Suomi24-treffit on TODELLA fantastinen paikka!

HirvosenPentti

Suomi24-treffit on hieno paikka mm. näillä perusteilla:

-- Kaikki haluaa nuoremman ja todella hyvännäköisen.
-- Jos on lapsia, on pahasta; jos niitä ei ole, on kauheaa.
-- Pitää olla persoonallinen viesti, vaikka mitään vastausta ei tipu.
-- Sitten on miljoonia eri turn-offeja lueteltu.
-- Kuva, kuva, kuva ja vielä kerran kuva
-- Profiilivierailuista pamahtaa torjuntoja, vaikkei edes lähesty millään tavalla.
-- Samat fitun profiilit vuodesta toiseen, kun on niin tasottomia miehiä ja pitää olla kipinää sekä kemiaa.

Hauskaa hommaa. Kyllä maar ihmettelen, jollei näillä spekseiilä pariskuntia synny!!!

65

6702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Just näin!

    • hdsjhjfkdsh

      Eli suomeksi sanottuna: aivan perseestä koko touhu!

    • Positiivinen ääliö

      Nettitreffailu on todella mukavaa, kyllä vakka aina kantensa löytää. HAH HAH HAH HAH HAH HAH

    • Puuuuuuuuuh

      Täällä ei todellakaan tipu mitään. Valkataan vain loputtomiin. Baareista saa edes silloin tällöin tilapäistä seuraa.

      • missä vika

        " Baareista saa edes silloin tällöin tilapäistä seuraa. "

        No miksi vain tilapäistä ? Eikö tarjonta ja kysyntä kohtaa, vai onko kaikki varattuja pettureita..?


    • Pekka Karvonen

      Mä tykkään treffailla täällä! Oon treffannut jo Pirkon ja Annelin. Huomenna treffaan Liisan ja Anna-Kaisan. Mun mielestä tää on mesta paikka!

    • Halit vaan kaikille

      Oih, täältä löytyy lukuisia ihania miehiä

      • oskapostirobotti.

        Tää onkin ihan naisten pelikenttä. Ei täällä ole miehellä mitään jakoa...0 viestiä profiilissa.


      • Vaikeaa on!
        oskapostirobotti. kirjoitti:

        Tää onkin ihan naisten pelikenttä. Ei täällä ole miehellä mitään jakoa...0 viestiä profiilissa.

        Täällä ainoastaan pieni osa miehistä saavuttaa menestystä.

        Oma neuvoni on se, että jos ei tule juurikaan vastakaikua, niin kannattaa lopettaa koko homma ajoissa. Muuten tulee sellaiseksi katkeroituneeksi nettiraakiksi.

        Nimimerkillä kokemusta on.


      • London_Calling
        Vaikeaa on! kirjoitti:

        Täällä ainoastaan pieni osa miehistä saavuttaa menestystä.

        Oma neuvoni on se, että jos ei tule juurikaan vastakaikua, niin kannattaa lopettaa koko homma ajoissa. Muuten tulee sellaiseksi katkeroituneeksi nettiraakiksi.

        Nimimerkillä kokemusta on.

        Jees, mutta kun lähdetään Stadin live-yöhön niin rumat naiset jää tuoleilleen istumaan ja vetämään bissee. Ja siinähän ovat. Hiton surkimukset kun oikea elämä näyttää läskeille oman paikkansa.


    • suosittelenx
      • jihaaaaaaa

        Jihaa treffit on kyllä luotettava, hyviä tyyppejä


      • freeesshi

        Tuolla on hyviä tuoreita vaihtoehtoja, ei aina niitä samoja. Kuka niitä jaksaa?


      • goodman__

        Jep Jihaa on kyllä aina ollut hyvä sivusto. Mukava, että he ovat kaivaneet uusia treffisaitteja esille


      • kolmetoistakesää

        Jep tuohan o hyvä!


      • PaskaJihaa

        Jihaa sivusto on tämän yrityksen säälittävä toteutus (https://domain.fi/s/FI/DomainNameSearch/Search) hän kerää affiliate linkkejä siitä kun klikkailette bannereita, hän yleensä spämmäilee tätä osoitetta jokaisella foorumilla.


    • sag awedfw

      Ihan v**ustahan tämä paikka on.

      Jälleen kerran osakseni osui yksi selkärangaton "nainen" katoamistemppuineen.
      Kuka h*lvetti tuollaisia haluaisikaan, yksin tuollaisten kuuluukin jäädä, toivottavasti ei kukaan fiksu mies tuollaisiin "naisiin" erehdy.

      • 17+9

        Näitä selkärangattomia katoavia naisia riittää. Tänne nettiin sietävät jäädäkin. Eihän näillä kukaan mitään oikeassa elämässä tee.


      • Pelleraukat...
        17+9 kirjoitti:

        Näitä selkärangattomia katoavia naisia riittää. Tänne nettiin sietävät jäädäkin. Eihän näillä kukaan mitään oikeassa elämässä tee.

        Ja selkärangattomia miehiä. Näistä on tarinoita koko palsta täynnä.


    • tosihyvä !!

      Sokkotreffit - takaisin , oli hyvä ja helppo kirjoitella ja ystävystyä.

      • yksmiesvaan

        Tämmönen on jo. randomi.fi. Mulla ei kokemuksia.


    • 11+16

      Itse olen miehenä saanut about 3 viikossa 3 kuvallista viestiä, mutta naiset on ulkonäöltään väliä 4-6. Pitäisi kai alkaa itsekin lähettelemään viestejä, on varmaan turha odottaa, että siedettävän näköinen nainen lähettäisi viestin.

      • YOUR LOSS!!!

        "Itse olen miehenä saanut about 3 viikossa 3 kuvallista viestiä, mutta naiset on ulkonäöltään väliä 4-6. Pitäisi kai alkaa itsekin lähettelemään viestejä, on varmaan turha odottaa, että siedettävän näköinen nainen lähettäisi viestin."

        Tuossa on kiteytettynä se, miksi täällä ei suhteita synny. Koska miehillä on aivan epärealistiset vaatimukset naisten ulkonäölle. Jos 3 naisesta 3 on rumaa, miehen on syytä joko katsoa peiliin tai siirtyä suosiolla miehiin.


      • 3+123
        YOUR LOSS!!! kirjoitti:

        "Itse olen miehenä saanut about 3 viikossa 3 kuvallista viestiä, mutta naiset on ulkonäöltään väliä 4-6. Pitäisi kai alkaa itsekin lähettelemään viestejä, on varmaan turha odottaa, että siedettävän näköinen nainen lähettäisi viestin."

        Tuossa on kiteytettynä se, miksi täällä ei suhteita synny. Koska miehillä on aivan epärealistiset vaatimukset naisten ulkonäölle. Jos 3 naisesta 3 on rumaa, miehen on syytä joko katsoa peiliin tai siirtyä suosiolla miehiin.

        Hahahaha. Vai on miehillä epärealistiset odotukset? Puhutaan asiasta sitten, kun saadaan iso nettideittisaitti, missä on yhtä paljon naisia ja miehiä kaikista ikä- ja viiteryhmistä. Nyt miehillä ei ole varaa pitää epärealistisia odotuksia, jos haluavat pariutua lainkaan. Nämä "epärealistiset" odotukset omaavat miehet ovat vain järkeviä ja oman arvonsa tuntevia.

        Se ei kerro mitään naisten keskimääräisestä ulkonäöstä, jos mies saa kolme viestiä rumilta naisilta. Se kertoo vain, että netissä on heikko tarjonta miehen näkökulmasta. Isojen kaupunkien katukuvasta näkee, että nuo 4-6 naiset ovat siellä vähemmistöä. Maaseudulla tilanne tietysti saattaa olla erilainen.


      • Huhuhhuhu
        3+123 kirjoitti:

        Hahahaha. Vai on miehillä epärealistiset odotukset? Puhutaan asiasta sitten, kun saadaan iso nettideittisaitti, missä on yhtä paljon naisia ja miehiä kaikista ikä- ja viiteryhmistä. Nyt miehillä ei ole varaa pitää epärealistisia odotuksia, jos haluavat pariutua lainkaan. Nämä "epärealistiset" odotukset omaavat miehet ovat vain järkeviä ja oman arvonsa tuntevia.

        Se ei kerro mitään naisten keskimääräisestä ulkonäöstä, jos mies saa kolme viestiä rumilta naisilta. Se kertoo vain, että netissä on heikko tarjonta miehen näkökulmasta. Isojen kaupunkien katukuvasta näkee, että nuo 4-6 naiset ovat siellä vähemmistöä. Maaseudulla tilanne tietysti saattaa olla erilainen.

        Omia kokemuksia:

        Jos naisille lähettää viestejä, ei tule vastauksia, kun ei ole tarpeeksi komea. Jos profiili on ilman kuvaa, niin silloin kiinnostusta löytyy niin kauan kuin lähettää kuvan, jonka jälkeen syvä hiljaisuus. Sama toistuu kerta toisensa jälkeen.

        Itse en ole käytännössä sulkenut pois kuin ihan muutaman pelkän kuvan vuoksi. Tällöin on ollut kyse todella huomattavasta ylipainosta.

        Omaan profiiliin tulevat vastaukset (noin 1-2 kk) ovat yleensä huomattavasti vanhemmilta ja todella ylipainoisilta yksinhuoltajilta. Sinänsä ei toki kannata ketään dissata, mutta pikkuisen vaikeaa tämä on, jos kriteerenä on "tavallinen".


    • Long Time a Go

      Niinpä, tätä paikkaa nimitetään myös Suoli24:ksi :) Että silleen on on arvostusta hankittu perä edellä puuhuun.

    • Ajan tuhlausta

      Olen nainen ja livenä saan kyllä seuraa. Suomi24 -treffeillä en saa kuin ikäviä kokemuksia. Ei vastausta tai sitten kuvan lähettämisen jälkeen kadotaan. Että kyllä se miehet näinkin päin menee.

      • jokeri007

        älä tuomitse kaikkia parin ääliön takia.. kaikki ei aina vastaa odotuksia


    • Naisten markkinat

      Täällä kokemukseni puolen vuoden jälkeen rajoittuvat muutaman mitäänsanomattoman viestin vaihtoon kolmen eri henkilön kanssa ja muutaman kerran tulleeseen "sori et ole mun tyyppiäni" -vastaukseen. Suurin osa ei edes vaivaudu vastaamaan. Naisten markkinathan nämä ovat, miehiltä on varmaan viisi kertaa enemmän profiileja kuin naisilta.

      Baarista kyllä olen löytänyt panoseuraa aika vaivatta ja yksi varattu nainen käy luonani säännöllisen epäsäännöllisesti panemassa, mutta olisi kiva löytää seuraa muuallekin kuin sängyn puolell.

    • Quatrevingtdixneuf

      Minä kyllä olen löytänyt täältä aivan upean miehen, johon en olisi koskaan törmännyt muualla. Hän otti minuun yhteyttä ja jo siitä viestistä huomasin, että tuossa on nyt jotain aivan ainutlaatuista - minulle, ei välttämättä kenelle tahansa eikä kaikille. Vakka kantensa...

    • Profiili roskikseen

      Toki joku täältäkin varmaan seuraa löytää, mutta miehistä varmaan aika harva, koska kysyntä ei vastaa millään muotoa tarjontaa. On varmaan naisillakin huonoja kokemuksia...

      Tämä on ihan törkeän ulkonökeskeista hommaa...

    • saippuakauppias_as
      • urggi

        Tuossa on kyllä listattu hyviä treffisaitteja, osa ihan uusia minulle.


      • heti_tärppäs

        Jess...kiiitti!


    • mitämitenhä

      Kaikissa saiteissa sama meininki. Ihmiset hakee sataparenpaa seuraa,
      kuin mihin omat rahkeet riittää. Miten voi tällä systeemillä löytää ketään,
      no eipä mitenkään.

    • 'ÅOFO9YH

      Suomi24-treffit on TODELLA SURKEA PAIKKA AIVAN PERSEESTÄ,NAISET
      EI OLE VIELÄKÄÄN VAIKKA ELÄMME JO VUOTTA 2012
      TEKEMÄÄN ALOITTEITA PROFIILI VAAN VILKAISTAAN
      JA SITTEN EI LAITETA VIESTIÄ,
      SURKEETA NAISET SURKEETA...

      • Pahassa puutteessa

        nettideittailusta on jäänyt vain paha mieli, naiset ihmeen nirsoja viesteihin ei vastata eivät sano edes moi takaisin.


      • ...........

        Ehkä profiilisi ei ole tarpeeksi kiinnostava. Itse otan yhteyttä ensin, JOS profiili kiinnostaa.


    • 100 %

      Aloittajalle näin naisen näkökulmasta:

      1. Naisen pitää olla ennen kaikkea nuori. Jos ikää on kertynyt, saat tuntea nahoissasi, että parasta päivämäärä on jo mennyt, olitpa sitten, miten hyvännäköinen ja elämää nähnyt tahansa. Nelikymppisen naisen pitäisi olla iloinen siitä, että edes joku Mauno (72v.) haluaa kirjoitella tälle.

      2. Vaikka harvassa ovat ne keski-ikäiset naiset, joilla ei ole lapsia, tuntuu miesten etsivän vain lapsettomia. Jos lapsia ei ole, on nainen kylmä ja itsekäs luonteeltaan, koska ei ole niitä hankkinut.

      3. Ammatin ja harrastusten pitää olla juuri ne, joista mies pitää. Jos olet akateeminen, olet nirppanokka. Jos et ole käynyt kouluja, olet laiska ja tyhmä.

      4. Jos olet kaunis, olet pinnallinen. Jos taas olet tavallinen, mies toivookin kaunista naista.

      5. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvia siis täytyy laitella joka asennosta ja joka maanosasta. Yhtäkään sanaa ei sen jälkeen tule.

      6. Rehellisyys on valttia. Kaikki haluavat rehellisen kumppanin. Ainakin suurin osa. Kuitenkin suurin osa täällä pettyy siihen, ettei yhtäkkiä enää vastata yhtään mitään vaan nämä rehellisyyttä mainostaneet katoavat rehellisyyden nimissä jonnekin...

      Olen tullut siihen lopputulokseen, että nettimiehet saavat etsiä joitain muita naisia kuin minua vaikkapa lopun elämäänsä. Jos siis joskus sattuvat jonkun löytämään.

      • Ei täällä naiset oikeasti hae yhtään mitään, riittää kun on jotain 'päivän piristystä' lukemisiksi, hömppälukemista. Profiilissa haetaan avointa, rehellistä, luotettavaa ja vieläpä suht raitista miestä mutta annapa olla jos yhtään kertoo miltä tuntuu tai käyttää mitään omaa luovuutta niin yhteydenpito loppuu kuin kanan lento. Tuolla omalla luovuudella tarkoitan ihan jotain muuta kuin itsensä mainostamista tyyliä 'ylisosiaalinen, mr. finland kisaan en jaksanu mennä kun oisin voittanu kuitenkin' yms.

        Ketä miestä jaksaa kiinnostaa lauseen pari vastaukset, varsinkaan jos neidolla ei ole mitään sanottavaa? Ihan sama, roikkukkoon täällä nämä vakioasiakkaat.


    • Näinkin päin

      Minä olen nainen ja minulla on ollut profiili täällä Suomi24 jokusia kuukausia. Yhtään ainoaa sellaista yhteydenottoa ei ole tullut, joka herättäisi minkäänlaista kiinnostusta. Mies on joko varattu, etsii pelkkää seksiseuraa tai sitten hänen profiilissaan luetellaan niin mahdottomia vaatimuksia, ettei kukaan norminainen niitä täytä. Jos ei vastaa, niin suututaan, ja jos vastaan kohteliaasti, etten ole sitä mitä mies etsii, suututaan ja laitetaan perään haukkumaviestejä.

      Taitaa se tosiaankin olla, ettei tällaisella tavallisen kilttiä ja täyksjärkistä miestä etsivällä ole mitään mahdollsuuksia. Katkera en ole, sillä mieluummin olen vapaa kuin huonossa suhteessa.

    • kiitos :||

      Arvostan sarkasmia :)
      Kiits, olen samaa mieltä nettiprifiileista ja koko touhusta.

    • comsiicomsaa

      Itse käyn vaan chattailemassa tuolla suomi-treffeillä, ajankulua esim. yön pimeinä tunteina kun ei uni tule.

    • pitääpurkautua

      Olen nainen ja mä kerron profiilissani olevani rauhallinen, etsiväni kilttiä ja kunnollista miestä yms, mutta ei mitään ulkonäkökeskeistä. Mutta kuitenkin sillä ajatuksella että olen tavallinen ja etsin tavallista. Mikään ei kyllä johda yhtään mihinkään, jotain barbeja ne miehet vaan hakee kun tällainen kiva hyvä tavallinen ei kiinnosta. Ainoastaan yhden tyypin kanssa on nyt treffit sovittu... no onhan sekin jotain. Mutta kyllä tässä pääasiassa tuntee itsensä joksikin maailman rumimmaksi tyypiksi kun kuvan lähettämisestä seuraa vain syvä hiljaisuus. Tai sitten jotakin sellaista että söpö kuva, mutta mulla ei ole kuvaa lähettää. Eli jotkin hirviöt kehuu söpöksi ja tavalliset juoksee karkuun?

      Pitää varmaan viivyttää kuvan lähettämistä jatkossa, vasta kolmen-neljän viestin jälkeen ehkä vois lähettää. Sitten jos tyypistä ei enää kuulu mitään niin voi olla luonteva kysyä että oliko kuvassa jotain vikaa kun muuten ollaan jo kirjoteltu. En ole sotanorsu, vaan mulla on normaali/pienehkö kroppa, pitkät tummat hiukset, hyvä iho, siistit vaatteet, hillitty meikki, kaikki kunnossa. Joten haluan saada tietää että mikä on, jatkossa aion uskaltaa kysyä ja lukea myös vastauksen mikäli sellainen tulee.

    • nettitreffailu on kyl ihan omalajinsa. Sieltä tuntuu olevan tosi vaikea löytää oikeesti kiinnostavaa ihmistä. Paljon tulee seksitarjouksia, tai yhden rivin mitään sanomattomuuksia. Ja oikean kiinnostuksen herättäminen tuntuu olevan tosi vaikeeta. Pinnallista höpöttelyä joka ei johda mihinkään.
      Itse kavahdan extreme urheilijoita, eksoottisia matkailijoita, erityisen kultturelleja tai akateemisia.

      Nyt pidän taukoa deittailusta koska en vaan jaksa.

    • ei toimi

      Tunne itseni tosi tylsäksi tai jotain.

      Pitäisi kai olla kiiltonahkahousut, ruoska ja tissit kuvassa. Dokata, hakata ja nalkuttaa. Ja alistua yhtäaikaa. Sitten kelpaisi.

      Tavallinen elämä ....vaikkas tee hetkillä on so last season.

      Jätkät selaa nettitreffeillä, eivätkä jaksa lähteä. Niitä jännittää, vatuttaa ja aina on jokin minimaalinen turn off. Tai vaimo ja lapset siinä seläntakana katsomassa, mitä se isi nyt etsii netistä...hmmm.

    • Melancholyman62

      Moi1
      Ei pidä ottaa niin henkilökohtaisesti. Ei aina voi natsata. Käy joskus tansseissa ja nauti elämästä. Itse olén 50- täyttänyt ja ja ajatteliun etsiä itselleni tanssiseuraa ja laittaa treffi-ilmoituksen.

      Hankalaa, treffiseuraa tai tanssilavalla - tanssitaitoinen - ei eri sukupuoleen tututustuminen ole helpppoa kummankaan osapuolen osalta.

      Toivon, että olet kärsivällinen ja katselet naisia "sillä silmällä" ja pidät iloisen mielen yllä ja kyllä se siitä. Tärkeintä kuitenkin, mene juttusille, siitä naiset ja iitsekukin pitää.

      Toivoisin kuitenkin, arvon herrasmies; toisen sukupuolen mollaaminen ei ole kenenkään etu.

      Ihmisen elämä on hupaisaa, aina toivoo, että jotain olisi paremmin.

      En ole kirjautunut suomi 24 - palveluun, mutta mutta olen menettänyt sydämmeni muutamalle naiselle - heidän kuvansa ja profiilinsa. Voisin pyytää heitä tanssimaan jollekin lavalle ja onko sinulla kanttia tähän ja tanssitaitoa, kysyy Melancholyman62?

    • Mr 2

      ...muutaman naisen olen suomi24:n sivustoilta tavannut ja menty sänkyyn...mutta seksi on ollut aika tylsää ja niin ne suhteet ovat tyrehtyneet siihen...siis aika huonoa tuuri kun mitään syvempää suhdetta ei ole löytynyt.

    • Löytyi!

      Tää on oma maailmansa. Aika ulkonäkökeskeinenkin ja jotenkin kieli on omansa vrt "lääkärislangi". kaikki on mielestään huumorintajuisia, helliä jne. Mua ei niin kiinnosta enää mitä ihminen haluaa/luulee olevansa omasta mielestään.. Tai minkä luulee tepsivän, mitä luulee muiden haluavan kuulla. Eihän sillei oikeestaan aidosti kohtaa. Tai sit haetaan erillisiä ominaisuuksia tyyliin pituus 185cm tai D-kupin tissit.
      Mua kiinnostaa koko paketti. Ja eteenpäin pääsin keskittymällä vaihtamaan ajatuksia ihan konkreettisista asioista, kuten mitä toinen tykkää tehdä vapaalla tai mitä on touhunnut eilen, missä tykkää käydä, missä söi lounaansa jne. Ja tietysti samaa rupattelua omista touhuista, mielimusiikista jne. Eikä se suteen menny, kun oon jo pidempään asunut nettitreffini kanssa.

      • ilpo_mies

        Kokeilehan Jihaa.fi treffejä: http://www.jihaa.fi .Ihmiset ovat paljon aidompia eikä niin ulkonäkökeskeisiä kuin täällä.


      • 67i676767i67i67i
        ilpo_mies kirjoitti:

        Kokeilehan Jihaa.fi treffejä: http://www.jihaa.fi .Ihmiset ovat paljon aidompia eikä niin ulkonäkökeskeisiä kuin täällä.

        Prkeleen jihaa:t, pelkästään yritetään saada provikkaa linkittämällä sponssattuja linkkejä.


      • ei_Maksullinen_Naine
        67i676767i67i67i kirjoitti:

        Prkeleen jihaa:t, pelkästään yritetään saada provikkaa linkittämällä sponssattuja linkkejä.

        Voiko treffeistä saada provikkaa :o


    • nimi-merkki1

      Sokkotreffejä vastaava sivusto on olemassa, osoite on sokot.fi

      • garri1

        Sokot tai sökot, kyllä jihaa.fi on paljon parempi. Ei tarvi sokkoilla kun ihmisillä on treffi-ilmoituksissa kuvat.


    • anz79

      Itse ehdottelin treffien puolella sokkotreffejä miehille (ei nimimerkillä, kuvattomana). Kamalasti oli kiinnostusta alkuun, mutta sitten menikin pupu pöksyyn, kun päivää ehdotin. Mielestäni kaikista paras tapa olisi tutustua ilman mitään kuvan vaihtamisia. Itse olisin ollut valmis menemään yhdelle kahvikupposelle ihan minkä näköisen kanssa tahansa, mutta miehet ilmeisesti olivat se pinnallisempi osapuoli.

      • kuuma_olet

        itse treffaisin sut anz79 milloin vain ;)


      • tieturikeke
        kuuma_olet kirjoitti:

        itse treffaisin sut anz79 milloin vain ;)

        Kokeilehan Treffihaku.net sivustoa: http://www.treffihaku.net .Sieltä saa melko hyvin seuraa.


      • MasaSeppälä
        tieturikeke kirjoitti:

        Kokeilehan Treffihaku.net sivustoa: http://www.treffihaku.net .Sieltä saa melko hyvin seuraa.

        Matti Seppälähän siinä taas mainostaa omaa affiliate sivustoaan. En suosittele...


      • turvallisuusäällikkö
        tieturikeke kirjoitti:

        Kokeilehan Treffihaku.net sivustoa: http://www.treffihaku.net .Sieltä saa melko hyvin seuraa.

        Ihan vieras sivusto meikäläiselle, onkohan luotettu?


    • Lyy-dia

      Ei täältä mitään löydy ! Miehet valittaa ettei kukaan vastaa, mutta kun ne profiilit on ihan jostain syvältä. Mitä miehet oikein kuvittelevat itsestään

      Jos profiilissa on rastitettu että kaikki käy eronneet karanneet sinkut ja varatut, niin jotenkin vaikea kuvitella siitä löytyvän se unelmien yhden naisen mies. Toisaalta myös kaikki ikäluokat käy tyyliin 25-55 niin taas alko tuntua siitä, että minä 46 v en ole ehkä ihan sitä optimiluokkaa että enpä taida vaivautua vastaamaan. Ihankuin parikymppinen nyt niin kovasti olisi muutenkaan kiinnostunut isänsä ikäisistä tyypeistä (vaikka on kai niitäkin)

      Sitten pitäisi olla 170 pitkä muttei saisi painaa enempää kuin 45 kg, ja jos painaa 70 niin onkin jo auttamattomasti läski.

      Minä siirryin deittailemaan ihan oikeaan elämään, jos se herra oikea jostain tulee vastaan niin kiva, mutta yksinkin viihtyy mainiosti. Ystäväpiirissä on onneksi tuttavilla eronneita ystäviä ja olenkin pyytänyt ehdottamaan sokkotreffejä, joku ainakin tuntee ne miehet jo ja voi mahdollisesti jopa suositella treffeille menoa. Ja sitä paitsi ihan baarissakin voi tutustua joskus kivaan mieheen.

      Täällä meno on melko raadollista. Jatkakoon ne keiden hermo sitä kestää minun ei.

      • Itse olen tost s24 sitä mieltä se on täys paska. Kun noil naisil aika moiset kriteerit ennen kuin ruvetaan kattoo jotain. Tai pitää olla jossain töis luulee varmaan että mies elättää sen. Joskus voi ostaa jotain mutta jos aina maksu mieheksi niin voi v...


    • hermot menee

      Tein elämäpelissä v-käyrätestin itselleni ja se on yli 40. Odotettu elinikä 79v.

      Jessus, tämä nettitouhu vain pahentaa asiaa ja vie mut ennenaikaiseen
      hautaan.

    • Anonyymi

      Suomi24 treffit palsta on muinaisjäänne. Kukaan itseänsä arvostava ihminen ei siellä ole.
      On täynnä eronneita, karanneita. Kimppa asunnoissa asuvia miehiä jne.
      Ties vaikka vankilasta vapautuneita ja muuten ihan käsittämättömiä pareja, jotka hakee kolmatta pyörää pariin.
      Usein lukee siviilisääty jokin muu, se kertoo paljon. Boikotoikaa koko sivustoa. On ihan järjetön palsta!

      • Anonyymi

        Tuoko vjoden 2012 aloituksia tänne S24 tyypit itse?


    • Anonyymi

      Löysin tuolta nykyisen jo ex muijan ja nyt huvikseen katoin niin samat lehmän näköiset muijat varmaan 15 vuotta samoilla kuvilla. Surkea palvelu eikä + varmasti tuo mitään lisäarvoa pystyyn kuolleille sinkuille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe