7 vrk:n niukka hedelmäpaasto perjantaista alkaen

putoa ja puhdistu

Heippa kaikki paastoa suunnittelevat!
Olisiko halukkaita mukaan lähtijöitä 7 vrk:n hedelmäpaastoon. Olen suunnitellut paaston näin:
Aamiaiseksi omena ja yrttiteetä ilman makeutusta
Päivälliseksi banaani ja yrttiteetä ilman makeutusta
Lounaaksi pari pientä/yksi iso porkkana ja yrttiteetä ilman makeutusta
Illalliseksi omena ja yrttiteetä ilman makeutustä

Päivän mittaan vesijohtovettä hippusella suolaa makeutettuna, että pysyy suolatasapaino kohdallaan.

Olen suunnitellut myös juovani varsinkin päivällisellä yrttiteen tilalla piristävää ja ruokahalua hillitsevää mateteetä.

Onko siis mukaan lähtijöitä :D? Painoni ja pituuteni ilmoittelen huomenna ja perjantaiaamuna starttaa paasto.

4

2798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putoa ja puhdistu

Mukaan lähtijöitä yhä kaivattaisiin, sillä huomenna SE starttaa :D
      Itsellä paino nyt 56 kg ja pituutta 163 cm. Joten paastolla olisi toiveissa saada kolmisen kiloa pois ja puhdistettua elimistöä myrkyistä.

• papaya

Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi. Eli olen mukana :). Painostani en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta ylipainoa ei pitäisi olla. Tavoitteeni on sama kuin sinullakin: kehon puhdistaminen myrkyistä.
        Mistä tuota mainitsemaasi piristävää teetä saa?

• Putoa ja puhdistu
        papaya kirjoitti:

Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi. Eli olen mukana :). Painostani en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta ylipainoa ei pitäisi olla. Tavoitteeni on sama kuin sinullakin: kehon puhdistaminen myrkyistä.
        Mistä tuota mainitsemaasi piristävää teetä saa?

Mateteetä saa isommista ruokakaupoista, luontaistuotekaupoista ja netistä. Itse tilasin forsmanteeltä, koska olen kotimaisuuden kannattaja.
        MUTTA en pääsekään aloittamaan paastoa vielä tänään, sillä viikonlopulle tuli yllättävä meno, joten nälissään olo ei onistu :/

• anskuliiiiii78

mite se lähes poikkeuksetta onkin niin että täällä kovin aiotaan aloittaa HUOMENNA tai MAANANTAINA ja sitte tuleeki yllättäviä menoja tai mitä lie häitä ihan yllätyksellisesti :D ei voi suoraan sanoa että ei kestäny itsehillintä ei. sitte jotkut keskustelut onnistuneista paastoista ovat vuodelta keppi ja hevonen ja niitä nostellaan säännöllisen epäsäännöllisesti..hoh hoi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2562
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2364
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1973
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1833
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      330
      1383
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1083
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259