Mies muutaman vuoden vanhempi

ja ei seksiä enää=(

Noni, nyt se sitten nähtiin. löytyi kesällä ihan live-elämästä ihana mies, minua muutaman vuoden vanhempi, eli n 60 v. Terveistä elämäntavoista huolimatta miehellä ei enää pelitä ja itse olen elämäni kunnossa enkä tosiaan haluaisi lopettaa seksielämää vielä. olenko itsekäs jos lopetan suhteen? toki jos oltaisiin oltu ikämme yhdessä ja olisi tullut sama ongelma en voisi miestä jättää.
Ihmettelen vaan miten näillä muilla täällä jotka etsivät huomattavasti itseään nuorempaa naista, miten niillä homma pelittäisi kun nainen kuitenkin on seksinnälkäinen ja kykenevä "hiukan vanhempanakin", eli jos nainen on 10-20 vuotta nuorempi niinkuin nämä miehet täällä(kin) etsii, sitten kun nainen on 50-60 ja mies 70-80.
Ei silti voi yleistää, varmaan on 60-70-v miehiä joilla pelaa, ainakin aamuisin?? Kun ei ole itseä vanhemmista kokemusta pahemmin, paitsi kymmenen vuoden takaa mutta silloin oltiin "vasta" viisikymppisiä.

5

201

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuvaaaa

Hyi, ei noin vanhojen mummeleiden saa enää köyriä.

• surkuhupaisaa

Karua kapunpi totuus, joten erittäin vitsikästä, kun keski-ikäiset ja sen ylittäneet
      hakee nuoria naisia. Luulis siinä suorituspaineet olevan tapissa vähemmästäkin.

Vaan yrittänyttä ei laiteta..

• Himonussijako

Smurffitabletteja vain huuleen ja seisoo kuin savikukolla, nou problem!!!!

• Olen noista seksijutuista jutellu vain kahden vanhemman miehen kanssa, lähes kasikymppisen isäni ja yli 60v enoni. Heillä on molemmilla 10 vuotta nuoremmat naiset, mutta tilanne on aivan päinvastainen kuin aloittajan tapauksessa. Toivon, että olen saanut samat geenit kuin he. Aika näyttää.

• arvaus.

Viiskybäsillä naisilla on väliaikaisesti (joillakin) haluttomuutta, seitsemänkympisillä ei taida oikein pelittää kummallakaan?
        "mr-grooven" tutuilla saattaa naisten haluttomuus johtua muista seikoista kuin haluttomuudesta, esim liian pitkä suhde ja/tai vanha ryppyinen mies ei enää innosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi toinen nimi?

😊
      Ikävä
      166
      2203
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      423
      1611
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1165
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      784
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      279
      678
    6. 33
      661
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      661
    8. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      102
      618
    9. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      603
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    Aihe