Mistäs tiedän minkä tasoisia miehiä minun kannattaa lähestyä jos en tiedä omaa tasoanikaan? Mites se nyt mitataan? Laitanko kokovartalo kuvan jonnekkin näytille arvosteltavaksi ? Onko siis olemassa ala-keski ja ylätaso ja mistä sitten tietää mitä tasoa se mies edustaa? Täällä niin kauhiasti toitotetaan sitä että kannataa lähestyä vain oman tasoisia.
Millä tasolla olen?
11
337
Vastaukset
- Huhhahhei !
Älä ainakaan ota keskustelupalstojen kommentteja elämänohjeeksi tai toimi niiden mukaisesti. Täällähän ollaan ketä milloinkin. Ei ole olemassa mitään faktisia tasoja tai muitakaan lokeroita. TOimi mieltymystesi mukaisesti.
- ....................
ja ota kaikki avaukset tosissaan ja mahdollisimman viisaasti elämänkokemustasi jakaen. Nainen haluaa saiverrella. Saivertelu tulee kaks tasoa sakkoa.
- .................
.................... kirjoitti:
ja ota kaikki avaukset tosissaan ja mahdollisimman viisaasti elämänkokemustasi jakaen. Nainen haluaa saiverrella. Saivertelu tulee kaks tasoa sakkoa.
plussa itelle ja miinus avaajalle
- jdjdh5
Minäkin olen kaunis nainen, mutta minulla on ruma mies. Että näinkin voi käydä. Tsemppiä!
- Rumaa tekstiä
Mistä sitä tietää vaikka se sinun ruma miehesi on jonkun toisen mielestä komea? Vai onko hän ihan susiruma?
- jdjdh5
Rumaa tekstiä kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka se sinun ruma miehesi on jonkun toisen mielestä komea? Vai onko hän ihan susiruma?
Kyllä se ihan susiruma on. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävä, kun kukaan muu ei kuulemma ole kelpuuttanut. En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :(
- Rumaa tekstiä
jdjdh5 kirjoitti:
Kyllä se ihan susiruma on. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävä, kun kukaan muu ei kuulemma ole kelpuuttanut. En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :(
Eihän tunteilleen tietenkään mitään voi mutta miten on mahdollista että kauniina ihmisenä edes katsoit rumaan päin? Eikös kauniit/ nätit ihmiset yleensä etsi oman tasoistaan kumppania? Miten on mahdollista että olet ihastunut omasta mielestäsi rumaan ihmiseen? Yleensähän ihmiset eivät tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa omasta mielestään epäviehättävään ihmiseen. Tuo surkuttelusi on jotenkin hupaisaa. Ensin rakastut "rumaan" mieheen ja sitten valitat miksi niin kävi. Sinun miehessäsi täytyy olla jokin ominaisuus tai luonteenpiirre jonka takia hänestä kiinnostuit. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan kuuluu sanontakin. Jos kerta olet ihastunut mieheesi alunperinkin niin kai sinä jollakin tasolla viehätyit hänen ulkonäöstään?
- toivottavastirölläät
jdjdh5 kirjoitti:
Kyllä se ihan susiruma on. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävä, kun kukaan muu ei kuulemma ole kelpuuttanut. En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :(
Eipä näytä ihan hirveästi näytä olevan tunteita pelissä, kun noin kirjoittelet:
"En tiedä miten pystyin häneen edes ihastua ja nyt olen rakastunutkin.. "
"kyllä kaduttaa koko kohtaaminen. Vierelläni saattaisi olla jokin komia mies, mutta ei.. tässä tuo rumilus löhöää :("
- vcxvcxvcxvcx
Eiköhän se oma taso selviä kun alat lähestymään niitä miehiä.
- vcxvxcvcxvcx
Lisäisin vielä, että ei toista ihmistä tarvitse lähestyä niin, että heittää kaiken peliin ja joutuu noloon tilanteeseen jos toinen ei lämpenekkään. Muuta kuin menet juttelemaan ja jatkat matkaasi jos mies ei tunnu olevan kiinnostunut.
Helvettiäkö sillä tasolla on väliä? Aiotko mennä naimisiin tason vai miehen kanssa? Miehet ovat yksilöitä, jollet vielä ole huomannut, joten etsi siis itsellesi sopiva yksilö. Jotta tietäisit millainen yksilö sinulle sopii, opettele ensin tuntemaan itsellesi tärkein yksilö, eli itsesi. Voi tietysti olla vaikeampaa kuin miltä kuulostaa, sillä useimmat ihmiset eivät edes halua tuntea itseään. Rehellinen itsetutkiskelu pelottaa useimpia ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416