Tos 4 jälkeen lähen kalaan. Montako fisua mä saan? Menen mun enon kanssa enon veneellä siis kalaan. Enokin on kova kalamies.
Menen tänään kalastamaan
5
59
Vastaukset
- 2pikkuvinkkiä
Varmaankin kannattaa yrittää kuhia tai isoja ahvenia pohjasta.
Ihan pohjan tuntumasta joku noin 30 senttiä pohjasta. Ja isoja ahvenia saa hyvin särjestä otetuilla paloilla varsinkin särjen silmän kun laitat syötiksi niin se kiiltää.
Särki ei syö särkiä, ahvenet syövät särkiä ja toisia kaloja. Tuolla keinoin eti tule särkiä jos ongit, pelkästään ahvenia. - Lovexoxoxoxoxoxoxo
Oon ollu mökillä
kalassa ja olen saanut sorvan ja niitä
tuli jopa kaksi ;)) Muistakaa pelastusliivit...
"Putosi kuin eno veneestä"- .....
Se alkaa aika olla otollinen isolle hauelle.
- mä vaan
Hähää, en saanut yhtään kalaa. Ei päästy rantaa edemmas kun oli tosi kova myrsky joten ei lähdetty lainkaan kalaan. Oli niin pieni vene ettei uskallettu sen kaa lähtee kun aallot oli 3 metrisii ainakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752