Emme ole poikaystäväni kanssa harrastaneet seksiä kolmeen viikkoon. Aluksi seksittömyys ahdisti, vaikkei meillä hurjia määriä ole aiemminkaan ollut. Nyt olen hyväksynyt asian eikä minua oikeastaan haluta enää ollenkaan. Aluksi tuntui, ettei poikaystäväni halua minua enää, mutta hän on oikeasti vain väsynyt töiden takia.
Nyt kuitenkin ahdistaa se, että jossain vaiheessa (luultavasti viikonloppuna, voisin veikata) poikaystäväni haluaa seksiä jonka jälkeen menee taas viikko-kaksi-kolme seuraavaan kertaan. Olisin oikeasti halukas vaikka joka päivä, mutta kun olen tähän tilanteeseen tottunut, en haluaisi "rikkoa" oloani. Seksistä seuraavat seksittömät päivät ja viikot ahdistavat kun kerran haluni on herätetty. Torjuako mies vai ei? Muuten parisuhteessa menee hyvin.
Kolme viikkoa ilman.
22
3069
Vastaukset
- rtre32wes
Kirjoituksestasi saa sen kuvan, että seksi teillä tapahtuu poikaystäväsi aloitteesta ? Mikset itse olisi aloitteellisempi..? Karkeasti arvelleen: harvassa on ne miehet, jotka eivät syty siitä, että nainen näyttää haluavansa juuri häntä... Riko totuttua kaavaa ja ota ohjat käsiisi ; sanot, että teillä menee hyvin, joten nyt saattaa olla tuhannen taalan paikka saada menemään vielä paremmin.
- 13+17
Olen yrittänyt jos jonkin sortin aloitteita, on ollut seksikästä alusasua ja pikku vihjailuja ja ihan suoria ehdotuksia. Häntä ei saa syttymään jos häntä ei haluta. Siksi olen jättänyt aloitteiden yrittämisen pois, se sattuu kun kerta toisensa jälkeen tulee torjutuksi.
- 13+17
13+17 kirjoitti:
Olen yrittänyt jos jonkin sortin aloitteita, on ollut seksikästä alusasua ja pikku vihjailuja ja ihan suoria ehdotuksia. Häntä ei saa syttymään jos häntä ei haluta. Siksi olen jättänyt aloitteiden yrittämisen pois, se sattuu kun kerta toisensa jälkeen tulee torjutuksi.
Olen tullut siihen tulokseen, ettei poikaystäväni halua minua, ja saa olla ilman nyt sen aikaa että saan 20 kg pudotettua painoa.
- vevt3456456
13+17 kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, ettei poikaystäväni halua minua, ja saa olla ilman nyt sen aikaa että saan 20 kg pudotettua painoa.
Siinäpä ongelmasi olikin. Älä miestä syytä, jos olet itse läski.
- 13+17
vevt3456456 kirjoitti:
Siinäpä ongelmasi olikin. Älä miestä syytä, jos olet itse läski.
No mitä alkoi seurustelemaan läskin kanssa? En ole suhteen aikana lihonut.
- eiseksiä***
Älä valita, minä oon nainen enkä oo seksiä saanu mieheltäni tasan puoleen vuoteen. Miehellä ongelmia seisokin kanssa eikä meinaa näköjään tehä asian eteen mitään. Suhde vetelee loppujaan.
- 13+17
Meillä suhde on kestänyt vasta sen vajaa puoli vuotta. Kyllä minä lähtisin suhteesta jos puoli vuotta olisin ilman.
- miehen köriläs
Ota kunnon mies joka panee joka päivä. Kuten minä. En juokse karkuun jos nainen haluaa seksiä. Miehes on sellanen nysvääjä joka ei osaa naista rakastaa. Naista pitää helliä joka päivä ettei tuntis oloaan yksinäiseksi ja pitää panostaa siihen suhteeseen. Ette tolla menolla kauaa ole yhdessä kun miehes ei välitä.
- 13+17
Kyllä meillä hellyyttä on jonkin verran, mutta seksiä ei.
