Miten opitte flirttailemaan naisille ja luomaan viehätyksen?

ttos

Olen 18v lukiolainen, ja ''ongelma'' on se, etten kai tiedä miten flirttailla ja luoda viehätys naiseen. Tyttökavereita minulla on muutama (2-3 :D), mutta tyttöystävää enkä edes pienintäkään säätöä kenenkään kanssa ole ehtinyt hankkimaan. Pakkeja kuitenkin olen onnistunut saamaan jo huimat 9 kappaletta eri tytöiltä lukiostani ja kaduilta. Ironista kyllä, minuun on ollut elämäni aikana ihastunut ''4'' eri tyttöä, mutta minä en ollut heihin... (2 näistä tytöistä ilmaisi asian minulle netin välityksellä, kun taas 2 näistä tyytyivät katsomaan minua ja luomaan hymyn ja katsekontaktin minulle, minkä nyt oletan olevan ihastumisen merkki, sillä sitä jatkui jonkin aikaa).

Itsevarmuutta minulta löytyy, tiedän mitä haluan jne. Lisäksi olen mielestäni keskivertoa komeampi, ja mielestäni olen todistanut että naiset eivät välitä miehen ulkonäköstä, jos mies ei osaa flirttailla ja luoda tarvittavaa viehätysvoimaa itseensä tutustumisen aikana (ei, en kehu ulkonäköäni yleensä, enkä ole mikään narsisti).

Eli siis ongelmana ei ole lähestyminen, sen osaan tehdä ja rohkeuteni riittää siihen; lisäksi olen myös varautunut pakkeihin - en välitä-asenteella. Asenteesta huolimatta pakit kyllä tuntuvat suhteellisen pahalta pari tuntia niiden jälkeen, varsinkin jos olet ehtinyt jo ihastua tyttöön.

Yleensä saatan lähestyä mielestäni kaunista tyttöä esim. kaupassa, kadulla, salilla, missä nyt satun liikkumaan.

Olen tässä viimeaikoina lukenut erilaisia pelimies ja flirttivinkki-kirjoja, jotka ovat antaneet aikalailla uusia näkökulmia minulle. Itse pidin ''tao of badass''-kirjasta, sillä se ei esineellistänyt naisia, kuten useimmat pelimies-kirjat tekevät. Useimmissa ohjeena on mennä ja jutella jokaisen näkemänsä kauniinden naisten kanssa, ja kehittyä. Harmi vain asun niin pienellä paikkakunnalla, että saisin varmaan jonkinlaisen oudon maineen jos tekisin näin :D

Tosin olenhan jo lähestynyt aika monta tyttöä, ehkä minulla on jo maine. No, sama se, en usko että olen niin kiinnostava kuitenkaan vielä naisten keskuudessa, että minusta juteltaisiin :P

Mutta miten te muut olette löytäneet tyttöystävänne? Entä miten olette oppineet flirttailemaan ja luomaan viehätysvoiman?

5

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkru

Runkkaa homo vaa siellä kaapissas..

• vinkkinä

Ole oma itsesi äläkä lue mitään tyhmiä pelimiesoppaita. Vai pitäsköhän munki hankkia joku kirja 100 tapaa iskeä mies :D

• king corvax

Aasi! Ap on oma itsensä ja katso tuloksia: hän saa pakkeja vasemmalta ja oikealta!

Ja naiset eivät tarvitse oppaita. Ei ole sataa tapaa. Riittää että hoikistaa itsensä, meikkaa nätiksi, käy kampaajalla ja menee sitten pilli suussa baaritiskille odottelemaan! Naisille ei iskeminen ole ongelma vaan miehen nalkittaminen ja nakittaminen suhteeseen.

• ttos
        king corvax kirjoitti:

Aasi! Ap on oma itsensä ja katso tuloksia: hän saa pakkeja vasemmalta ja oikealta!

Ja naiset eivät tarvitse oppaita. Ei ole sataa tapaa. Riittää että hoikistaa itsensä, meikkaa nätiksi, käy kampaajalla ja menee sitten pilli suussa baaritiskille odottelemaan! Naisille ei iskeminen ole ongelma vaan miehen nalkittaminen ja nakittaminen suhteeseen.

Asiaa. Enpä ole tosiaan vielä baareissa älynnyt käydä.

Se, että luen pelimiesoppaita ei ole itseni muuttamista, en yritä muuttua, yritän omaksua uusia taitoja ja oppia luomaan vetovoimaa jne.

• Vähän haastavaa antaa neuvoja, kun onnistuneeseen flirttailuun vaaditaan kaksi vähän samanlaista mielenlaatua - yritän kuitenkin. Ei flirtin tarvitse olla, tai oikeastaan se si saakaan olla mitään vakavamielistä tai johonkin tähtäävää. Sellaisessa olen toivottoman huono ja iskuyritysflirttini ovat tuomittuja epäonnistumaan. Flirtti ei saa olla missään nimessä itsekehua, tai jos siinä jotain sellaista on, niin sitten pitää olla huumooria ja itseironiaakin. Tärkeintä on huomioida toinen seksuaalisena olentona ja kun huomion heität saatat saada sen tuplana takaisin. Mulla flirtti toimii harvojen kanssa, mutta en edes halua flirttailla kenen tahansa kanssa.

Töissä mulla on yksi mukava flirttikaveri, naimisissa oleva nainen, mutta jotenkin hänen seksuaalienergiansa säteilee. Puoli vuotta olleen tunnettu ja nyt jo hyvän huomenen toivotus on flirtti. Toki sen pitää olla varovaista, kun on uteliaita ja pahansuopiakin silmiä lähellä ja juorut leviää. Kuitenkin flirttimme on viatonta, enkä missään nimessä lähtisi hänen avioliittoaan rikkomaan, mutta saamme siitä molemmat energiaa, joten mitäs pahaa siinä on. Silloin harvoin kun kohdataan kahden, niin jompikumpi saattaa heittää jotain aika tuhmaakin ja kovaan syöttöön tulee kova palautus .) Mutta välillemme luottamus on syntynyt. Se jää siihen ja ollaan molemmat hymy korvissa loppupäivä.

Varattu nainen voisi olla sulle hyvä flirttikaveri, mutta jätä se onnistuneeseen flirttiin heidän kanssaan. Et selvästi tunne naisia kovinhyvin vielä, mutta jokin tuollainen voisi olla hyvä oppimatka. Aika pian opit huomaamaan, millaiseen flirttiin nainen on valmis juuri sillä hetkellä. Flirttailun ydin on ihmistuntemuksessa. Flirtti alkaa helposta syötöstä, etenee ja voimistuu, mutta sen pitää myös loppua. No ainakaan itse en halua pelkkien flirttien metsästäjää naisekseni.

Sitten on olemassa sellaisia tosikkonaisia, joihin ei mikään flirtti uppoa. Heitä vältän, koska parisuhteessakin pitää olla flirttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5323
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2770
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2330
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      592
      2037
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1756
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1325
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1098
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      393
      1063
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe