Mätkyjä vai palautusta?
onko verolappu jo tullut?
17
127
Vastaukset
- 200 päkkiin
Olet obeesi?
- Paksu merkonomi
Olen joo.
- =O)
Paksu merkonomi kirjoitti:
Olen joo.
Älä vällää=O)
- 200 päkkiin
Paksu merkonomi kirjoitti:
Olen joo.
Tuleeko muuten Obelixin nimi tuosta obeesista?
Palautuksii. :P
palautuksii, kaikki vähennykset meni läpi. jess!!
palautusta tulee niin et ostan ukkelille timanttikoruja ja nahkahousut joululahjaksi,
murEi ole.
Ei ole viel korjauksien jälkeen tullut takaisin, mutta tiedän että palautuksia tulee. En vain kuinka paljon korjausten jälkeen. :)
- Kyöstix
Vastahan tässä jätin vasta ton matkavähennysanomuksen verotukseen :)
Mätkyjä melkein 6 tonnia.
- imeh
Minkä taattoon?
- timanttia ei kirj.
No onneks oli plusmerkkinen kirjekuori. 700 ja jotain päälle.
Ei oo tullu
- Saaja.
Viimeiset viisi vuotta tilanne ollut sama. Eli paluita tullut 4000 - 5000 välillä. Sitä odotan nyttenkin. Olen jo sinut verosuunnittelun ja maksujen saralla. Verottajan on palauttaminen.
Vähän päälle 400 tulossa palautusta. Matkakassaan hiihtolomaa varten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830