- jjjjhjhhhhhh
Mistä tuollaisen miehenkörilään saa itselleen? :))
- eiseksiä***
Kuulostat tuon asian suhteen ainakin hyvältä mieheltä :) Mäkin niin haluaisin miehen, joka haluaa mun kanssa seksiä ja osaa pitää hyvänä, kosketella ja olla lähellä. Mutta ehei.. Oma mieski 36v minä 22v.. Eikä se tunnu ymmärtävän naisten päälle juuri mitään. Koskettelee kyllä välillä mutta ei oikein oma aloitteisesti vaan minä oon se joka ottaa sen käsistä kii ja laitan vaikka tissieni päälle ja sanon että puristele nyt vähän edes. Vähän sellanen urpo koko mies aina välillä vaikka muuten ihana onkin. Kumpa tuo seksipuoli alkais jossain vaiheessa luistamaan, ellei ala niin eroaminen kai alkaa olemaan ainoa vaihtoehto.
Tääl olis vapaa mies. En juokse karkuun jos nainen alkaa ehdottelee. Tuus ottaa mun käsistä kii ja laita tissiesi päälle niin sen jälkeen kannan sut makuuhuoneeseen...Olis vaan mukavaa jos olis joku nainen jonka kaa viettää aikaa..
- ....................
Meillä oli ihan sama juttu joskus vuosi tai pari sitten. Poikaystävällä oli paljon opiskelujuttuja ja meilläkin väliä taisi olla kolme viikkoa. Itsellekin kelpaisi vaikka joka päivä :)
Yleensä kun on lomaa tai poikaystävällä on muuten vähemmän koulutöitä, seksiäkin saan useammin. Ja kun hommia on enemmän, poikaystävältä on turha odottaa aloitetita. Toki teen itsekin aloitteita, mutta ei hän aina niistä innostu. Ehkä hänellä on stressiä ja kiireitä niiden töiden takia. Paraneeko tilanne lähiaikoina? Pitääkö hän kunnolla vapaata viikonloppuisin? jos ei, niin käske pitää vähän vapaatakin.
Yksi kysymys: Minkä kaiken miehet ymmärtävät aloitteeksi? Poikaystäväni ei usein tee mitään vaikka hyväilisin häntä paidan alta ja suutelisin (myös kaulaa). Halailemme kyllä muutenkin pussailemme, mutta kyllä tuo minusta on selvää vihjailua siitä, että voitaisiin tehdä muutakin :)
Tai ehkä häntä ei vain huvita juuri silloin? - hyvä elämä
Jos mun muija pihtais multa 3 viikkoo niin tulisi ero. meil on sopimus et kumpikaan ei pihtaa ja seksiä pitää olla säännöllisesti jos ei ole sairas tai muuta.
- Vaakamambo
hmm. Painostaminenkin on huono homma kummallekin, seksin pitäisi olla vapaaehtoista ja jotenkin spontaania. Ei mieskään ole kone ja erektiohäiriöitä tulee helposti, jos kokee, ettei riitä. Työstressi ja muut elämän osa-alueet vaikuttaa halukkuuteen. Meillä minä (nainen) omaan suuremmat seksuaaliset tarpeet kuin mies. Meillä seksiä 3-4 kertaa viikossa painottuen vapaapäiviin. Eli tosi hyvin. Jos tämä ei mulle riitä, hoitelen "vaivaani" lisäksi itse. Läheisyyttä on paljon ja se on luontevaa, kun kummankaan ei tarvitse pelätä painostusta seksin "suorittamiseen". Kai sitä vähemmän haluava mies tai nainen alkaa pelätä kosketustakin, jos se on merkki aina jostain vaatimisesta. Halu voi nousta läheisyydestä, kun sille annetaan tilaa ja aikaa painostamatta.
Paljonhan eripuraa aiheuttaa jos seksuaalisen halukkuuden taso on pariskunnan osapuolilla kovin erilainen. Ei kai tähän ole viisastenkiveä. Kun halu voi iän myötä, suhteen keston mittaan ja elämäntilanteiden vaihtuessa vaihdella. Eli aina ei sitten saakaan sitä mitä tilaa ja on valinnut, kun jompikumpi muuttuu. Meillä tämä on ollut alusta asti näin ja tilanne hiton hyvä verrattuna moniin yhtä kauan yhdessä olleisiin pareihin. Tiedä sitten vielä vanhempana.. Mutta voihan kiikkustuolissa pyöriä jo muut asiat mielessä. :) Niin kauan tanssitaan kuin tango soi. - titityyyy
Täällä seksiä nykyään kerran 1-2 kuukaudessa. Tätä jatkunut jo yli vuoden, ja olen tulla hulluksi. Rakastan miestäni, mutta haluaisin/tarvitsisin seksiä useammin. Tunnen olevani itsekäs, kun olisin valmis eroon tämän takia. Suhdetta takana 3 vuotta.
