2 viikon vesipaasto HUOMISESTA lähtien!

paastotyttö

huomenna alotan vesipaaston :) viimeksi paastonnu viime vuonna ja nyt ois tarkotus saada potkua laihduttamiseen! painoa hirveät 75kg!

onko kukaa messissä? :)

30

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallaoui

      minä oon. oon täsä parisen viikkoa lukenut paastoista ja valmistautunut henkisesti, ja huomenna starttaa! mun alotuspaino on kamalat 79 kiloa. jos ehit vaan niin päivittele päivittäin tänne miten mennee? :) minäkin lupaan päivitellä. mieheni kommentti mun paaston aloitukseen oli "..eli oot sitte pirun kiukkunen?" hah :D oon kyllä tosi motivoitunut tähän juttuun, ja haluan onnistua!

      • paastotyttö

        jes ihan mahtavaa ku oot! :) täällä myös! itsekuriahan tuo vaatii mutta onneksi en oo ainut joka paastoilee. haha! tuo on kyllä totta :D jep, määki päivittelen täällä! :)


    • domdom

      täällä kans yks vesipaastolle ryhtyvä. munkin tarkoitus paastota sen 2 viikkoa ainakin ( jos tulee tosi huono olo nii sit jtn kahvia mustana tai hedelmä, ja tarkotan et jos oon ihan pyörtymispistees) : D tän paaston jälkeen ei iKINÄ enää takas näihin ruokailutottumuksiin niin kilot pysyy poissa. Täällä aloituspainona 68kg... :s hyi.

      • puolukkamehu

        2 viikkoa VESIpaastoa?
        Eihän elimistö saa mitään ravintoaineita!

        Onko ketjun alottaja paastonnut ennenkin 2 VIIKKOA pelkällä vedellä???
        Jotenkin vielä parin päivän vesipaaston ymmärtäisi..

        Itse paastosin juuri 8 päivää.Olen käyttänyt aina Vogelin mehuja.
        Niitten nettisivuilla kannattaa myös vierailla.Siellä on hyvin tietoa paastosta.

        Itse hiusalan ammattilaisena oon huolissani tein hiustenkin kunnosta 2viikon
        vesipaaston jälkeen.Hius kun tarvitsee RAVINTOAINEITA jotka se nappaa
        kasvaakseen teidän ravinnosta eli syömisestä.
        En yhtään ihmettele jos saatte sulkasadon ja se tulee pienellä viiveellä
        (1-2kuukautta) aiheuttajastaan eli paaston alottamisesta!

        Myös iho ja muut elimet (aivot!:) tarvitsevat JOTAIN ravintoaineita.

        Olen muuten aina paastonkin aikana käyttänyt E-EPA ravintolisää ja
        Multitabs monivitamiinia.

        Kahvia en käytä paaston aikana ikinä.
        Tupakoi en muutenkaan.
        Nesteitä menee hyvinkin 3litraa paastopäivän aikana.Alkuun enemmänkin.

        Ettekö te kaipaa mitään makuja??
        Desi hedelmämehua aamu ja iltapalaksi vedellä tai vissyllä lantrattuna,
        paastoteetä (on monia makuja!), kasvis/juuresmehua lantrattuna kuumalla vedellä jota voi litkiä lautaselta lusikalla, kuppi kuumaa vettä johon pieni pala Herbamaren
        kasviliemikuutiota, vaahteranpalpusiirappia sitruuna vesi(tai vissy)sekoituksena...

        Mulla on sellanen vissykone.On kätevä myös paaston aikana.

        Paaston aikana kalorit ei saa nousta yli 500kcal.
        Jos menee yli käynnistyy näläntunne.

        Aion kyllä seurata tätä tein projektia
        (ja jos ette päivittele kuulumisia lasken kupsahtelijoitten määrää;)


      • paastotyttö
        puolukkamehu kirjoitti:

        2 viikkoa VESIpaastoa?
        Eihän elimistö saa mitään ravintoaineita!

        Onko ketjun alottaja paastonnut ennenkin 2 VIIKKOA pelkällä vedellä???
        Jotenkin vielä parin päivän vesipaaston ymmärtäisi..

        Itse paastosin juuri 8 päivää.Olen käyttänyt aina Vogelin mehuja.
        Niitten nettisivuilla kannattaa myös vierailla.Siellä on hyvin tietoa paastosta.

        Itse hiusalan ammattilaisena oon huolissani tein hiustenkin kunnosta 2viikon
        vesipaaston jälkeen.Hius kun tarvitsee RAVINTOAINEITA jotka se nappaa
        kasvaakseen teidän ravinnosta eli syömisestä.
        En yhtään ihmettele jos saatte sulkasadon ja se tulee pienellä viiveellä
        (1-2kuukautta) aiheuttajastaan eli paaston alottamisesta!

        Myös iho ja muut elimet (aivot!:) tarvitsevat JOTAIN ravintoaineita.

        Olen muuten aina paastonkin aikana käyttänyt E-EPA ravintolisää ja
        Multitabs monivitamiinia.

        Kahvia en käytä paaston aikana ikinä.
        Tupakoi en muutenkaan.
        Nesteitä menee hyvinkin 3litraa paastopäivän aikana.Alkuun enemmänkin.

        Ettekö te kaipaa mitään makuja??
        Desi hedelmämehua aamu ja iltapalaksi vedellä tai vissyllä lantrattuna,
        paastoteetä (on monia makuja!), kasvis/juuresmehua lantrattuna kuumalla vedellä jota voi litkiä lautaselta lusikalla, kuppi kuumaa vettä johon pieni pala Herbamaren
        kasviliemikuutiota, vaahteranpalpusiirappia sitruuna vesi(tai vissy)sekoituksena...

        Mulla on sellanen vissykone.On kätevä myös paaston aikana.

        Paaston aikana kalorit ei saa nousta yli 500kcal.
        Jos menee yli käynnistyy näläntunne.

        Aion kyllä seurata tätä tein projektia
        (ja jos ette päivittele kuulumisia lasken kupsahtelijoitten määrää;)

        KYLLÄ! kaksi viikkoa! jotku on ollu pelkällä vesipaastolla nelisen viikkoaki. enkä kaipaa mitää makuja pahemmin! paitsi että juon sillon tällön jotain kivennäisvettä. ai voiko näitä ravintolisiä käyttää paaston aikana, eikö ne sotke tätä paastosysteemiä? jos ei, niin taidan sitten napsia jotai mistä hiukset tykkää :D elä luulekkaa! ;) kyllä me hengissä pysytään! :D


      • puolukkamehu
        paastotyttö kirjoitti:

        KYLLÄ! kaksi viikkoa! jotku on ollu pelkällä vesipaastolla nelisen viikkoaki. enkä kaipaa mitää makuja pahemmin! paitsi että juon sillon tällön jotain kivennäisvettä. ai voiko näitä ravintolisiä käyttää paaston aikana, eikö ne sotke tätä paastosysteemiä? jos ei, niin taidan sitten napsia jotai mistä hiukset tykkää :D elä luulekkaa! ;) kyllä me hengissä pysytään! :D

        KYLLÄ! taisi olla vastaus siihen että olet paastonnut ennenkin vedellä 2 viikkoa vai??
        Uskomatonta:)
        Jos rehellisiä ollaan niin en kyllä ole ihan varma niistä ravintolisistä,yksi tuttu on töissä
        luontaistuotekaupassa,kysyn häneltä huomenna jos muistan ja ehdin!

        Koittakaa nyt tosiaan pysyä hengissä,yritän käydä kurkkaamassa kuulumisianne
        aamuisin tai näin iltaisin,tsemppiä vaan (minä varmaan kuolisin;)


    • sallaoui

      täsä vaiheesa on turha ees mainita mitään "hyvin mennee" mutta hyvin mennee silti :D tulee jotenki kummallissti hyvä olo jo siitä että on pieni nälän tunne ja tietää ettei tule syömään. en oo mainostanu tätä paastoa kellekkään paitsi täällä s24 nyt ko löyty kerta muitakin :)

      käväsen illalla kertomassa miten päivä meni.

      • sallaoui

        nii ja se unohtu mainita että mää juon kahvia ja tupakoinkin, mutta keskustelujen mukaan niitä ei tee enää mieli paaston edetessä. onko kahvi pahasta?


    • sallaoui

      eka päivä on menny suhteellisen "kivuttomasti"! vettä on menny melekeen kolome litraa ja kahviakin on kylläki tullu juotua. kylläpä kiusas hajuaistia ko mies teki itelleen pakastepizzaa uunissa, pakko oli mennä koiran kans ulos ettei tartte turhaan kärvistellä :D

      • paastotyttö

        jee kiva bombom! eiku domdom :D mullaki eka päivä meni iha yllättävän hyvin! mulla taas just ja just kaks litraa on tullu litkittyä :) hahaa, mullaki tekee vaikeuksia ku muut syö ja toinen kattoo vierestä, mut eiköhän se tästä! millon käytte puntarilla? mää aattelin käyvä vasta 22pvä! :)


    • sallaoui

      mun piti jo jarrutella tuota veen juomista ko ei sekkää varmaan kovin suurin määrin nautittuna hyvä oo! :D jottain luki netissä tuosta kahvista että munuaiset jottain..en muista tarkalleen mitä siinä sanottiin mutta että ilmeisesti ei oo hyvä homma. eli taidampa juua tänään vaan kaks, huomenna vaan yhen ja sitte yritän olla ilman kokonaan. tupakasta en kyllä luovu, eihän siitä tulis mittää jos kerralla pitäs lopettaa syöminen, kahvittelu ja tupakoiminenkin ko yhessäkin on jo terpeeksi tekemistä :D

      mää aattelin käydä puntarilla tiistaina, 18 pvä. jos maltan sinne asti! en kyllä tiijjä mikä yhtäkkinen himo tää on, mutta teki eilen illalla aivan käsittämättömästi mieli MEETVURSTIA. siis suurinpiirtein kuola valu ko ajattelin että nappaan sieltä paketista semmosen tuumasen pinon ja nakkaan naamariin :D helpommin meni oikeestaan koko eilinen ku oletti. onnea vaan uuteen päivään :)

      • paastotyttö

        eikä!! voit juua mun puolesta vettä ku ei meinaa mennä enää sisää ku maistuu puulta! :D haha, nii!

        MEETVURSTIA! voi kauhia! :D on kyllä ihmeellistä! ;) mulla siirtyy vesipaaston alottaminen huomiseksi ku oli tänää työporukan päivällinen niin oli PAKKO syyä.. kyrsii! mutta huomenna jatkan turbovaihteella! :D kuinkakohan paljon kiloja tässä kahen viikon aikana voi tippua?


    • sallaoui

      juu ei itellekkää oikee ennää maistu tännään! mielesä pyörii koko ajan nälkä ja ruoka ääks! välillä tuntuu että nonii en mä pysty kuitenkaan muuttaan paaston jälkeen ruokailutottumuksia että lopettais tähän mutta en oo ratkennu. tuntuu että omassa päässä taistellaan että syö, et syö, syö, et syö.. :D

      en nuista killoista tiiä oikeen, en oo ennen paastonnu!

      • paastotyttö

        jep! mutta luulis että paaston jälkee sitte maistuu kaikki mitä suuhun laittaa :D en tiiä onko se hyvä vai huono juttu :D niimpä! ;)


    • sallaoui

      päivä numero kaks alakaa olleen pulkassa. näläkä ei oikeestaan oo ennää, vähä heleposti väsähtää vaan olo.

    • sallaoui

      viikonlopuksi mennään koiravahdeiksi ystäväni kotiin, joten jatkan päivittelyä maanantaina taas :) onneksi pääsee vieraaseen ympäristöön niin ei ajatukset pyöri niin paljoa siinä mitä pakastimesta tai kaapista voisi kaivaa ;D tänä aamuna oli tosi hyvä olo herätessä! sekin antaa muuten motivaatioita kun nyt kolmen päivän jälkeen maha on litteä koska vatsa ja suoli on tyhjä. eihän sieltä siis mitään läskiä ole vielä ainakaan lähtenyt mutta peilistä kun katsoo niin se antaa motivaatiota jatkaa, että ehkä tältä näyttäisin vielä joskus vaikka maha ei olisikaan tyhjä :P

    • AugustEnsemble

      eikö paastotytön kantti riittänytkään?? ;) tais olla taas kerran niitä "huomenna alotan.." tyyppejä.

      • paastotyttö

        eipäs!! parhaillaan olen edelleenki vesipaastolla ;D mutta nyt minäki keskiviikkoon asti ku on menoa! tsemppiä! :D


    • vierailija1

      Inhottavia tollaset kun toi august ensemble. Heti jos ei oo tänne kirjottamassa niin olettaa että paasto epäonnistunut. Onko sulla itsellä kenties paastoaminen kariutunut itsekurin puutteeseen? Vai etkö ole edes kokeillut? Heti sais susta kuvan että oot sellainen pullukka joka kritisoi muita vaikka ei ole itse sen parempi. Mieti mitä kirjoituksesi kertovat sinusta itsestäsi ja katso peiliin.

    • augustensemble

      kritisoin toki jos siihen on aihetta. en ole pullukkakaan, kiitos vaan kysymästä :) hoikka ja liikuttuakin tulee, ja vesipaastolla olen ollut 7 päivää ihan puhdistuakseni, laihtumiseen kun ei ole tarvetta.

    • Hämmästelen

      Jopa on typerä ketju!

    • puolukkamehu

      Päivitteles nyt,ootko kummiski kupsahtanut?!;)

    • puolukkamehu

      Onkos jo kymmenen päivää mennyt vesipaastoa?
      HUHUU!!!
      Oletteko kaikki kupsahtaneet???

    • paastotyttö

      en ole kupsahtanut :D ei oo vaan ollu aikaa käydä täällä ja hyvä niin! :D tänään kävin puntarilla ja näytti 67!!!! todella mielissään oon! taidan lopettaa tähän :)

      • puolukkanehu

        Eli jos vielä eilisen päivän olit syömättä niin paastosi kesti 11 päivää vai?
        Kiloja putosi 8kg,onnea!:)

        Ja ihanaa että olet hengissä;)


      • paastotyttö
        puolukkanehu kirjoitti:

        Eli jos vielä eilisen päivän olit syömättä niin paastosi kesti 11 päivää vai?
        Kiloja putosi 8kg,onnea!:)

        Ja ihanaa että olet hengissä;)

        jep juuri nuin :) olenhan minä täällä ;D


    • pitäiskö yrittää

      Miten teitte tuon vesipaaston? Joitteko pelkästään vettä, ette muuta? Paljonko joitte sitä vuorokaudessa? Entä liikkuminen, paljonko liikutte? Eikö tosta tule huono olo/ verensokerit mene alas?

      • paastotyttö

        Join päivittäin ainaki sen 2 vettä :) En pahemmin liikkunu, mitä nyt ulkona olin ja kävelin paikasta toiseen ja näin eespäi, mut en mitää rankkaa. Mulla on luonnostaa korkee verensokeri nii ei se hirveen alas menny. Mut jos on valmiiksi alhainen verensokeri nii se voi olla vähä vaarallista ja varmasti huippaa. Mut mulla sillon tällön vähä huippas ja joskus oli pää kipee, mut ei muuta :)


      • sokeri vai paine?
        paastotyttö kirjoitti:

        Join päivittäin ainaki sen 2 vettä :) En pahemmin liikkunu, mitä nyt ulkona olin ja kävelin paikasta toiseen ja näin eespäi, mut en mitää rankkaa. Mulla on luonnostaa korkee verensokeri nii ei se hirveen alas menny. Mut jos on valmiiksi alhainen verensokeri nii se voi olla vähä vaarallista ja varmasti huippaa. Mut mulla sillon tällön vähä huippas ja joskus oli pää kipee, mut ei muuta :)

        Vai tarkoitatko verenpainetta? Teitkö suolihuuhtelua?


      • paastotyttös
        sokeri vai paine? kirjoitti:

        Vai tarkoitatko verenpainetta? Teitkö suolihuuhtelua?

        joo, verenpainetta tarkotin. En tehny suolihuuhtelua :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe