Mies muutaman vuoden vanhempi

ja ei seksiä enää=(

Noni, nyt se sitten nähtiin. löytyi kesällä ihan live-elämästä ihana mies, minua muutaman vuoden vanhempi, eli n 60 v. Terveistä elämäntavoista huolimatta miehellä ei enää pelitä ja itse olen elämäni kunnossa enkä tosiaan haluaisi lopettaa seksielämää vielä. olenko itsekäs jos lopetan suhteen? toki jos oltaisiin oltu ikämme yhdessä ja olisi tullut sama ongelma en voisi miestä jättää.
Ihmettelen vaan miten näillä muilla täällä jotka etsivät huomattavasti itseään nuorempaa naista, miten niillä homma pelittäisi kun nainen kuitenkin on seksinnälkäinen ja kykenevä "hiukan vanhempanakin", eli jos nainen on 10-20 vuotta nuorempi niinkuin nämä miehet täällä(kin) etsii, sitten kun nainen on 50-60 ja mies 70-80.
Ei silti voi yleistää, varmaan on 60-70-v miehiä joilla pelaa, ainakin aamuisin?? Kun ei ole itseä vanhemmista kokemusta pahemmin, paitsi kymmenen vuoden takaa mutta silloin oltiin "vasta" viisikymppisiä.

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuvaaaa

Hyi, ei noin vanhojen mummeleiden saa enää köyriä.

• surkuhupaisaa

Karua kapunpi totuus, joten erittäin vitsikästä, kun keski-ikäiset ja sen ylittäneet
      hakee nuoria naisia. Luulis siinä suorituspaineet olevan tapissa vähemmästäkin.

Vaan yrittänyttä ei laiteta..

• Himonussijako

Smurffitabletteja vain huuleen ja seisoo kuin savikukolla, nou problem!!!!

• Olen noista seksijutuista jutellu vain kahden vanhemman miehen kanssa, lähes kasikymppisen isäni ja yli 60v enoni. Heillä on molemmilla 10 vuotta nuoremmat naiset, mutta tilanne on aivan päinvastainen kuin aloittajan tapauksessa. Toivon, että olen saanut samat geenit kuin he. Aika näyttää.

• arvaus.

Viiskybäsillä naisilla on väliaikaisesti (joillakin) haluttomuutta, seitsemänkympisillä ei taida oikein pelittää kummallakaan?
        "mr-grooven" tutuilla saattaa naisten haluttomuus johtua muista seikoista kuin haluttomuudesta, esim liian pitkä suhde ja/tai vanha ryppyinen mies ei enää innosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      265
      5628
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1874
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1700
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1131
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      152
      1028
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1006
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      921
    9. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      902
    10. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      901
    Aihe