- seksiä*******
Paljon on naisiakin siis joiden miehet eivät seksiä halua.. :) Että ei ne miehet ainuita ole jotka kärsivät seksin puutteesta, vaan kärsii myös monet naisetkin!! Seksiä lisää!! Toivoo 23v seurusteleva nainen!!
- Aliisa-a-50
Täällä pitkässä liitossa elävä minä, joka saan seksiä ehkä 2-3 kertaa vuodessa, mutta toivoisin sitä ja elän lähes ainaisessa kaipuussa. Haluaisin puuttua tuohon painoasiaan, josta joka keskustelussa aina joku tahtoo toisen mielen pahoittaa syyllistämällä tai muuten. Liittomme on todellakin pitkä. Olen liiton aikana laihtunut ja lihonut ja laihduttanut jälleen ja aina tavoitteena, että kun olen niin ja niin paljon laihempi, niin sitten mieheni haluaa minua. Eipä vaan halua. Aina hoikkana jaksona olen pettynyt ja todennut yritykset turhaksi, masentunut ja alkanut siihen masennukseen ja pettymykseen syödä. Älä siis sitä suunnitteleva miehen miellyttämiseksi suunnittele laihduttamista, joka on kuitenkin iso homma. Muuten tietenkin normaalipainon tavoitteleminen on hyödyllistä, mutta kannattaa ajatella omaa oloaan ja sitä myöten painoa, jossa itsellä on hyvä olla. Minun mieheni on sanonut, että ei haluaisi seksiä, vaikka vieressä olisi missimittainen kaksikymppinen. Eli eiköhän aleta kaikki naiset tavoitella ennen kaikkea omaa hyvää oloa. Helppo sanoa, mutta minulle itsellenikin vaikea toteuttaa. Mutta yritetäänkö?
- 13+17
Kohta kuukausi ilman... Sanoin miehelle noin niinkuin ohimennen, että ollaan oltu ilman 3 viikkoa. Hän totesi, että "ohhoh, niin pitkään jo, pitää varmaan tehdä asialle joku päivä jotain:" Eli ei mitään tehty asialle. Minä päätin olla ehdottelematta ja vonkaamatta, yrittämättä tehdä aloitetta koska saan aina pakit ja se syö itsetuntoa. Eli se on miehestä kiinni milloin meillä on seuraavan kerran seksiä. Veikkaan, että tänä viikonloppuna jää taas seksit saamatta koska mies on luultavasti omassa kotonaan. Viikolla hän on niin väsynyt tai jotain, ettei viikolla ole koskaan seksiä.
En kyllä tiedä haluanko ollenkaan enää seksiä. - 3 + 17
"En kyllä tiedä haluanko ollenkaan enää seksiä."
No, miksi sitten vonkaat? Nauti olostasi äläkä ahdista miestä.- 13+17
En olekaan pian kahteen viikkoon "vongannut". Ahdistaa sinänsä, kun parisuhteessa pitäisi olla seksiä ja pitäisi tuntea halua toista kohtaan, mutta pian kuukauteen ei ole mitään tapahtunut ja tuo "en tiedä haluanko enää seksiä" on ehkä vähän huonosti kirjoitettu, pitäisi olla "en enää tiedä haluanko enää häntä".
Eilen kyselin vähän syitä miksi hänellä ei haluta, niin kuulemma ei vaan kiinnosta, nyt on kuulemma joku vaihe menossa. Ilmeisesti hän kärsii jonkin tasoisesta syysmasennuksesta. Ehdotin vitamiineja ja kalanmaksaöljyä ja D-vitamiinia, mutta ei kuulemma tarvitse. Suutuin kun yritän aina miettiä hänen parastaan ja miten saisin parannettua hänen oloaan ja terveyttään, mutta se on sama asia kuin hakkaisi päätään seinään. Päätin tänä syksynä olla itsekäs ja KERRANKIN ajatella omaa hyvinvointiani. En siis enää ehdottele, ehdota vitamiineja tms, vaan kokkailla ruokaa josta itse pidän ja masturboin kun siltä tuntuu, vaikka mies olisi luonani. (Tein niin muuten eilen).
- Vidduuntunut
Supistunut ehkä kertaan viikkossa, mies käy lähinnä nukkumassa luonani sen 1-2kert viikko, eli tapaamisetkin kortilla :( Paskaa sanon minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1701697Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64964
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917