Henkinen väkivalta..

elämääkö?

Henkinen väkivalta kadotaa ihmisen sielun. Ei nyrkki tunnu miltään koska se tilanne loppuu ja sen unohtaa. Henkisessä väkivallassa haukutaan, mollataan toisen tekemisiä ei kunnioiteta. Joutuu luopumaan joistakin harrastuksista ja työtehtävistä. Vaikka puoliso olisi mukava ja hyviä hetkiä, raastaa olla tämmöisessä tilanteessa. Mieluummiin ottaisin nyrkkiä kuin haukkumista ja huutamista.
.... :(

5

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxoxx

      Ei todellakaan ole elämää. Itse nuorena tyttönä, ala-ikäisenä suhteen tuollaisen "miehen" kanssa aloitin, seurustelimme 3vuotta. Sain tuossa suhteessa kokea sekä henkistä, että fyysistä väkivaltaa ja olen samaa mieltä kanssasi, kyllä se henkinen vain satuttaa huomattavasti enemmän ja jättää isommat arvet, mitenkään fyysistä väkivaltaa vähättelemättä! Vaikutti minuun suuresti ja itsetuntooni tuossa iässä, onneksi tuosta vuosia aikaa ja nähnyt, että elämällä on tarjota paljon parempaakin, minullekkin :) joten miksei sinulle??

    • Tosi ihana mies

      Omassa suhteessa tällä hetkellä sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa mutta tottahan se on, että mustelmat paranee nopeammin kuin se, että oma mies 5 tuntia illan aikana haukkuu sinua kaikin mahdollisin keinoin ja seuraa perässä vaikka vessaan asti. Lopulta miettii, kummalla tässä viiraa päässä, minulla vai hänellä. Kai tätä jonkun asteiseksi aivopesuksi voisi kutsua!

    • sukupuoleton

      Henkinen väkivalta kasvatuksessa, tuhoaa kokoelämän. Henkinen väkivalta on kieroa koska se tehoaa myös esimerkin kautta. esim. puolison kohtelu, tehden sen “oikeutetusti.” Lapsi on aina heikossa hapessa, koska muuta tietoa ei ole, uskoo vanhempiin.

      Isä selitti napanuoran olevan sikiön juuri, jolla se ryösti äitinsä ravinnon, äiti jäi itse ilman ravinteita, sikiö imi kaiken. Vauvaa/lasta ei kukaan edes halua, ne ovat vain niin sitkeitä ja vaativia että tulevat.
      Naisen velvollisuus on nukkua ilman alushousuja, miehentarve on voitava tyydyttää ilman temppuilua.
      Koko isäni elämän aikana ei löytynyt yhtään työtä, joka olisi kuulunut miehelle tai ollut miehen velvollisuus, mutta naiselle niitä löytyi. Elanto oli maatalous 1950- isän kuolemaan 1984.
      Isä oli äitiä lähes kymmenen vuotta vanhempi, hänen hampaansa mätäni suuhun. Äidillä oli kauniit ehjät hampaat, ei reikiä. Isälle laitettiin proteesit niin myös äidille. Hammaslääkäri yritti vastustaa ehjän hammaskaluston vaihtoa posliiniksi. Isä sanoi minä maksan sinun palkkasi, jos aiot jatkaa hammaslääkärinä, teet kuten sanon.

      Kasvatus perusteita.
      Kar’va’per’sei’nen tyttö, etkä tuon vertaa tajua.
      Kodin Wc oli vuorattu alastomien naisten kuvilla.
      Isä esitteli muniaan. Käytti eläimiä välillisesti, toimi kanoille kukkona ja laittoi kanit naimaa samaan kopissa katsellen vieressä silmät kiiluen.
      Kun fyysisesti oli kasvanut naiseksi, isä katseli todella loukkaavasti. Hän laittoi makuuhuoneensa seinälle alastonkuvan naisesta, koska se oli minun näköiseni.
      Kun olin sitten raskaana, isä katsoi mahaani inho valuen silmistä, se tuntui hyvältä. Synnytyksen jälkeen nostin painoani 30 kg ja siinä olen pitänyt. Ostelen itselleni rumia enimmäkseen miesten vaateita jo koon vuoksi ei edes muita löydy. Tärisen inhosta, jos huomaan jonkun miehen katsovan minua.
      Tiedän, olemme joko miehiä tai naisia. Nainen en halua olla, miestä minusta ei onnekseni tehty voisin olla isäni kaltainen.

      • sukupuoleton

        Kasvatuksista:
        Isä naureskeli; nainen on kuin joutsen sukeltaessaan, kun vastahakoista naista nai se on nautinto, eikä tempun jälkeen mitään näy niin se joutsenkin on heti täysin kuiva untuviaan myöten.
        Leuhki nuorena tekemillään raiskauksilla, neljä tyttöä oli saanut, eikä kukaan uskonut tyttöjä.


    • Tottunut surkimus

      Olen pahoillani, jos kirjoitan, kun minulla on vähän kurja olo ja minua on tukistettu ja kuristettu ja minulle on huudettu ja sanottu että olen pilannut 3 vuotta muiden elämästä ja että jos minua ei olisi ollut, niin mutsi voisi olla enemmän toisten kanssa, mutta ei se haittaa, koska mulla ei ole ollut muutenkaan ystäviä ja olen aina yksin kaikkialla.Olisi kiva saada jutella muiden kanssa normaalisti, mutta en uskalla puhua muille, koska olen erilainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe