Millä tasolla olen?

JokuVaanNainen

Mistäs tiedän minkä tasoisia miehiä minun kannattaa lähestyä jos en tiedä omaa tasoanikaan? Mites se nyt mitataan? Laitanko kokovartalo kuvan jonnekkin näytille arvosteltavaksi ? Onko siis olemassa ala-keski ja ylätaso ja mistä sitten tietää mitä tasoa se mies edustaa? Täällä niin kauhiasti toitotetaan sitä että kannataa lähestyä vain oman tasoisia.

11

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhahhei !

      Älä ainakaan ota keskustelupalstojen kommentteja elämänohjeeksi tai toimi niiden mukaisesti. Täällähän ollaan ketä milloinkin. Ei ole olemassa mitään faktisia tasoja tai muitakaan lokeroita. TOimi mieltymystesi mukaisesti.

      • ....................

        ja ota kaikki avaukset tosissaan ja mahdollisimman viisaasti elämänkokemustasi jakaen. Nainen haluaa saiverrella. Saivertelu tulee kaks tasoa sakkoa.


      • .................
        .................... kirjoitti:

        ja ota kaikki avaukset tosissaan ja mahdollisimman viisaasti elämänkokemustasi jakaen. Nainen haluaa saiverrella. Saivertelu tulee kaks tasoa sakkoa.

        plussa itelle ja miinus avaajalle


    • jdjdh5

      Minäkin olen kaunis nainen, mutta minulla on ruma mies. Että näinkin voi käydä. Tsemppiä!

      • Rumaa tekstiä

        Mistä sitä tietää vaikka se sinun ruma miehesi on jonkun toisen mielestä komea? Vai onko hän ihan susiruma?


      • jdjdh5
        Rumaa tekstiä kirjoitti:

        Mistä sitä tietää vaikka se sinun ruma miehesi on jonkun toisen mielestä komea? Vai onko hän ihan susiruma?

        Kyllä se ihan susiruma on. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävä, kun kukaan muu ei kuulemma ole kelpuuttanut. En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :(


      • Rumaa tekstiä
        jdjdh5 kirjoitti:

        Kyllä se ihan susiruma on. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävä, kun kukaan muu ei kuulemma ole kelpuuttanut. En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :(

        Eihän tunteilleen tietenkään mitään voi mutta miten on mahdollista että kauniina ihmisenä edes katsoit rumaan päin? Eikös kauniit/ nätit ihmiset yleensä etsi oman tasoistaan kumppania? Miten on mahdollista että olet ihastunut omasta mielestäsi rumaan ihmiseen? Yleensähän ihmiset eivät tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa omasta mielestään epäviehättävään ihmiseen. Tuo surkuttelusi on jotenkin hupaisaa. Ensin rakastut "rumaan" mieheen ja sitten valitat miksi niin kävi. Sinun miehessäsi täytyy olla jokin ominaisuus tai luonteenpiirre jonka takia hänestä kiinnostuit. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan kuuluu sanontakin. Jos kerta olet ihastunut mieheesi alunperinkin niin kai sinä jollakin tasolla viehätyit hänen ulkonäöstään?


      • toivottavastirölläät
        jdjdh5 kirjoitti:

        Kyllä se ihan susiruma on. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävä, kun kukaan muu ei kuulemma ole kelpuuttanut. En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :(

        Eipä näytä ihan hirveästi näytä olevan tunteita pelissä, kun noin kirjoittelet:

        "En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. "

        "kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :("


    • vcxvcxvcxvcx

      Eiköhän se oma taso selviä kun alat lähestymään niitä miehiä.

      • vcxvxcvcxvcx

        Lisäisin vielä, että ei toista ihmistä tarvitse lähestyä niin, että heittää kaiken peliin ja joutuu noloon tilanteeseen jos toinen ei lämpenekkään. Muuta kuin menet juttelemaan ja jatkat matkaasi jos mies ei tunnu olevan kiinnostunut.


    • Helvettiäkö sillä tasolla on väliä? Aiotko mennä naimisiin tason vai miehen kanssa? Miehet ovat yksilöitä, jollet vielä ole huomannut, joten etsi siis itsellesi sopiva yksilö. Jotta tietäisit millainen yksilö sinulle sopii, opettele ensin tuntemaan itsellesi tärkein yksilö, eli itsesi. Voi tietysti olla vaikeampaa kuin miltä kuulostaa, sillä useimmat ihmiset eivät edes halua tuntea itseään. Rehellinen itsetutkiskelu pelottaa useimpia ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe