Mikä logiikka miehillä?

Mä myönnän olevani vanhaikainen kukkahattu täti monessa asiassa, kun vietin 20 tynnyrissä nimeltä avioliitto. Nykyisin ihmettelen miten miehet kertovat hyvinkin avoimesti seksuaalisista haluistaan ja fantasioistaan, vaikka muuten pitävät suojamuurit korkeella. Mikä logiikka tässä on?
Mun mielestä seksuaalisuus ja mistä kukakin siinä tykkää ovat jotakin hyvin yksityisä ja erityistä. Olen valmis jakamaan mieltymykseni vain sellaisen miehen kanssa josta oikeesti tykkään. Kuulemma käsitykseni on vanhanaikainen. Seksistä pitäisi puhua kaikkien kanssa hyvinkin yksityiskohtaisesti. Mutta vastaavasti mitä teet työksesi tai saatika tunteet ovatkin sitten ne asiat jotka halutaan pitää yksityisinä. Siis häh, miten tää näinpäin on?

34

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisään - ulos - sisään - tulostus, ei siinä paljoa puhumista mielestäni ole. Vai onko?
      Loput istten on mielikuvituksen tuotetta.

    • Aika oudolta käyttäytymiseltä vaikuttaa...mutta mä olenkin edelleen tynnyrissä.
      Ja mahtaako nuo tapaamasi miehet toisilleen kuitenkaan noit juttujaan höpistä...

    • Tynnyristä käsin en voi kuin arvailla.

      Luulen sen olevan yksi tapa kokeilla kepillä jäätä. Eli onko nainen mahdollisesti halukas pelkkään panoon, seksisuhteeseen ja hillitympiäkin kiinnostaa, ettei nainen ole "lauantaisaunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa"-tyyppiä.

    • Jaa-a. Moni varmaan puhuu avoimemmin netin välityksellä, kun kasvokkain mieltymyksistään ja haluistaan. Oon törmännyt netissä joskus tähän ilmiöön, että mies selostaa kaiken mistä on seksuaalisesti kiinnostunut, mutten vielä koskaan yhtä avointa selostamista kasvokkain. :)

      Korkeintaan kysymyksiin tulee vastauksia, joo tai ei.

      • Noh, ehkä se on aika luonnollista, jos kuukausia juttelet netissä ja sitten tapaatte ekan kerran, että tapaaminen vähän nolostuttaa alkuun, mutta kai se siitä sitten lähtee käyntiin ajan kanssa.

        Keitä sinä netistä olet tavannut? :O


      • dazu kirjoitti:

        Noh, ehkä se on aika luonnollista, jos kuukausia juttelet netissä ja sitten tapaatte ekan kerran, että tapaaminen vähän nolostuttaa alkuun, mutta kai se siitä sitten lähtee käyntiin ajan kanssa.

        Keitä sinä netistä olet tavannut? :O

        Noin yleensä miehet selostaa avoimemmin netissä asioitaan, kun sitten monikaan ei kasvokkain ole yhtä avoin. Tai sitten ne ajattelee, että kerroin kaiken jo!

        Keitäkö? Olenhan mä aikoinaan käynyt deiteilläkin nettideitin kautta. Tosin se palvelu pelasi silloin mulla kännykän kautta. :)

        Ihmisiä olen tavannut.


      • voopotin kirjoitti:

        Noin yleensä miehet selostaa avoimemmin netissä asioitaan, kun sitten monikaan ei kasvokkain ole yhtä avoin. Tai sitten ne ajattelee, että kerroin kaiken jo!

        Keitäkö? Olenhan mä aikoinaan käynyt deiteilläkin nettideitin kautta. Tosin se palvelu pelasi silloin mulla kännykän kautta. :)

        Ihmisiä olen tavannut.

        Joo, muistanhan mä tuon puhelinpalvelun jostain kymmenen vuoden takaa, kun se tuli käyttöön, mutta se ei ollut kyllä mikä tahansa treffipalvelu, vaan sen ideana oli, että pysty puhelimella lähettään viestiä, että "hei, olen sillä ja sillä kadulla tällä hetkellä ja tekee mieli, olisko samalla kadulla ketään valmista miestä" ja sitten ne miehet, ketä siinä lähellä sattui asuun, ilmoitteli, mihin osoitteeseen sai tulla pitään hauskaa.

        Olenkin aina miettinyt, millaisia naisia niissä palveluissa pyöri. Tummat kutrit hulmusivat? Aikas noita-akka olet.

        *neljä kuukautta kestävä hali*


      • dazu kirjoitti:

        Joo, muistanhan mä tuon puhelinpalvelun jostain kymmenen vuoden takaa, kun se tuli käyttöön, mutta se ei ollut kyllä mikä tahansa treffipalvelu, vaan sen ideana oli, että pysty puhelimella lähettään viestiä, että "hei, olen sillä ja sillä kadulla tällä hetkellä ja tekee mieli, olisko samalla kadulla ketään valmista miestä" ja sitten ne miehet, ketä siinä lähellä sattui asuun, ilmoitteli, mihin osoitteeseen sai tulla pitään hauskaa.

        Olenkin aina miettinyt, millaisia naisia niissä palveluissa pyöri. Tummat kutrit hulmusivat? Aikas noita-akka olet.

        *neljä kuukautta kestävä hali*

        Öö, ei kai siinä tollasta ollut? Tää oli sellainen mihin pistettiin oma nimimerkki ja kuvaus itsestä sekä miltä alueelta hakee seuraa. En mä ainakaan muista, että siinä olis tollasta ollut et seuraa haetaan millä kadulla olet jne. :)

        Joku postilaatikko oli johon sai laittaa viestiä kiinnostuneet. Sitten sen pääs lukemaan kirjautumalla tunnuksillaan ja vastaamaan kelle halus.

        Sopimaan treffit jos halus. Tai vaan höpistä sen postilaatikon kautta.


      • voopotin kirjoitti:

        Öö, ei kai siinä tollasta ollut? Tää oli sellainen mihin pistettiin oma nimimerkki ja kuvaus itsestä sekä miltä alueelta hakee seuraa. En mä ainakaan muista, että siinä olis tollasta ollut et seuraa haetaan millä kadulla olet jne. :)

        Joku postilaatikko oli johon sai laittaa viestiä kiinnostuneet. Sitten sen pääs lukemaan kirjautumalla tunnuksillaan ja vastaamaan kelle halus.

        Sopimaan treffit jos halus. Tai vaan höpistä sen postilaatikon kautta.

        Jaaaaa mä taisin tavata kolme miestä sitä kautta, kahvilla kahvilassa. Ja se jäi siihin ekaan näkemiseen. Ei sen pidemmälle. :)

        Yhden tapasin sen himassa, mut sielkin vain kahvilla. Mut ihastuin sen tyypin kaveriin ja meistä tuli silloin pari. :)


      • vai arvelee vaan
        voopotin kirjoitti:

        Öö, ei kai siinä tollasta ollut? Tää oli sellainen mihin pistettiin oma nimimerkki ja kuvaus itsestä sekä miltä alueelta hakee seuraa. En mä ainakaan muista, että siinä olis tollasta ollut et seuraa haetaan millä kadulla olet jne. :)

        Joku postilaatikko oli johon sai laittaa viestiä kiinnostuneet. Sitten sen pääs lukemaan kirjautumalla tunnuksillaan ja vastaamaan kelle halus.

        Sopimaan treffit jos halus. Tai vaan höpistä sen postilaatikon kautta.

        dazuko tuntee sinut????


      • voopotin kirjoitti:

        Öö, ei kai siinä tollasta ollut? Tää oli sellainen mihin pistettiin oma nimimerkki ja kuvaus itsestä sekä miltä alueelta hakee seuraa. En mä ainakaan muista, että siinä olis tollasta ollut et seuraa haetaan millä kadulla olet jne. :)

        Joku postilaatikko oli johon sai laittaa viestiä kiinnostuneet. Sitten sen pääs lukemaan kirjautumalla tunnuksillaan ja vastaamaan kelle halus.

        Sopimaan treffit jos halus. Tai vaan höpistä sen postilaatikon kautta.

        Vetäsinpäs sut hatusta, ku nopeeta vastasit. :)

        Niin se varmaan oli, mutta kyse oli kuitenkin seksiseuranhakupalvelusta. Muistaakseni samassa yhteydessä mainostettiin parinvaihtopalvelua... :D

        Olen täällä rakennellut omaa pehmo-Jaanaa viime päivät...

        Se kenkä-ketju muuten katosi johonkin... Niin, tosiaan... kyllähän niistä kengistä olis suuri hyöty, kun niistä voisi sitten katsoa, kuka se oikea on... kun kengät sopii jalkaan, niin on valinta tehty.


      • vai arvelee vaan kirjoitti:

        dazuko tuntee sinut????

        Pitääkö toi viesti lukee alhaalta ylöspäin?

        Jos tarkoitat, että mä olisin 10 vuotta sitten treffaillut naisia nettitreffien kautta, olet aika pahasti väärässä.


      • vai arvelee vaan kirjoitti:

        dazuko tuntee sinut????

        No eipä tunne. Dazu on ollut pikku poika silloin, kun mä olin nuori nainen ja deittailin deittinetin kautta. :)

        Enkä ole koskaan ollut tommosessa deittinetissä mitä Dazu kuvailee. Toki kaikenlaisia ehdottelijoita joukkoon on aina mahtunut, mutta ne olen kiertänyt kaukaa, kun en ole mitään panoja koskaan itselleni haalinut. Ihan olen elämänkumppania aina sinkkuna etsinyt. Jotain kestävää jolle rakentaa. :)

        Toisekseen mulla oli lyhyt ja punainen hiuskuontalo silloin. Ei kutreista hajuakaan. Mut nymmä meen nukkuu...heippa.


      • voopotin kirjoitti:

        No eipä tunne. Dazu on ollut pikku poika silloin, kun mä olin nuori nainen ja deittailin deittinetin kautta. :)

        Enkä ole koskaan ollut tommosessa deittinetissä mitä Dazu kuvailee. Toki kaikenlaisia ehdottelijoita joukkoon on aina mahtunut, mutta ne olen kiertänyt kaukaa, kun en ole mitään panoja koskaan itselleni haalinut. Ihan olen elämänkumppania aina sinkkuna etsinyt. Jotain kestävää jolle rakentaa. :)

        Toisekseen mulla oli lyhyt ja punainen hiuskuontalo silloin. Ei kutreista hajuakaan. Mut nymmä meen nukkuu...heippa.

        Kauniita unia söpöliini!


      • dazu kirjoitti:

        Vetäsinpäs sut hatusta, ku nopeeta vastasit. :)

        Niin se varmaan oli, mutta kyse oli kuitenkin seksiseuranhakupalvelusta. Muistaakseni samassa yhteydessä mainostettiin parinvaihtopalvelua... :D

        Olen täällä rakennellut omaa pehmo-Jaanaa viime päivät...

        Se kenkä-ketju muuten katosi johonkin... Niin, tosiaan... kyllähän niistä kengistä olis suuri hyöty, kun niistä voisi sitten katsoa, kuka se oikea on... kun kengät sopii jalkaan, niin on valinta tehty.

        Deittinet? Googlaappas uudelleen. Tai sitten se on muuttunut vuosien saatossa. :)

        Kaikkihan täältä katoaa, minäkin nyt!


    • puskalisko

      voi pentele, olisinpa ite keksiny tuon nimimerkin, olisin pannu sillä hulinaksi useammallakin palstalla

    • ~c~

      Ei tossa mitään kukkahattua ole. Itse ihmettelin vähän samaa, kun luin tota julkisen suutelemisen ketjua. Kovin aroilta kuulostaa miehet suutelemaan, mutta siihen ja kädestäpitämiseen se arkuus jääkin. Erityisen perverssinä taipumus ilmenee sotilailla, joiden pitää muka käyttäytyä sotilaan "arvon" mukaisesti julkisella paikalla, mutta miehinen työympäristö ja pitkät kiinniolemiset milloin missäkin tekevät näistä isänmaan vellihousuista yön kuningattaria.

      Muuta selitystä en keksi kuin että miehillä nämä asiat ovat erillisissä sektoreissaan, eikä mies koe tekojensa määrittävän itseään. Hän voi riekkua alastonsuomessa letku kourassa ja osallistua ryhmäsessioihin. Se on vain teko joka ei muuta häntä konservatiivisesta perhearvojen puolustajasta liberaaliksi biseksuaaliksi sitten mitenkään.

      • :D:D:D

        Armeijassahan tilanne on se, että siihen kuuluu sellainen normisto, minkä mukaan pitää käyttäytyä asiallisesti julkisilla paikoilla. Hyvässä lykyssä, jos törttöilet, joku kukkahattu soittaa kassulle ja siitä tulee jotain sanktioita.

        Yön kuningattaret lienevät usein alliupseereja.


      • ~c~
        dazu kirjoitti:

        :D:D:D

        Armeijassahan tilanne on se, että siihen kuuluu sellainen normisto, minkä mukaan pitää käyttäytyä asiallisesti julkisilla paikoilla. Hyvässä lykyssä, jos törttöilet, joku kukkahattu soittaa kassulle ja siitä tulee jotain sanktioita.

        Yön kuningattaret lienevät usein alliupseereja.

        Nimenomaan kyse ei ole aliupseereista, jotka roikkuvat siinä kahden maailman välissä ja kamppailevat normiheteroudestaan ihaltavan sinnikkäästi.

        Yleensä kun ajetaan tarpeeksi lujaa, paskat tippuu rattailta. PV:ssä on juuri päinvastoin :)


    • Oletko tavannut Genio.Menten. Maanisdepressiivinen mies toimii juuri tuolla tavoin. Se, että olet tuollaisiin miehiin törmännyt, tarkoittaa sitä, että olisi korkea aika joko itsemurhalla, tai lopulliselle sijoitukselle suljetulle osastolle.

      Kyseessä on taktiikka, millä sinut saadaan tuntemaan itsesi naiseksi ja mies luo harhakuvan omasta renttuudestaan, minkä on tarkoitus vetää sulta jalat alta, kun PMS-kiima iskee, koska se mies on elänyt ei tynnyrissä, vaan viemärissä koko elämänsä, eikä näe siellä viemärissä naista, vaan harhakuvan naisesta.

      • aivojesi mätäpaakku

        Haista dazu pitkä vittu.


      • aivojesi mätäpaakku kirjoitti:

        Haista dazu pitkä vittu.

        Noh, eihän tuollaista mitenkään muuten voi käsittää. Kyllähän minunkin mielestäni seurustelusuhteessa olis hyvä olla avoin oman seksuaalisuutensa suhteen, mutta jos mies ja nainen eivät vielä ole tutustuneet, eikä mies oikein ole edes kiinnostunut tutustumaan,mutta silti jo heti kärkeen puhuu seksistä kovin paljastavasti, kyseessä lienee juuri edelläkuvaamani kaltainen taktiikka.


    • Nasdaq

      Aku Ankka laski tynnyrissä Niagaran. En minä näe suoritusta millään lailla yksisilmäisenä, sillä olihan maisemat rajattu tapinreiässä sen reunamilla. Oletettavasti tynnyri oli tammitynnyri, sillä siinä on jotain päihdyttävän lyksiä.


      (naurua tynnyristä)

    • "miten miehet kertovat hyvinkin avoimesti seksuaalisista haluistaan ja fantasioistaan"

      "Seksistä pitäisi puhua kaikkien kanssa hyvinkin yksityiskohtaisesti"

      -Kannattaa valita seuransa tarkemmin jos törmää tuollaisiin juntteihin.

    • Eniten näihin juntteihin törmää tuolla treffipuolella. Joo, poistin profiilin kun meinas mennä usko normaalien miesten olemassa oloon.

      • En nyt tietenkään osaa sanoa kuinka "normaalia" porukkaa löytyy miesten keskuudesta noilta treffipalstoilta, mutta ainakin itselläni on lähestulkoon pelkästään positiivisia kokemuksia nettitreffailusta. =)

        Ja tuskin olen ainoa.. ;)


      • TheOne kirjoitti:

        En nyt tietenkään osaa sanoa kuinka "normaalia" porukkaa löytyy miesten keskuudesta noilta treffipalstoilta, mutta ainakin itselläni on lähestulkoon pelkästään positiivisia kokemuksia nettitreffailusta. =)

        Ja tuskin olen ainoa.. ;)

        Hyvä säkä, jos on postiivisia kokemuksia. Itellä nettitreffeistä ja muuten myös baareista on sellaiset kokemukset, että joku post-traumaattinen stressisyndrooma on päässyt kehittymään.


    • Olen 10 %

      "Mä myönnän olevani vanhaikainen kukkahattu täti monessa asiassa, kun vietin 20 tynnyrissä nimeltä avioliitto."

      Et ole poikkeus trendikkäässä aviosuhdekestossa. 50 % eroaa ennen aikojaan. 25 % elää kulissiavioliitossa. 15 % kärsii perheväkivallan tähden suljettujen ovien takana. 10 % yrittää selvitä kunnialla hautaan saakka saman kumppanin kanssa.

      • Mä en taida kyl kuuluu mihinkään noista kategorioista


      • Olen 10 %
        glittergirl kirjoitti:

        Mä en taida kyl kuuluu mihinkään noista kategorioista

        "Mä myönnän olevani vanhaikainen kukkahattu täti monessa asiassa, kun vietin 20 tynnyrissä nimeltä avioliitto"

        Ymmärsinkö sinut väärin?


      • Olen 10 % kirjoitti:

        "Mä myönnän olevani vanhaikainen kukkahattu täti monessa asiassa, kun vietin 20 tynnyrissä nimeltä avioliitto"

        Ymmärsinkö sinut väärin?

        50 % eroaa ennen aikojaan. - en eronnut ennen aikojani vaan silloin on kaikki oli loppu
        25 % elää kulissiavioliitossa. - en elänyt kulississa
        15 % kärsii perheväkivallan tähden suljettujen ovien takana. - ei mies hakannut
        10 % yrittää selvitä kunnialla hautaan saakka saman kumppanin kanssa - tämä oli tavoine joka ei toteutunut

        väänsinkö nyt tarpeeksi rautalangasta miksi en sovi kategorioihisi?


    • Olen 10 %

      Kittos kun vastasit. Hyvä se ettet elänyt kulissiavioliitossa. Hyvää sekin, ettei mies hakannut sinua parisuhdeaikanasi.

      50 % eroaa ennen aikojaan. - "en eronnut ennen aikojani vaan silloin on kaikki oli loppu"

      Nyt en ymmärtänyt. Mitä on erolla ennen aikojaan ja sillä että kaikki oli loppu,.

      • Jos eroaa ennen aikojaan ei ole yrittänyt selvittää avioliittonsa ongelmia vaan luovuttanut liian aikaisin. Avioliitto ei vielä ole tullut elinkaarensa loppuun jos eroaa ennen aikojaan. Jos kaiken on yrittänyt eikä parisuhdetta saa enään toimimaan vaan jäljellä olisi enää kulissit, silloin on aika erota. Ymmärsitkö nyt ?


      • Olen 10 %
        glittergirl kirjoitti:

        Jos eroaa ennen aikojaan ei ole yrittänyt selvittää avioliittonsa ongelmia vaan luovuttanut liian aikaisin. Avioliitto ei vielä ole tullut elinkaarensa loppuun jos eroaa ennen aikojaan. Jos kaiken on yrittänyt eikä parisuhdetta saa enään toimimaan vaan jäljellä olisi enää kulissit, silloin on aika erota. Ymmärsitkö nyt ?

        "Jos eroaa ennen aikojaan ei ole yrittänyt selvittää avioliittonsa ongelmia vaan luovuttanut liian aikaisin."

        Totta.

        "Avioliitto ei vielä ole tullut elinkaarensa loppuun jos eroaa ennen aikojaan."

        Totta.

        "Jos kaiken on yrittänyt eikä parisuhdetta saa enään toimimaan vaan jäljellä olisi enää kulissit, silloin on aika erota"


        Totta tuokin. Itse tosin väitit aiemmin, ettet elänyt kulissiavioliitssa.

        "Ymmärsitkö nyt ?"

        Minä olen koko ajan ymmärtänyt. Ymmärrätkö sinä itse?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      317
      3211
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2637
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1965
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1356
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1134
    Aihe