Leveäolkaimiset rintaliivit

Luikerot roskiin

Mistä sellaiset löytäisin? Verkkokauppojen kuvissa on kaikissa normaaliluikero-olkaimiset. Jos joku tietää mikä malli olisi varmasti leveäolkaiminen ja tukeva, niin olisin kiitollinen tiedosta. Kookseni etsin 65D:tä. Mieluiten suomalainen verkkokauppa...

18

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mathilde-

Mikähän on olkaimien aiheuttama ongelma? Eri ongelmaan on eri ratkaisu.

• Luikero

Se, etteivät ohuet olkaimet tue yhtään mitään. Rinnat vain hyllyvät menemään.

• -mathilde-

Rintaliivien tuki ei tule paljonkaan olkaimista vaan 75% tulee takakappaleesta eli nauhasta.

Rintojen hyllyvyys ja tunne olkaimien huonosta tuesta voi johtua 3 seikasta:

1) Liivin nauha ei kertakaikkiaan tue tarpeeksi. Syynä on joko nauhan a) materiaalin heikko laatu, b) liian suuri ympärysmitta tai sitten (jos kyseessä omat käytössä olleet liivit) c) nauha on kulahtanut ja löpsähtänyt tai d) yhdistelmä kohdista a-c.

Liivien antaman tuen voi testata näin: pue liivit yllesi kunnolla, pudota varovasti olkaimet alas, liivien pitäisi pysyä päällä lähes normaalisti. Jos eivät, sitten se nauha on todella löperö.

2) Jos lisäksi rinnat hyllyvät yläosastaan, pitää valita sellainen täysikuppiliivi, joka peittää ja tukee rintaa sieltä yläosasta. Eli parempi malli testaukseen.

3) Monissa liiveissä nykyään on olkaimet sijoitettu entistä leveämmälle, joten jos sulla ei ole kovin leveät hartiat, voi syy olla mallissa. Vertaa liivien olkaimen sijoittumista ja kokeile sellaisia, joissa olkaimet ovat sisempänä. Niissä tuki on parempi. Tietysti kannattaa myös katsoa että olkaimet ovat hieman leveämmät, ei mitään spagettia. Rintaliivikaupoista ja tavarataloista saa myös erilaisia lisäkappaleita, jotka laitetaan olkaimen ja hartian väliin, ne voivat auttaa jossain tapauksissa.

Hyviä liivejä on vähän saati sitten tuossa koossa, enkä ole käyttänyt itse suomalaisia verkkokauppoja. Mitä olen itse kokeillut, niin Changen Sofia-liivi on kohtuullisen okei vaikkei mitkään kovin leveät olkaimet olekaan.

http://change.com/fi/sofia-1.html

Timarcossa voisi olla Abecitan liivejä, joissa on hyvät olkaimet. Osa on kuitenkin kaarituettomia, joten kokeilematta on vaikea sanoa onko tuki tarpeeksi hyvä sulle.

• ?

Miksi pitää olla verkkokauppa? Oletko tarkistanut tavaratalojen ja erikoisliikkeiden valikoiman? Eikö löytynyt sopivaa kokoa ja mallia?

• Luikeroinen

En mene alusvaateosastoille ihmisten nähtäville, ahdistaa. Ja myyjät tulevat heti kyyläämään ja kyselemään.

• Tavarataloon

Aika rauhassa saa yleensä Sokoksella ja Stockalla liivejä katsella, varsinkin jos menee sellaiseen aikaan, että on muutenkin paljon asiakkaita.

• Ensiapu ja

Urheiluliivit...
      Muutoin jatka etsimistä, kyllä niitä on.

• Neuvoa-antava

Kokeilepa merkkiä Freya!

Itse olen ollut Freyan liiveihin hyvin tyytyväinen, ovat tukevat, miellyttävät päällä ja kaiken lisäksi vielä kauniit.

Freyan liivejä pääsee hypistelemään vaikkapa Sokoksella, varmaan löytyy useimmista nettikaupoistakin googlettamalla!

• -mathilde-

Freyalla ei juuri muuta olekaan kun rintoja hyllytteleviä balconetteja, joissa olkaimet on sijoitettu kainaloon. Eikös aloittaja juuri halua sellaisia välttää???

• vastaus luikerot ros

Moi jos et tykkää luikero olkaimista. Niin tilaa Timarco postimyynnistä, kunnon rintaliivit nuo Triumph Doreen N liivit. Ei taida olla ympärysmitaltaan aivan 65 tilaa kokeeksi isompi ympärysmitta, mutta kuppikoko C ja lyhennä ympärysmittaa, kainaloiden alta laskostamalla sopivaksi kyllä se mulla toimi silloin ku olin laiha. Ja on varmasti tukevat ei ei heilu ja saa rinnat kauniisti pystyyn.

• kokeillut

On varmasti oikein ku käyttää Triumph N rintaliiviä saa rinnat pystyyn ja ei heilu. Joutuu joskus hiukan ns. säveltämään. Onnea Tekataile jos onnistut.

• -mathilde-

Voi ei! On kyllä niiiin vanhanaikaiset nuo Doreenit ettei kukaan alle 66 vee tuollaisia käytä nykyaikana. Oikein töttöröt tekee rinnoista. Jo kootkin jääneet viime vuosituhannelle, eli ei yhtään 70 tai 65 kokoja saati isompia kuppeja kuin F.

Sori vaan kyllä useimmat haluavat liivit, jotka a) ovat oikeaa kokoa b) tekevät rinnat pyöreänmuotoisiksi ja c) ovat värikkäät, trendikkäät ja kauniit!

• Lattatissi

Kyllä varmaan tukevimmat ja parhaat löydät tuolta, Timargo net. Triumph liiviosastolta. Sellaiset ku Triumph Doreon, on tosi hyvät ja tukevat onhan ne mummomalliset, mut tosi hyvät ja tukevat. Olen huomannut ku, tissit on pystys on vientiä, Nännikin saa näkyä liivin läpi. Puhun omasta kokemuksesta. Pitää tilata uudet Triumph rintaliivit.

• vastaus lattatissill

Moi ns. lattatissi olet Oikeassa onhan mun kaa samanmielisiä rirulien kaa. Ollaan kimpassa, tötteröjen puolesta.

• Luikero alusta
        vastaus lattatissill kirjoitti:

Moi ns. lattatissi olet Oikeassa onhan mun kaa samanmielisiä rirulien kaa. Ollaan kimpassa, tötteröjen puolesta.

On varmasti nuo Triumphit tukevat, mutta tosiaan mieluummin ottaisin jotain vähemmän mummomallista tietty. :D Toisaalta jos tässä ei pian kunnollisia löydy, niin rinnatkin alkavat olla sen verran mummomalliset, että varmaan mitään väliä... :D

Freya-merkkisiä kokeilin koossa 65D ja huh, sinnehän jäi tilaa vaikka millä mitalla kuppiin. Sitten joku toinen samassa koossa taas oli liian pieni. En voi tajuta, millaisiin kuppeihin nämä iskisi, että olisi sopivat.

Kerron vielä, et mittani ovat rinnan päältä 83-85 (vaikea mitata kun rintani ovat ihmeellisen muotoiset suipot ketunnokat ja toinen on varmaan pari senttiä pidempi KUONOSTAAN :D), alta 68cm, ehkä oikein tiukasti vedettynä 67cm.

• 69 v.
        Luikero alusta kirjoitti:

On varmasti nuo Triumphit tukevat, mutta tosiaan mieluummin ottaisin jotain vähemmän mummomallista tietty. :D Toisaalta jos tässä ei pian kunnollisia löydy, niin rinnatkin alkavat olla sen verran mummomalliset, että varmaan mitään väliä... :D

Freya-merkkisiä kokeilin koossa 65D ja huh, sinnehän jäi tilaa vaikka millä mitalla kuppiin. Sitten joku toinen samassa koossa taas oli liian pieni. En voi tajuta, millaisiin kuppeihin nämä iskisi, että olisi sopivat.

Kerron vielä, et mittani ovat rinnan päältä 83-85 (vaikea mitata kun rintani ovat ihmeellisen muotoiset suipot ketunnokat ja toinen on varmaan pari senttiä pidempi KUONOSTAAN :D), alta 68cm, ehkä oikein tiukasti vedettynä 67cm.

Ole iloinen jos sulla on kivat rinnat, siis ns. ketunnokat, mulla on hiukan roikkuvat nänni iso siit miehet tykkää ja haluavat imee. Kivaa.

• Leveet

Moi löytäisin sulle ehkä haluamasi, Rintaliivit riippuu sun vaatimuksesta. Ei ole suomalainen yritys. Värejä löytyy ja kokoja. Olen mies olen tilannut monelle oikeankokoiset rintaliivit. Textaile oikea kokosi, yritän auttaa.

• ritulit 1

Löytyyhän noita leveäolkaimisia, verkkokaupasta ei suomesta olen itse tilannut tuolta. sally@amplebosom. Pitää olla tarkkana, sillä he ei lähetä tuotetta muuten. Sieltä saa mm.pitkiä rintaliivejä mustana niit joku kysyy joskus. Valinnanvaraa on kun osaa hakea. Minulla hyviä kokemuksia. Kaikille onnea oikeisiin rintaliivikaupoille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe