1. tupakkaa
2. jotain höplästä
3. jotain perässä
4. jotain turpaan
5. pullon viiniä
Ja miksi?
Milloin viimeksi vedit...
24
83
Vastaukset
- niin.
1. tupakkaa - äsken
2. jotain höplästä - viikko sitten
3. jotain perässä - kk sitten
4. jotain turpaan - vuosi sitten
5. pullon viiniä - vuosi sitten
Ja miksi? - you gotta do something 1. tupakkaa
- 15 min sitten
2. jotain höplästä
- En muista
3. jotain perässä
- 30 min sitten
4. jotain turpaan
- En ole vetänyt.
5. pullon viiniä
- Juhannuksena
Just siksi..1. tupakkaa
Äsken
2. jotain höplästä
Viime viikonloppuna
3. jotain perässä
Piti toimia Rouva Ratikalle ylämäessä pari viikkoa sitten.
4. jotain turpaan
Siitä on kauan, kun on oikein nyrkillä naamaan tarvinnut lyödä.
5. pullon viiniä
Viime lauantaina
Ja miksi? Rentoutuakseni, ihmisiä hauskuuttaakseni, auttaakseni, itseäni suojellakseni ja rentoutuakseni.1. tupakkaa
- En polta, kokeilin joskus teininä, paha oli
2. jotain höplästä
- En muista
3. jotain perässä
- Pari viikkoa sitten, temppuilevaa ruohonleikkuria
4. jotain turpaan
- Sitä odotellessa...
5. pullon viiniä
- Elokuussa Taiteiden yössä, kimppaan kaveriporukan kanssa- Kyöstix
Aiotko vetää jotain pataan?
Kyöstix kirjoitti:
Aiotko vetää jotain pataan?
Ei ole suunnitelmissa.
Arvasin, että joku takertuu tohon, ;))- Kyöstix
tosi..typy kirjoitti:
Ei ole suunnitelmissa.
Arvasin, että joku takertuu tohon, ;))Niin että mahdollisesti...tulevaisuudessa
Loppuko leikkurista polttoaine? :) - :*(
Kyöstix kirjoitti:
Niin että mahdollisesti...tulevaisuudessa
Loppuko leikkurista polttoaine? :)Miksi keskustelet itsesi kanssa?
:*( kirjoitti:
Miksi keskustelet itsesi kanssa?
Oletko vailla keskusteluseuraa, kun noin innokkaasti änkeät tähän ketjuun?
Kyöstix kirjoitti:
Niin että mahdollisesti...tulevaisuudessa
Loppuko leikkurista polttoaine? :)Ei, vaan siinä on jokin vika... se ei toimi kunnolla.
- Kyöstix
tosi..typy kirjoitti:
Ei, vaan siinä on jokin vika... se ei toimi kunnolla.
Ettei olis menny tukkoon :P Jos ruoho märkää :)
Kyöstix kirjoitti:
Ettei olis menny tukkoon :P Jos ruoho märkää :)
Ei se ruohokaan vaikuttanut, vaan se savuttaa ja "puksuttaa" välillä ihan omituisesti. Se vietiin huoltoon, onneksi takuu on vielä voimassa.
- Kyöstix
tosi..typy kirjoitti:
Ei se ruohokaan vaikuttanut, vaan se savuttaa ja "puksuttaa" välillä ihan omituisesti. Se vietiin huoltoon, onneksi takuu on vielä voimassa.
Taisi olla niitä "maanantaipäivän koneita"....huono tuuri vaan kun osuu kohdalle sellainen. Onneksi meni takuuseen. Kerkesitkö oikeen manailla ääneen kun kone rupesi piiputtaan :)
Kyöstix kirjoitti:
Taisi olla niitä "maanantaipäivän koneita"....huono tuuri vaan kun osuu kohdalle sellainen. Onneksi meni takuuseen. Kerkesitkö oikeen manailla ääneen kun kone rupesi piiputtaan :)
Luutavasti siinä on öljyn kanssa jotkut piuhat sekaisin, tai jotain.
Manaamisesta voin sen verran sanoa, että minulla on kantava ääni, naapureitten korvat on vieläkin lukossa. :)- Kyöstix
tosi..typy kirjoitti:
Luutavasti siinä on öljyn kanssa jotkut piuhat sekaisin, tai jotain.
Manaamisesta voin sen verran sanoa, että minulla on kantava ääni, naapureitten korvat on vieläkin lukossa. :)Olishan se näyttävämmännäköistä ajellla nurmikkoo oikein savuefektien kera....joku pirauttaisi palokunnan paikalle :) Oliko oikeen päältäajettava kone?
- Kyöstix, rauhotus
Kyöstix kirjoitti:
Olishan se näyttävämmännäköistä ajellla nurmikkoo oikein savuefektien kera....joku pirauttaisi palokunnan paikalle :) Oliko oikeen päältäajettava kone?
taas..
Kyöstix kirjoitti:
Olishan se näyttävämmännäköistä ajellla nurmikkoo oikein savuefektien kera....joku pirauttaisi palokunnan paikalle :) Oliko oikeen päältäajettava kone?
Ihan tavallinen tyännettävä bensakone se on, ei mikään erikoinen. Olen huono tekemään diagnoosia viallisille vekottimille.
Mun mielestä koneet on luotu palvelemaan ihmistä, jos ne ei toimi, niin uutta peliin ja sillä selvä.
( ei ollut mun kone eikä nurmikko, vaan äiteen)- Kyöstix
tosi..typy kirjoitti:
Ihan tavallinen tyännettävä bensakone se on, ei mikään erikoinen. Olen huono tekemään diagnoosia viallisille vekottimille.
Mun mielestä koneet on luotu palvelemaan ihmistä, jos ne ei toimi, niin uutta peliin ja sillä selvä.
( ei ollut mun kone eikä nurmikko, vaan äiteen)Työnnettävä kone = paras ruohonleikkuri. Siinä saa hyötyliikuntaa...itellä manuaali ruohonleikkuri Stiga kulkee työntäjän voimilla :)
- :*8
tosi..typy kirjoitti:
Oletko vailla keskusteluseuraa, kun noin innokkaasti änkeät tähän ketjuun?
Oletko itse, kun keskustelet itsesi kanssa? Kyöstix on paremmin onnistunut hahmo.
1. tupakkaa
- Hmm. Lipsuin 12. elokuuta, mut "virallisesti" lopetin 15.7.2012
2. jotain höplästä
En harrasta huijaamista
3. jotain perässä
Viime talvena
4. jotain turpaan
En koskaan ole sitä tehnyt
5. pullon viiniä
Jouluna? Eiku jaa, juhannuksena.
Ja miksi?
tupakkaa, koska olin hölmö ja keskenkasvuinen, perässä vedin pulkkaa jossa oli kauppaostoksia, ja viiniä nyt vaan teki mieli.1. tupakkaa - Vuonna 2003 vedin viimoiset henkoset tupakasta
2. jotain höplästä - En muista..
3. jotain perässä - 2011 kevät talvella pulkassa mukulaa..
4. jotain turpaan - Taisi olla 1995 tai 1996..läppässyt muuten poskelle varmaan 2002?
5. pullon viiniä - En koskaan..
Ja miksi? - Noh en osaa perustella..- .....
Minä en ole vetänyt mitään pitkään aikaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ivq67IeipKU 1. tupakkaa - eilen illalla, teki mieli.
2. jotain höplästä - leikkimielinenhän sitä tekee aina ku mahdollista enemmän tai vähemmän tosissaan.
3. jotain perässä - jotain pari viikkoa sitte, ois muuten jääny haisteleen kaikenmaailman ruohonkorret sun muut yksitellen.
4. jotain turpaan - huhtikuussa, kävi päälle enkä se oo minä joka lopettaa kesken.
5. pullon viiniä - kotitekoisetkihan kai lasketaan.. no on siitä aikaa, puhutaan vuosista.. alkon tuotetta piti maistaa ekaa kertaa elämässä eikä sen jälkeen oo tullukkaan ostettua, kotitekoisiahan jois aina ku vaan jaksais valmiiksi tehdä :D- zisel
1. tupakkaa - Jotain 40min sitten.
2. jotain höplästä - Varmaan 2 sekunttia sitten... En tiedä :D
3. jotain perässä - En muista.
4. jotain turpaan - Kesäkuussa. Käytiin puimassa kaverin (nainen) kanssa eräs asia baarin ulkopuolella. Ollaan edelleen väleissä.
5. pullon viiniä - Nyt just juon viiniä mutta en pullosta vaan mulla on hanapakkaus. Mä olen ekologinen niin on pakko ostaa niitä isoja hanapakkauksia ja sitten tulee juotuakin enemmän. Niin, nyt jos palais siihen "koska vedit jotain höplästä"- kysymykseen :D
Ja miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752