Kuka on CM:n kiinnostavin hahmo?
Minusta Tri. Spencer Reid. Hän on nero, joka valmistui lukiosta 12-vuotiaana. Hänellä on tohtorinarvo matematiikasta, kemiasta ja insinööritaidosta, ja on sekä psykologian että kirjallisuuden kandidaatti. Reid oli vain 21-vuotias saadessaan paikan BAU:ssa. Hän on sosiaalisesti lahjaton, ja omaa uskomattoman määrän tietoa. Hänen äidillään on skitsofrenia.
Haluaisitko olla rikosprofiloija?
21
555
Vastaukset
- Matthew Gray Gubler
Miksi Suomessa ei ole neroja?
- ....
runontaja kirjoitti:
Yleensä suomalaiset nerot muuttaa ulkomaille ja nerouttakin on montaa sorttia.
Onko olemassa jotain perusteita tuolle väitteelle?
.... kirjoitti:
Onko olemassa jotain perusteita tuolle väitteelle?
Linus Torvalds esim. Olisi hyvin pärjännyt täälläkin.
Sinänsä Sibelius taisi viihtyä täällä, kuten Gallen Gallela.
Teemu Selänne, on omalla tavallaan jääkiekossa nero (tämä on sinänsä harvinainen, sillä en ole minkään asteinen Jokeri fani).
- 14-vuotias uneksija
Itsekkin pidän tohtori Reidiä ehdottomasti mielenkiintoisimpana hahmona, ja olen huomannut että hänelle sattuu yleensä aika paljon (ampuminen etc. myrkyllisen ilman hengittäminen).
Kuitenkin pidän myös Morganista.
Olen kiinnostunut profiloinnista, ja haluaisin tehdä sitä itsekkin ammatikseni, Suomessa kuitenkaan en usko, että tämä olisi mahdollista. - sxth
Kukapa tuosta ei pitäisi, on hän minunkin suosikki. :) Eikä hänen sosiaalisuudessa ole mitään vikaa.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQum1AYyYyOF8VcSn3vd58l99SQodBO-4AI7UTKhAezKge9Nci7- sxth
Ai niin se kysymys. Kyllä haluaisin olla. Mielenkiintoista :)
- Voisin olla,
mutta en halua. Elämäni ei ole niin köyhää.
- tsiisseli
Minä olen vuosien varrella oppinut tuntemaan jo monia profilioijaa...
En halua. Ei sellasia Suomessa olekaan, rikostutkinnassa. Amerikkalaisten tv-sarjojen romantisoima (vääristämä) juttu.
- sxth
No mutta sitä ei otettu nyt huomioon :)
sxth kirjoitti:
No mutta sitä ei otettu nyt huomioon :)
Aha, no sitten. Tottahan se olis hienoa tajuta jotain ihmisen mielenliikkeiden kaavoja, joita kukaan muu ei tajuuu :o) Profiloijan tapaisia on esim. vakuutusyhtiöissä kun jahtaavat vakuutuspetoksen tekijöitä.
- sxth
bravo.bravi kirjoitti:
Aha, no sitten. Tottahan se olis hienoa tajuta jotain ihmisen mielenliikkeiden kaavoja, joita kukaan muu ei tajuuu :o) Profiloijan tapaisia on esim. vakuutusyhtiöissä kun jahtaavat vakuutuspetoksen tekijöitä.
varastin joulukuusen. Olisitko arvannut sitä minusta!? :)
sxth kirjoitti:
varastin joulukuusen. Olisitko arvannut sitä minusta!? :)
En, korkeintaan uskoin että pöllit pari katajanoksaa ;p
- sxth
bravo.bravi kirjoitti:
En, korkeintaan uskoin että pöllit pari katajanoksaa ;p
Niin. Ihminen kasvaa koko ikänsä ja aina vaan katalampaan kuten teollani todistin :D
sxth kirjoitti:
Niin. Ihminen kasvaa koko ikänsä ja aina vaan katalampaan kuten teollani todistin :D
Nykyajan Robin Hood, varastaa - itselleen. Ihan trendikkäältä kuulostaa :->
- sxth
bravo.bravi kirjoitti:
Nykyajan Robin Hood, varastaa - itselleen. Ihan trendikkäältä kuulostaa :->
Se pitää paikkansa! Kun mies ei enää hanki kuusta, niin naisen on ryhdyttävä toimimaan :'D
- S Etämis
Tri Rein kaltasia nroja on Suomessa minu lisksi noin 5 henkilöä
Kaiikki tietenkin miehiä kun naarasneroa ei ainkaan tiederä olevan missääm- Game over ;)
Onko ne kaikki muutkin viisi neroa yhtä hyviä oikeinkirjoituksessa?
Game over ;) kirjoitti:
Onko ne kaikki muutkin viisi neroa yhtä hyviä oikeinkirjoituksessa?
On... varmaan. :) Meitä Neroja vatren on keskitty erilleisia apukoienoja :)
http://vocaroo.com/i/s0HSBv9jpbVu :Dsxthsens kirjoitti:
On... varmaan. :) Meitä Neroja vatren on keskitty erilleisia apukoienoja :)
http://vocaroo.com/i/s0HSBv9jpbVu :DOho. Ällö korostus... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350