7 vrk:n niukka hedelmäpaasto perjantaista alkaen

putoa ja puhdistu

Heippa kaikki paastoa suunnittelevat!
Olisiko halukkaita mukaan lähtijöitä 7 vrk:n hedelmäpaastoon. Olen suunnitellut paaston näin:
Aamiaiseksi omena ja yrttiteetä ilman makeutusta
Päivälliseksi banaani ja yrttiteetä ilman makeutusta
Lounaaksi pari pientä/yksi iso porkkana ja yrttiteetä ilman makeutusta
Illalliseksi omena ja yrttiteetä ilman makeutustä

Päivän mittaan vesijohtovettä hippusella suolaa makeutettuna, että pysyy suolatasapaino kohdallaan.

Olen suunnitellut myös juovani varsinkin päivällisellä yrttiteen tilalla piristävää ja ruokahalua hillitsevää mateteetä.

Onko siis mukaan lähtijöitä :D? Painoni ja pituuteni ilmoittelen huomenna ja perjantaiaamuna starttaa paasto.

4

3261

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putoa ja puhdistu

Mukaan lähtijöitä yhä kaivattaisiin, sillä huomenna SE starttaa :D
      Itsellä paino nyt 56 kg ja pituutta 163 cm. Joten paastolla olisi toiveissa saada kolmisen kiloa pois ja puhdistettua elimistöä myrkyistä.

• papaya

Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi. Eli olen mukana :). Painostani en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta ylipainoa ei pitäisi olla. Tavoitteeni on sama kuin sinullakin: kehon puhdistaminen myrkyistä.
        Mistä tuota mainitsemaasi piristävää teetä saa?

• Putoa ja puhdistu
        papaya kirjoitti:

Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi. Eli olen mukana :). Painostani en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta ylipainoa ei pitäisi olla. Tavoitteeni on sama kuin sinullakin: kehon puhdistaminen myrkyistä.
        Mistä tuota mainitsemaasi piristävää teetä saa?

Mateteetä saa isommista ruokakaupoista, luontaistuotekaupoista ja netistä. Itse tilasin forsmanteeltä, koska olen kotimaisuuden kannattaja.
        MUTTA en pääsekään aloittamaan paastoa vielä tänään, sillä viikonlopulle tuli yllättävä meno, joten nälissään olo ei onistu :/

• anskuliiiiii78

mite se lähes poikkeuksetta onkin niin että täällä kovin aiotaan aloittaa HUOMENNA tai MAANANTAINA ja sitte tuleeki yllättäviä menoja tai mitä lie häitä ihan yllätyksellisesti :D ei voi suoraan sanoa että ei kestäny itsehillintä ei. sitte jotkut keskustelut onnistuneista paastoista ovat vuodelta keppi ja hevonen ja niitä nostellaan säännöllisen epäsäännöllisesti..hoh hoi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1323
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      845
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      541
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      533
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe