1. Ilta-Sanomat
2. Ilta-Lehti
3. Helsingin-Sanomat
4. Muita?/Mitä muita?
Jk: Olen mökillä ja poimin marjoja :D
Mitä sanomalehtiä luet-gallup
26
75
Vastaukset
- 2.
2.
- Kyöstix
4. Etelä Suomen sanomia (paikallislehti kun on)
- Kyöstix
Siis kun tässä Nastolassa asun ;)
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Hirmu vähän näyttää olevan sanomalehtien lukijoita ;)
- Nastolassa!
Kyöstix kirjoitti:
Itse asuin pari vuotta Lahdessa, kävin koulua, ja oli työharjoittelu Nastolassa: kaamea paikka, vielä pahempi kuin Lahti. Tule pois sieltä, tule.
Turun Sanomia. Joskus ostan myös iltasanoman tai harvemmin iltalehden, jonkun lööpin takia.
Hesari tuli mulle pitkään (Turkuun!) ja opiskelukaupunkiini, mutta sitten kun olin asunut Turussa tietyn ajan, se lakkasi kiinnostamasta. Koko ajan oli töissä juttua, että luitko Turun sanomista sitä ja tätä ja sit oli aina ulkona paikallisasioista. Turkkarissa on nykyään melko kohtuulliset kulttuurisivut ym. Ei ole enää se ihan niin "Suomen paksuin urheilusanomat"-tyyppinen, onneksi.. Urheilusivut hyppään aina yli.- Mr.KaIIuppi
Eli olet kiinnostunut kulttuurista?
Jk: Olen itse kiinnostunut juomakulttuurista :D
paikallisia ilmaisjakelulehtiä luen satunnaisesti,
ilta-sanomat tai ilta-lehden saatan ostaa matkalukemiseksi jos olen junalla matkustamassa kotiseuduilleni tai sieltä takaisin.
mur- Mr.KaIIuppi
Et siis tilaa mitään sanomalehteä?
Jk: Oletko köyhä opiskelija? :D Mr.KaIIuppi kirjoitti:
Et siis tilaa mitään sanomalehteä?
Jk: Oletko köyhä opiskelija? :Den tilaa,
samat uutiset lukee netistä, miks mää maksaisin niistä kaks kertaa?
ja tota paperinkeräysroskaa tulee ihan kiitettävästi jo nyt.
p.s. kai mää sit köyhä olen vaikken opiskelija olekkaan,
mur- Mr.KaIIuppi
murriperkele kirjoitti:
en tilaa,
samat uutiset lukee netistä, miks mää maksaisin niistä kaks kertaa?
ja tota paperinkeräysroskaa tulee ihan kiitettävästi jo nyt.
p.s. kai mää sit köyhä olen vaikken opiskelija olekkaan,
murNiin. Puhuvat muuten kylillä että olisit Taru.
Onko siinä perää? Mr.KaIIuppi kirjoitti:
Niin. Puhuvat muuten kylillä että olisit Taru.
Onko siinä perää?sanosin et antaa niitten sielä kylillä puhua mitä haluavat,
miksi minun täytyisi kertoa etunimeni täällä jollekkin, jolla ei ole edes omaa rekisteröityä nimimerkkiä..?
mur
- määmy
Metro, Vartti, SUE, paria paikallislehteä paria duuniin liittyvää.
Expressen, Aftonbladet jne. Hesaria joka päivä, iltapäivälehtiä satunnaisesti.
- vien takasin lootaan
Luen naapurin sanomalehden...
Hesaria, verkko-Aamuporvaria, Aku Ankkaa, Kanavaa. Iltapäivälehdet on olleet viimeset 5 vuotta lähes totaaliboikotissa mutta joskus verkkoversioita tulee selailtua. Euroakaan en niistä maksa ja hyvä uutinen on aina se kun niiden levikki on laskenut.
- ystävällinen hymy
Vaikutat tekopyhältä ihmiseltä. Oletko sukua Toljakkeelle?
- vinkki ;)
ystävällinen hymy kirjoitti:
Vaikutat tekopyhältä ihmiseltä. Oletko sukua Toljakkeelle?
Kyllä. Heillä on täsmälleen sama dna.
- Ja he juovat
vinkki ;) kirjoitti:
Kyllä. Heillä on täsmälleen sama dna.
samaa kaljamerkkiä, Besserwisseriä :(
Luen sillointällöin kirpparilta ostettuja sotavuosien Hesareita. Muuten plaraan netistä niitä lehtiä, mitkä milloinkin huvittaa. Tyrvään sanomat ja Lapin Kansa nyt ainakin. Tilattuna tulee Kotipuutarha ja Aku Ankka.
- Oih!
Minäkin haluaisin sotavuosien lehtiä lisää!
On hyvin mielenkiintoista lukea niitä. Oih! kirjoitti:
On hyvin mielenkiintoista lukea niitä.Harvoin niitä löytyy enää kohtuuhinnalla ja ehjiä mistään, mut joskus kävi tuuri, kun taisi olla joku kuolinpesän irtaimisto kirpparipöydässä ja sain kaapattua hienon kokoelman.
- kylä näi o
Oih! kirjoitti:
On hyvin mielenkiintoista lukea niitä..
Nyt kiiruusti takaisin linnoitustöihin Kannakselle
. kylä näi o kirjoitti:
.
Nyt kiiruusti takaisin linnoitustöihin Kannakselle
.Pilkkaatko sä hyvässä lukukunnossa olevia lehtiä?
- Niin,
maniamaria kirjoitti:
Harvoin niitä löytyy enää kohtuuhinnalla ja ehjiä mistään, mut joskus kävi tuuri, kun taisi olla joku kuolinpesän irtaimisto kirpparipöydässä ja sain kaapattua hienon kokoelman.
mut onneksi netissä niitä on edes jonkin verran luettavissa. Saisivat skannata kaikki hesarit vuosilta 39-44
Niin, kirjoitti:
mut onneksi netissä niitä on edes jonkin verran luettavissa. Saisivat skannata kaikki hesarit vuosilta 39-44
Vaikka netistä lukiskin, niin on se silti hieno fiilis avata kellastunut, hauraspaperinen lehti. Sivuja alle kymmenen ja kaikki joutava skeida puuttuu.
Nukkuma-aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047