Henkinen väkivalta..

elämääkö?

Henkinen väkivalta kadotaa ihmisen sielun. Ei nyrkki tunnu miltään koska se tilanne loppuu ja sen unohtaa. Henkisessä väkivallassa haukutaan, mollataan toisen tekemisiä ei kunnioiteta. Joutuu luopumaan joistakin harrastuksista ja työtehtävistä. Vaikka puoliso olisi mukava ja hyviä hetkiä, raastaa olla tämmöisessä tilanteessa. Mieluummiin ottaisin nyrkkiä kuin haukkumista ja huutamista.
.... :(

5

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxoxx

Ei todellakaan ole elämää. Itse nuorena tyttönä, ala-ikäisenä suhteen tuollaisen "miehen" kanssa aloitin, seurustelimme 3vuotta. Sain tuossa suhteessa kokea sekä henkistä, että fyysistä väkivaltaa ja olen samaa mieltä kanssasi, kyllä se henkinen vain satuttaa huomattavasti enemmän ja jättää isommat arvet, mitenkään fyysistä väkivaltaa vähättelemättä! Vaikutti minuun suuresti ja itsetuntooni tuossa iässä, onneksi tuosta vuosia aikaa ja nähnyt, että elämällä on tarjota paljon parempaakin, minullekkin :) joten miksei sinulle??

• Tosi ihana mies

Omassa suhteessa tällä hetkellä sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa mutta tottahan se on, että mustelmat paranee nopeammin kuin se, että oma mies 5 tuntia illan aikana haukkuu sinua kaikin mahdollisin keinoin ja seuraa perässä vaikka vessaan asti. Lopulta miettii, kummalla tässä viiraa päässä, minulla vai hänellä. Kai tätä jonkun asteiseksi aivopesuksi voisi kutsua!

• sukupuoleton

Henkinen väkivalta kasvatuksessa, tuhoaa kokoelämän. Henkinen väkivalta on kieroa koska se tehoaa myös esimerkin kautta. esim. puolison kohtelu, tehden sen “oikeutetusti.” Lapsi on aina heikossa hapessa, koska muuta tietoa ei ole, uskoo vanhempiin.

Isä selitti napanuoran olevan sikiön juuri, jolla se ryösti äitinsä ravinnon, äiti jäi itse ilman ravinteita, sikiö imi kaiken. Vauvaa/lasta ei kukaan edes halua, ne ovat vain niin sitkeitä ja vaativia että tulevat.
      Naisen velvollisuus on nukkua ilman alushousuja, miehentarve on voitava tyydyttää ilman temppuilua.
      Koko isäni elämän aikana ei löytynyt yhtään työtä, joka olisi kuulunut miehelle tai ollut miehen velvollisuus, mutta naiselle niitä löytyi. Elanto oli maatalous 1950- isän kuolemaan 1984.
      Isä oli äitiä lähes kymmenen vuotta vanhempi, hänen hampaansa mätäni suuhun. Äidillä oli kauniit ehjät hampaat, ei reikiä. Isälle laitettiin proteesit niin myös äidille. Hammaslääkäri yritti vastustaa ehjän hammaskaluston vaihtoa posliiniksi. Isä sanoi minä maksan sinun palkkasi, jos aiot jatkaa hammaslääkärinä, teet kuten sanon.

Kasvatus perusteita.
      Kar’va’per’sei’nen tyttö, etkä tuon vertaa tajua.
      Kodin Wc oli vuorattu alastomien naisten kuvilla.
      Isä esitteli muniaan. Käytti eläimiä välillisesti, toimi kanoille kukkona ja laittoi kanit naimaa samaan kopissa katsellen vieressä silmät kiiluen.
      Kun fyysisesti oli kasvanut naiseksi, isä katseli todella loukkaavasti. Hän laittoi makuuhuoneensa seinälle alastonkuvan naisesta, koska se oli minun näköiseni.
      Kun olin sitten raskaana, isä katsoi mahaani inho valuen silmistä, se tuntui hyvältä. Synnytyksen jälkeen nostin painoani 30 kg ja siinä olen pitänyt. Ostelen itselleni rumia enimmäkseen miesten vaateita jo koon vuoksi ei edes muita löydy. Tärisen inhosta, jos huomaan jonkun miehen katsovan minua.
      Tiedän, olemme joko miehiä tai naisia. Nainen en halua olla, miestä minusta ei onnekseni tehty voisin olla isäni kaltainen.

• sukupuoleton

Kasvatuksista:
        Isä naureskeli; nainen on kuin joutsen sukeltaessaan, kun vastahakoista naista nai se on nautinto, eikä tempun jälkeen mitään näy niin se joutsenkin on heti täysin kuiva untuviaan myöten.
        Leuhki nuorena tekemillään raiskauksilla, neljä tyttöä oli saanut, eikä kukaan uskonut tyttöjä.

• Tottunut surkimus

Olen pahoillani, jos kirjoitan, kun minulla on vähän kurja olo ja minua on tukistettu ja kuristettu ja minulle on huudettu ja sanottu että olen pilannut 3 vuotta muiden elämästä ja että jos minua ei olisi ollut, niin mutsi voisi olla enemmän toisten kanssa, mutta ei se haittaa, koska mulla ei ole ollut muutenkaan ystäviä ja olen aina yksin kaikkialla.Olisi kiva saada jutella muiden kanssa normaalisti, mutta en uskalla puhua muille, koska olen erilainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      142
      3195
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1956
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1000
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä