Olen ollut vasta kuukauden vuokratyössä ja nyt jo ahdistaa. Tiedottomuus onko töitä huomenna tai ylihuomenna ym. ahdistaa minua. Jos töitä olisi ja sinne olisi huonot kulkuyteydet tai jos tiedän ettän kerkeäisi ajoissa ja kieltäydyn sen vuoksi työstä alkaa työnantajani valittamaan minulle asiasta joka ei ole millään tavoin minun syytäni.
Heti aamusta alan kytätä puhelintani soiton toivossa ja jos töistä soitetaan pelkään vastata yllä mainitun kertomani takia.
Aijon lopettaa vuokratyöurani heti kun löydän vakitiusen paikan koska hermoni eivät yksin kertaisesti kestä vuokratyön asettamia paineita.
En tiedä tarkkaa syytä miksi kirjoitan tänne tälläistä, varmaan jotta saisin pientä helpotusta ahdistukseeni vuokratyöstä.
Vuokratyön ahdistavuus.
4
378
Vastaukset
- Hmmm..
Mitenkä se menee näiden vuokrafirmojen kanssa, kun kirjoitat sopimuksen heidän kanssaan niin oletko sitten semmoisessa työsuhteessa heidän kanssaan että antavat sinulle sitä ja tätä duunia ja työpaikat voivat vaihdella useinkin?
Vai tehdäänkö vuokrafirmojen kanssa työsopimukset aina jokaisen työn kanssa erikseen? - hghfhgfhfh
Vaihda ihmeessä edes sellaiseen vuokrafirmaan, joka teettää vähän pitempiaikaisia duunikeikkoja. Parhaimmillaan useita kuukausia.
Ei tarvitse sitten kovin monena aamuna kyttäillä mitään vuoroja. Systeemit kai vaihtelee eri vuokrafirmoissa. Kaikissa ei ole tapana kärkkyä jotain yksittäisiä vuoroa.- helppoakunosaa
jep, yhdyn edelliseen Ite näen kaikki avoimet vuorot ja buukkaan itseni niihin mihin pääsen. Pystyn myös ilmoittamaan miten olen käytettävissä ja miten en. Helppoa.
- VOiElämäTaas
ja sie voit opetella sanojen (ps. kärsin lukihäiröstä, joka johtaa minulla myös siihen, etten hahmoita kunnolla yhdyddanoja)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882