Katselin vähän ihmeissäni näitä kandin ja maisterin merkkejä enkä ole löytänyt mistään ohjeita kiinnittämiseen. Ne ei ole ikäänkuin kangasta vaan vähän niinkuin paperi-muovisen tuntuisia.. Silittämällä vai miten?
Ja juu, nimenomaan uikkareihin pitäisi saada kiinni..
Uimamerkkien kiinnittäminen uimapukuun
isosti ihmettelevä
2
2542
Vastaukset 2
Ainakin uimaopetus- ja hengenpelastusliiton sivuilla merkkien yhteydessä lukee "ommeltava merkki". Kannattaa huomioida, että jos uima-asu on oikean kilpauintityylinen (tiukka päällä), niin jos merkin meinaa uikkareihin kiinnittää, pitää löytää paikka joka ei erityisesti muuta muotoaan tai veny. Uimaopettaja varmaan osaa kertoa enemmän, itse kun en suoranaisesti ole uimaopetuksen kanssa tekemisissä.
- ei ihmettele enää
Kiitos. Luin tarkemmin ja sittenhän tuo "ommeltava merkki" löytyikin.. Materiaali vaikutti vaan joltakin muulta. Eikun ompelemaan siis :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut103607- 43585
- 47572
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515