Palstavalintoja

palstagubbe

1.Rohkein
2. Ärsyttävin
3. Sisukkain
4. Älykkäin
5. Luonnolisin
6. Seksikkäin

36

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.Rohkein -yybee
      2. Ärsyttävin -
      3. Sisukkain -rattis
      4. Älykkäin -tuli parikin liian viisasta mieleen, mutta jääköön nyt mainitsematta
      5. Luonnolisin -zizel
      6. Seksikkäin -kukas se olikaan jolla oli ne tissit siinä kuvassa? kirjottaako se vielä tänne?

      • häh?

        Miksi yybee on rohkein ja rattis sisukkain?


      • Tissit? En muista ku liskon ja ne oli ihan kivat kyllä.


      • häh? kirjoitti:

        Miksi yybee on rohkein ja rattis sisukkain?

        Yybee kirjoittaa aika avoimen ja rehellisen kuuloisesti, se on mun mittapuulla melko rohkeaa. Rattis on sisukkain ku se on ollu viimesen 6 vuotta aina täällä.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Tissit? En muista ku liskon ja ne oli ihan kivat kyllä.

        Eiku jollaki uurella oli tissit profiilikuvassa... toki paita oli päällä, mutta tissit tuli ihan silimille.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Tissit? En muista ku liskon ja ne oli ihan kivat kyllä.

        Mäki kyllä muistan ne liskon tissit. Ne oli kyllä ihan soppelit.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Eiku jollaki uurella oli tissit profiilikuvassa... toki paita oli päällä, mutta tissit tuli ihan silimille.

        Rela


      • zisel kirjoitti:

        Rela

        Aijaa... Joo. No mä sitte kysyn ku muut ei uskalla.


    • 1.Rohkein - voopotin
      2. Ärsyttävin - enpä kyl jaksa repii kenenkään takia pelihousujani täällä, mut joku femakko vois olla
      3. Sisukkain - zisel
      4. Älykkäin - mikä oli? en voi sanoa, ku en omiakaan aivosoluja jaksa rasittaa täällä niin, että huomaisin edes jonkun kovin älykkään tekstin
      5. Luonnolisin - ei kukaan
      6. Seksikkäin - en kommentoi :3

      • Hei....

        ...kuule. (kröh) Voisitko sä laittaa sen sun tissikuvan tuohon takaisin, kun se ilahduttais aika montaa meistä.


      • zisel

        Mitä tää sisukas tässä tarkottaa? Sillä kun voi tarkottaa aika montaa eri asiaa? :)

        1.Rohkein - Monte tai Hahmotelma. Perusteluina tuubi-videot joita ovat itsestään postannut. Muutenkin kaikki selvällä kasvokuvallaan palstailevat on rohkeita ja kasvokuvan lisäksi vielä heittää hyvinkin kantaaottavia kommentteja jotka saattaa saada jotkut raivon valtaan.

        2. Ärsyttävin - En saa nyt ketään päähäni.

        3. Sisukkain - Voopotin. Saanut paljon paskaa niskaan eikä näytä onneksi lannistuneen.

        4. Älykkäin - Minä! :D (nauruhymiö siksi koska tämähän oli itsestäänselvyys)

        5. Luonnolisin - Sanotaan toi Voopotin taas. Yybee kanssa. Niin ja monte.

        6. Seksikkäin - Nooh, mä sanon kanssa naisista kanasutran... ja sixthsense. Miehistä Rattis tietenkin. Mä en voi uskoa että mä alotan tän taas :D


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Hei....

        ...kuule. (kröh) Voisitko sä laittaa sen sun tissikuvan tuohon takaisin, kun se ilahduttais aika montaa meistä.

        Liian moni oli repimässä pelihousujaan moisen erheen takia. :(


      • kanasutra kirjoitti:

        Liian moni oli repimässä pelihousujaan moisen erheen takia. :(

        Aijaa. On se ny vähä surkiaa ku ensi annetaha tissiä ja sitte se otetaha nuan vaa pois. Eikö naiset ikinä ajattele miähiä?


      • alkoi kiinnostamaan
        zisel kirjoitti:

        Mitä tää sisukas tässä tarkottaa? Sillä kun voi tarkottaa aika montaa eri asiaa? :)

        1.Rohkein - Monte tai Hahmotelma. Perusteluina tuubi-videot joita ovat itsestään postannut. Muutenkin kaikki selvällä kasvokuvallaan palstailevat on rohkeita ja kasvokuvan lisäksi vielä heittää hyvinkin kantaaottavia kommentteja jotka saattaa saada jotkut raivon valtaan.

        2. Ärsyttävin - En saa nyt ketään päähäni.

        3. Sisukkain - Voopotin. Saanut paljon paskaa niskaan eikä näytä onneksi lannistuneen.

        4. Älykkäin - Minä! :D (nauruhymiö siksi koska tämähän oli itsestäänselvyys)

        5. Luonnolisin - Sanotaan toi Voopotin taas. Yybee kanssa. Niin ja monte.

        6. Seksikkäin - Nooh, mä sanon kanssa naisista kanasutran... ja sixthsense. Miehistä Rattis tietenkin. Mä en voi uskoa että mä alotan tän taas :D

        Oletko siis nähnyt sxthsensen kuvan?


      • alkoi kiinnostamaan kirjoitti:

        Oletko siis nähnyt sxthsensen kuvan?

        Ups unohin kirjautua toiselle nikille. No aina olen sanonut, että sense on seksikkäin.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ups unohin kirjautua toiselle nikille. No aina olen sanonut, että sense on seksikkäin.

        Tai no joo. En minä Jazulille kehuja antaisi, että eiköhän tuo teoria kuopata heti.


      • zisel
        hahmotelma kirjoitti:

        Ups unohin kirjautua toiselle nikille. No aina olen sanonut, että sense on seksikkäin.

        Meillä oli sensen kanssa kiihkeä lesbo-suhde. Mä sen keksin ensin - sä olet perässähiihtäjä :P


      • zisel kirjoitti:

        Meillä oli sensen kanssa kiihkeä lesbo-suhde. Mä sen keksin ensin - sä olet perässähiihtäjä :P

        Et varmaan keksiny. Mä olen ollut sexsensen kanssa vaikak miten kuule.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Aijaa. On se ny vähä surkiaa ku ensi annetaha tissiä ja sitte se otetaha nuan vaa pois. Eikö naiset ikinä ajattele miähiä?

        Mä ajattelen ainaki ihan liikaa miehiä. ;D

        Ja ei ne tissit oo mihinkään hävinneet, nyt niitä vaan täytyy tulla tirkistelemään livenä :D


      • kanasutra kirjoitti:

        Mä ajattelen ainaki ihan liikaa miehiä. ;D

        Ja ei ne tissit oo mihinkään hävinneet, nyt niitä vaan täytyy tulla tirkistelemään livenä :D

        Se on sitte nuorten miesten hommia se.


      • KoppavaHoro
        zisel kirjoitti:

        Mitä tää sisukas tässä tarkottaa? Sillä kun voi tarkottaa aika montaa eri asiaa? :)

        1.Rohkein - Monte tai Hahmotelma. Perusteluina tuubi-videot joita ovat itsestään postannut. Muutenkin kaikki selvällä kasvokuvallaan palstailevat on rohkeita ja kasvokuvan lisäksi vielä heittää hyvinkin kantaaottavia kommentteja jotka saattaa saada jotkut raivon valtaan.

        2. Ärsyttävin - En saa nyt ketään päähäni.

        3. Sisukkain - Voopotin. Saanut paljon paskaa niskaan eikä näytä onneksi lannistuneen.

        4. Älykkäin - Minä! :D (nauruhymiö siksi koska tämähän oli itsestäänselvyys)

        5. Luonnolisin - Sanotaan toi Voopotin taas. Yybee kanssa. Niin ja monte.

        6. Seksikkäin - Nooh, mä sanon kanssa naisista kanasutran... ja sixthsense. Miehistä Rattis tietenkin. Mä en voi uskoa että mä alotan tän taas :D

        Kuka ihme on tää Voopotin? :0


      • ¨¨
        KoppavaHoro kirjoitti:

        Kuka ihme on tää Voopotin? :0

        Tää entinen jazuli, BlueNightSatin ym. ym. Sellainen kauniisti sanottuna "persoonallinen" trolli.


      • KoppavaHoro
        ¨¨ kirjoitti:

        Tää entinen jazuli, BlueNightSatin ym. ym. Sellainen kauniisti sanottuna "persoonallinen" trolli.

        Ah, okei. Kiitos selvityksestä.


    • 1.Rohkein, netissä se on helppoa
      2. Ärsyttävin , sama
      3. Sisukkain, sama
      4. Älykkäin, sama
      5. Luonnolisin, sama
      6. Seksikkäin, sama

      ...siis en tunne ketään täältä oikeasti, joten en voi sen enempää sanoa..... =)

    • tota...

      1.Rohkein - zisel
      2. Ärsyttävin - voopotin
      3. Sisukkain - ratikka
      4. Älykkäin - -
      5. Luonnolisin - monte
      6. Seksikkäin - yybee

      • olet pehmennyt?

        Olet Genio, mutta mitä vittua. Monte luonnollisin??


      • tota..
        olet pehmennyt? kirjoitti:

        Olet Genio, mutta mitä vittua. Monte luonnollisin??

        Luonnossa elää, puussa.

        Miksi mua luullaan jatkuvasti genioksi tai dazuksi? Niin on oikeesti käynyt tuhat kertoo.


      • tiimarin muovipikari
        tota.. kirjoitti:

        Luonnossa elää, puussa.

        Miksi mua luullaan jatkuvasti genioksi tai dazuksi? Niin on oikeesti käynyt tuhat kertoo.

        Veikkaan että syy on samankaltainen tylsä natkutus.


      • niin dazu,
        tiimarin muovipikari kirjoitti:

        Veikkaan että syy on samankaltainen tylsä natkutus.

        aivan niin dazu


      • niin dazu, kirjoitti:

        aivan niin dazu

        dazukin on kaikkialla....


      • me ollaan
        relaxed_eyes kirjoitti:

        dazukin on kaikkialla....

        elealaisia kaikki kun oikein silmiin katsotaan...

        tai ainakin minä, jos mainitsen nikin yybee, tai sitten olen kentsu


    • Lisää

      Lisää

      • Vaivaako provoilun nälkä taas? :)


      • :-(
        voopotin kirjoitti:

        Vaivaako provoilun nälkä taas? :)

        Ajattelitko provoilla taas?


      • :-( kirjoitti:

        Ajattelitko provoilla taas?

        Riippuu siitä mitä pidät provoiluna multa? :)


    • Kyöstix

      1. Rohkein on voopotin
      2. Ärsyttävin....riippuu asiasta
      3. Sisukkain on hahmotelma....sitkee punttailija
      4. Älykkäin...äly loistaa täällä harvoin....jos loistaa niin se pimennetään
      5. Luonnolisin on iivar-runoilija
      6. Seksikkäin: no comments

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe