Cafe Tivoli

baarikärpänen

Vielä pari vuotta sitten Tivoli oli mukava bilemesta, mutta nyt siellä näkyy viihtyvän jäiset pikkuprinsessat joille ei seura kelpaa ellei ole viimeisen päälle trendikkäästi pukeutunut. Olen koettanu iskeä muijia ja välillä koettanu saada vain vietanto keskustelua aikaan mutta miltei aina on vastaanotto ollu vähintäänkin jäinen. Doriksessa esimerkikksi voi naisten kanssa oikeasti jutellakkin vaikkei oliskaan ketään iskemässä. Onko kukaan muu tehnyt samoja havaintoja?

11

2755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ossi

Joo,oot aika säälittävä runkku...

• roimies

tehnyt jo vuosia sitten havainnon että koko Tivoli on aivan perseestä. Hovista ja Doriksesta saa sentään naisia mukaan aina silloin tällöin...olkoonkin että ovat suht kalliita mestoja mutta tivolin kierrän kyllä kaukaa.

• waker

ei ne kaikki naiset oo sellasia jotka keskittyy vaan näyttään hyvältä ja vaikeelta. on siellä meitäkin jotka osaa pitää hauskaa!!!

• N23

Tivoli on oikeestaan aikamoinen Teinihelvetti nykyään ja sieltä tuskin mitään naisia löytyy.. paremminki semmosia teini-biatceja.. saisivat mennä vielä kotia kasvamaan ja oppimaan tapoja.. Dooris on kyllä aikalailla ykköspaikka Rollossa... niin sanotusti aikuisten paikka etenki viikonloppuisin.. ;)

• tyttö80

Oon samaa mieltä, tivoliin en enää erehdy menemään, amis/lukiolaisten nirppisten valtaama paikka. Tosin sehän voi olla, että ku ikäraja on 18 niin 24 vuotias on jo veteraani. Doris on ehottomasti paras baari roissa tällä hetkellä. Tasokas ja siisti, ei silti mikään juppipaikka.

• Tivolin tyttö

Tivolin pikkupuolella ei teinibeibet viihdy, siellä on yleensä vähän vanhempaa porukkaa. Sekä miehiä että naisia. Ja mukaanhan saa kivan naisen, jos osaa oikein pyytää ;)

• tervemenoa onnelaan.

Ehkä niiltä Tivolissa käyviltä mimmeiltä ei vaan heru idiooteille niin helpolla ku Onnelassa. On varmaan myös vittumaisen vaikea tanssia jos DJ saattaa soittaa jotain muutakin ku sitä mikä on NRJ:n top 30:ssä. Missään ei oo pakko käydä. ja mitä vähemmän teidänkaltasia idiootteja Tivolissa käy sitä ennemmin me sinne kavereiden kans mennään. Menkää Dorikseen ja muihin nykypoppihelvetteihin. Tivolissa ei teitä kukaan kaipaa.

• ex tivolilainen

Tottuus on että nämä uudet yrittäjät eivät ole saaneet pyörimään paikkaa niinku kulttuuripaikka pitäs pyöriä.

Tuolta baarista 21 jaellaan ilmaislippuja niille pikkuteineille ja sillä sit mennään.

Odotellaan vaan päivää että paikka sulkee ovensa piakkoinkin ?

• nuoruuden innolla

Minä olen 4-kymppinen, jo vatsaakin omaava mies ja kyllä Tivoli on ykköspaikka. Nykyteineille on puhuttava heidän ymmärtämäänsä kieltä. Rahaa menee jopa tonni illassa, mutta kyllä sieltä saa yöseuraa mukaansa. Sellaista naista ei olekaan, jota en mukaani saisi.

• MersuMies

tykkää näistä ratakireistä teinihoroista. ei ole mitään kurpahtanutta persejalkasta savolais akkaa.

• 141

Mutta ku eipä taida teinit teidänlaisista perustaa tosissaan, eikä lähde mukaan, niiin täälläpä sitte pitää kehuskella, ku ei kukaan tunne, eikä tiedä kuka kirjoittaa, HAH HHAAAA. Taitasittepa olla sopivia jollekki vanhalle mummolle, joka ei sekää enää saa nuorempia ja luulee samoten olevasa teini ku nämä pari edellistä kirjottelijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe