olet erimieltä? Vai junttaatko asioissa oman tahtosi läpi, vaikka se
lopulta saattaisi osoittautua vääräksi.
Pystytkö tulemaan vastaan asioissa, joista
32
201
Vastaukset
Ylensä annan periksi, jos sen aiheuttama ilo toiselle on suurempi kuin vaiva tai harmi itselleni.
Noin muuten muutan auliisti mieltäni, jos joku perustelee asiansa niin hyvin, että huomaan siinä olevan paremman pointin kuin omani. Sitä aina sattuu silloin tällöin.- saanko vastata?
Pystyn tulemaan..
JA
Riippuu asiasta..- ~c~
Mäkin pystyn tulemaan, mutta silloin ei asia saa riippua.
- RauhaaRakastava27v
Olin ennen sellanen, etten antanu periks missään asiassa. Vaikka tiesin olevani väärässä. Iän myötä olen kuitenki muuttanu ajatusmalliani täysin. Ja sen takia piirre, jota itessäni eniten nykyään arvostan, on se että osaan myöntää virheeni.
Opin kantapään kautta myös ymmärtämään että jokasella on ne omat mielipiteensä, ja mun on ihan turha mennä niitä muuttamaan. On myös niitä, jotka käyttäytyvät kuten itse ennen. Nuo tapaukset osaan nykyään ottaa ihan vaan huumorilla ja olan kohautuksella. :) Onneks en enää ite stressaa mokomia.- sain vastata?
Oletko nyt tyytyväinen?
- citynainen
Joustan usein toisen tahdon mukaan vaikka tiedän olevani väärässä.
Joo ja en. Riippuu asiasta.
- jokeri
Joo pystyn. Arvostan toisen mielipidettä asioista ja pystyn myöntämään olleeni väärässä jos olen väärässä
Se riippuu aika paljon vastapuolestakin miten kiukkuisesti painaa päälle. Jos mä tunnen itseni ahdistetuksi nurkkaan, mä en myönny tuumaakaan. Mutta jos mulle jätetään tilaa muuttaa se mieleni ja ajatella rauhassa asiaa, mä hyvin usein kykenen tulemaan vastaan. Tai ainakin myöntämään virheeni.
Mut painostamisesta mä vaan poltan käämini, jos mulle tulee tunne että toinen koittaa olla mulle auktoriteetti ja talloa niskan päälle. Siitä mä en tykkää kenenkään toimesta. En sitten vähääkään.LaRito kirjoitti:
sama. jonkun sorttinen käänteinen psykologia toimii tässäki asiassa...
Juu, ei kukkokaan käskien laula.
- tuota noin...
voopotin kirjoitti:
Juu, ei kukkokaan käskien laula.
Olit käppäillyt Lahden torilla tyyny takkisi alla selitellen vastaantuleville ihanasta perhe-elämästäsi.
Mites sä nyt sillei :) - :(
tuota noin... kirjoitti:
Olit käppäillyt Lahden torilla tyyny takkisi alla selitellen vastaantuleville ihanasta perhe-elämästäsi.
Mites sä nyt sillei :)Ei kai nyt sentään, mutta siinä kuvassa, jota vähän aikaa piti galleriassa, se vatsa oli kyllä oudon mallinen. Ja edelleen ihmettelen, miksi voopotin postaa kuvia, joissa on photoshopattu kömpelösti jonkun miehen rintakuvan kanssa samaan kuvaan.. :(
tuota noin... kirjoitti:
Mites sä nyt sillei :)Ahaaaa, mä olen viimeks tainnu Lahden torin ohi mennä autolla, mentiin elokuviin. En muista koska oisin käppäillyt torilla??
Joo se onkin jännä tyyny, kun on nahka kasvanut päälle ja lääkärit/hoitajat haluaa sitä välillä vilkaista ultralla. :)
Älä vaan niille mee sanoon et se on tyyny! :X:( kirjoitti:
Ei kai nyt sentään, mutta siinä kuvassa, jota vähän aikaa piti galleriassa, se vatsa oli kyllä oudon mallinen. Ja edelleen ihmettelen, miksi voopotin postaa kuvia, joissa on photoshopattu kömpelösti jonkun miehen rintakuvan kanssa samaan kuvaan.. :(
No mä sit olen varmaan oudon mallinen. :(
Kaikki ei ole sieviä edes raskaana.voopotin kirjoitti:
Ahaaaa, mä olen viimeks tainnu Lahden torin ohi mennä autolla, mentiin elokuviin. En muista koska oisin käppäillyt torilla??
Joo se onkin jännä tyyny, kun on nahka kasvanut päälle ja lääkärit/hoitajat haluaa sitä välillä vilkaista ultralla. :)
Älä vaan niille mee sanoon et se on tyyny! :XPs. mä tiedän että sä testaat mua laulaako kukko, kun provosoi. Mut mä olen tietoinen sun tyylistä. ;)
Tietoista on mun vastaaminenkin.tuota noin... kirjoitti:
Mites sä nyt sillei :)haha, tyyny, säälittävyyden huippu :D
LaRito kirjoitti:
haha, tyyny, säälittävyyden huippu :D
Sitten se vasta säälittäväksi muuttuu, kun tyyny saa lapsen ulkomuodon. :)
Sitten vasta naurattaa.
90% esille tulevista asioista on loppujen lopuksi niin yhdentekeviä, ettei niissä kannata alkaa junttaamaan. Lopuissakaan ei yleensä tarvii juntata, vaan niihin löytyy ratkaisu ja jos ei löydy, niin sit se vaan on niin tärkeä asia itselle, että ei voi periksi antaa.
Silloin kun olen oikeassa, niin voitte ihan rauhassa kertoa tulevanne moikkaamaan, jos en ala oppimaan.
- Kyöstix
Ite oon semmoin YK-neuvottelija Ahtisaari tyyppinen :)
Mut nyt nukkumaan. Öitä tasapuolisesti kaikille ;)- Kyöstix
Varsinkin ruumiinrakenteeltani :)
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Varsinkin ruumiinrakenteeltani :)
Uskoppa pois, että kävelytyylinikin on yhtä vaappuvaa ;)
Vaapuilla tulee isoimmat kalatkin :) - voopotin.
Kyöstix kirjoitti:
Uskoppa pois, että kävelytyylinikin on yhtä vaappuvaa ;)
Vaapuilla tulee isoimmat kalatkin :)Pataan tulee, tollukka. :)
- Kyöstix
voopotin. kirjoitti:
Pataan tulee, tollukka. :)
Onko saletissa :)
Minulle ei ole mikään ongelma, jos joku on jostakin asiasta eri mieltä. Yleensä en vaivaudu edes kertomaan että olen eri mieltä...
- puskalisko
en
- määmy
No ropleema. Aina ku jutut on tekniikasta, olen ulapalla ku irronnu ankkuri.
- Näin..
En muuta mielipidettäni ennen kuin joku osoittaa minun olevan väärässä. Enkä väitä olevani oikeassa, jos tiedän olleeni väärässä. Ja on myös tilanteita, kun on järkevintä pitää mielipiteeni omana.
Pystyn. Ja saatan juntatakin, mutta vain silloin kun kyseessä ei ole suoraan toisen henkilöön käyvät asiat.
Keskimäärin toisen henkilöön käyvät asiat soljuvat kuin vesi hanhen selästä, ei ole minun juttuni tuomaroida, ja muissa asioissa taistelen vaikka (joskus katkeraan, yleensä hunajan makeaan) loppuun saakka jos kuvittelen olevani oikeammassa.- frost-free
Pystyn pinnallisesti eli valehdellen.
Pystyn tulemaan, jos vastapuoli on tarpeeksi sitkeä ja jaksaa perustella kantansa riittävän hyvin. Kykenen kompromisseihin. Esim. näin pitkää suhdetta missä olen elänyt, ei kukaan jaksaisi,jos molemmat ei osaisi tulla vastaan. Pystyn myös myöntämään, että olin väärässä, mutta en heti. Pientä sulatteluaikaa tarvitsen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752