusspussycat

      hullun kallis ja hieno puku :) itse tilasin kiinasta merenneitomallisen tafti iltapuvun puolustusvoimien juhlaan talvea varten (tony bowls pinkki puku: 112520, spring collection 2012). kiinasta suomeen meni 3vk ja mekko tehtiin vielä mittatilaustyönä. yht 150e maksoi veroineen :) suosittelen!

    • --Ira-

      tilasin royaldressiltä ale-mekon
      mekko oli aivan täydellinen

    • dadbluead

      saata olla vähä myöhässä :D mutta tilasin varastosta heiltä mekon vanhoihin ,ja oon tyytyväinen!

    • Rapunze

      Jos vielä joku sattuu tälle sivulle niin testattu on,ja en voisi olla tyytyväisempi :)
      Sain vielä wanhojen jatkoille pikkumekon ilmaiseksi eli todellakin suosittelen

    • Star2

      ETSITKÖ NÄYTTÄVÄÄ VANHOJENTANSSIPUKUA
      http://www.starstars.net/tuotteet.html?id=53/406
      Meiltä löydät 100% aidot puvut juhlapukujen edelläkävijöiltä. Näitä pukuja käyttävät Hollywood tähdet sekä tavalliset kuluttajat

      '' Aitoustakuu 100%
      * Varatessasi maksat ainostaan varausmaksun 110€
      * Puku/ värivaihtoehtoja löytyy yli 100kpl

      Tervetuloa tustumaan valikoimiimme

      Star & Star

      • failed information

        noloa


    • Tuulia

      Moikka, mä tilasin puvun ko. firmasta. Palvelu oli kyllä aivan huippua! Tilasin puvun mittaitilauksena (Aurea), ja se on ihan mielettömän ihana. Paljon kauniimpi kuin kuvassa - siis olin kyllä niin yllättynyt, että se oli paljon upeampi. Nyt etsinnässä kengät jotka sopivat pukuun :D ja sitten pitäis vielä päättää millaisen kampauksen teettäsi.

    • Emmi96

      Hei,
      Haluan jakaa kokemuksiani Royaldressistä. Tilasin Amanda puvun; se on upea! Upeampi kuin kuvissa ja upeampi kuin uskalsin toivoa. Kyselin, aika paljon ja minulle jaksettiin vastata, aina yhtä ystävällisesti. Sain puvun 5 viikon kuluttua tilauksesta (vaikka alkuperäinen arvio oli 8 viikkoa), se oli pakattu kauniisti pukupussiin. Suosittelen jos haluat laadukkaan tanssiaispuvun kohtuuhinnalla.

    • Vanhat2014

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe