Vanhojentanssipuku

.......

unelmapuku.fi, jos haluat pilata päiväsi :(

19

2065

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariina-85

      Joo tosta firmasta olen itsekin kuullut masentavia juttuja. Mä tilasin oman pukuni myday.fi-verkkokaupasta. Vaalaenpunainen mekko ja nyt on pakko laittaa linkki (http://www.myday.fi/princia-brvanhojentanssipuku-p-1719.html). Bäää....
      Olen nyt sen verran ajoissa liikkeellä, ja tuosta kaupasta olen kuullut aika paljon hyvää. Saa nähdä. Ainakin verkkokauppa on ollut toiminnassaa jo jonkiin aikaa.
      Ois kiva vielä saada samansävyiset kengät??? Mutta ei taida rahat riitttäää.

    • Hannah

      Kannattaa mennä ihan oikeeseen iltapukuliikkeeseen ostaa kunnon puku. Ei ainakaan mitään feikkiä huonoa pukuu halua. Nettikaupoissa myydään vaan halpoja kopiopukuja ja ihan kauheen näkösiä. kokemusta on ja et saa niitä ees palauttaa ku ne sanoo et mittatilauspuku.

      Tässä muutama pukuliike helsingissä mihin kannattaa suunnata
      niinatar ja stilissima parhaat puvut ja valikoimat ja hyvää palvelua nuorillekkin!

      • doodi

        No ei pidä paikkaansa! katso nyt kun kehä kolmosen ulkopuolellakin on elämmää ja kaikilla ei ole varaa mennä iltapukuliikkeiden valikoimia näpläämään.Ruotsista mun serkku ainakin osti samalla kun oli muutenkin päivä Tukholmassa risteilyllä ja sai 200e halvemmalla kun suomesta. Osti jostain Drotting gatanin puodista itselleen mahtavan puvun. ja minä tilasin itselleni kiinasta ja sain mittatilauksena täydellisen puvun hintaan 180e ja ihan laadukas on, sama puku suomessa maksaa 450e, että repel siit. t. satakuntalainen


      • Dodiih2013
        doodi kirjoitti:

        No ei pidä paikkaansa! katso nyt kun kehä kolmosen ulkopuolellakin on elämmää ja kaikilla ei ole varaa mennä iltapukuliikkeiden valikoimia näpläämään.Ruotsista mun serkku ainakin osti samalla kun oli muutenkin päivä Tukholmassa risteilyllä ja sai 200e halvemmalla kun suomesta. Osti jostain Drotting gatanin puodista itselleen mahtavan puvun. ja minä tilasin itselleni kiinasta ja sain mittatilauksena täydellisen puvun hintaan 180e ja ihan laadukas on, sama puku suomessa maksaa 450e, että repel siit. t. satakuntalainen

        Tehty Kiinassa. Miksiköhän halpa? Olisko lapsityövoimalla syytä siihen? Kyllä minä ainakin mielummin maksan vähän enemmän Suomeen kuin lasten hyväksikäyttäjille.


    • Mirkku

      Oletteko ajatelleet teettää pukua?

      • Kirsi-8282

        Kyllä. Juuri sitä. Minulla on valokuva tai oikeastaan useampiakin ja teetän niistä "yhdistelmän". Lähetin kuvat ja tarjouspyynnön uniikkipuku.comiin. Tarjousta ei ole vielä tullut. Mutta kaverin äiti tilasi juhlapuvun sieltä. No jokainent ekee mitä lystää. Tuo juttu lasten hyväkskäyttäjistä hiukan naurattaa. Hahaa.. kyllä me ollaan aika metsäläisiä kun kuvitellaan että missään muualla kuin Suomessa ei tehdä asioita.


    • dancing stars

      käykää kurkkaamassa www.royaldress.fi

    • Katja578

      EI unelmapvut.fi :( :( :(

    • what???

      kui nii?? :O

    • alppis1

      Noloa teettää kopiopukuja. Suunnatkaa liikkeisiin mistä saa oikeita laadukkaita pukuja. Minä ostin pukuni ihan oikeasta liikkeestä ja kaverini teetti. Kauhea pukuhan sieltä tuli kaverille. niin nolo ettei sitä voi ees laittaa päälle. Sinne meni 250 euroa ja nyt uusi mekko pitää ostaa.

    • Kauppa se kannattaa

      Onko yllä oleva kauppiaan kommentti? Se olisi noloa...

    • ÄrsyyntynytWnaha2013

      www.pukumaailma.fi, jos haluat pilata päiväsi.

      He myivät minulle saman puvun kuin toiselle tanssijalle vaikka ilmoitin lukioni. Eivät aio korvata mitään. Että silleen.

    • moro vaan!

      harmi, että jotkut eivät ole rahassa uivia kermaperseitä, joilla olisi varaa laittaa edes sitä 200e yhteen mekkoon -_____-

    • Kaheksantoista

      Hei ette taida tietääkkään, että noi kivijalkakauppojenkin puvut tehdään Kiinassa. Ja kaikki design puvut morsiuspukuliikkeissä tehdään Kiinassa. Ei ole enää muualla tekijöitä. Ja jos ne tehtävisiin esim. täällä Suomessa, puvun hinta olisi nelinkertainen. Ja siitä lapsityövoimasta, että Kiinassa on todella tiukka lainsäädäntö siitä, ketä näitä pukuja tekevät. Suomessa kesätyöntekijöitä kohdellaan huonommin. Mulla on tästä tietoa. Äitini on töissä morsiuspukuliikkeessä ja sanoi, että tilaa mekko netistä. Hän olisi saanut henkilokuntahintaan, mutta siltikin hinta oli kaksinkertainen. Ja se puku oli tullut Kiinasta. Mutta kun tilaat verkosta, tilaa se kotimaisesta verkkokaupasta. Nekin puvut tehdään Kiinassa, mutta niitä toimittajia ainakin sitoo suomen laki. Jos toimittavat virheellisen puvun, voi vaatia uuden tai korjausta. Tietty jos lähetät väärät mitat, niin sitten maksat itse. Hyviä kauppoja on Uniikkipuku.com josta saa puvun omasta valokuvasta. Toinen ok kauppa on myday.fi, josta tilasin oman pukuni. HInta oli 399€ ja siinä oli aluashame mukana. Ja on niitä muitakin kotimaisia. Katsokaa googlesta.

    • Amanda17

      Tilasin itse Royaldressiltä ja ei voinut pettyä puvun laatuun kun sai pukua mennä sovittamaan, suosittelen liikkeitä tai verkkokauppoja joissa on mahdollisuus sovittamiseen, parasta aina nähdä laatu ja työ itse ettei tarvitse pilata päiväänsä noin :( ainakin royaldressiltä suosittelen Amandaa, muutkin puvut näyttivät vaaterekeissä hyviltä. Kyllä se puku vielä löytyy älä huoli :)

    • Nametag123

      Mites keltainenpörssi tai huutonet? Varmasti löytyy halvalla, ja pääsee asioimaan yksityisen henkilön, ei jonkun kiskuri firman kanssa!

    • suominalle

      Olen opiskellut, useimmat mekko merkit tehdään Kiinassa, erityisesti mekkoja Yhdysvallat, Britannia, Saksa. Joten valmistettu Kiinassa ei ole ongelma, mutta myyjä.

    • chencuiyun

      If you want to look fashionable and want to add more style in you, then you can have a look of cool wholesale sexy lingerie, Please log in : http://www.citysexylingerie.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe