Heippa kaikki paastoa suunnittelevat!
Olisiko halukkaita mukaan lähtijöitä 7 vrk:n hedelmäpaastoon. Olen suunnitellut paaston näin:
Aamiaiseksi omena ja yrttiteetä ilman makeutusta
Päivälliseksi banaani ja yrttiteetä ilman makeutusta
Lounaaksi pari pientä/yksi iso porkkana ja yrttiteetä ilman makeutusta
Illalliseksi omena ja yrttiteetä ilman makeutustä
Päivän mittaan vesijohtovettä hippusella suolaa makeutettuna, että pysyy suolatasapaino kohdallaan.
Olen suunnitellut myös juovani varsinkin päivällisellä yrttiteen tilalla piristävää ja ruokahalua hillitsevää mateteetä.
Onko siis mukaan lähtijöitä :D? Painoni ja pituuteni ilmoittelen huomenna ja perjantaiaamuna starttaa paasto.
7 vrk:n niukka hedelmäpaasto perjantaista alkaen
4
2740
Vastaukset
- Putoa ja puhdistu
Mukaan lähtijöitä yhä kaivattaisiin, sillä huomenna SE starttaa :D
Itsellä paino nyt 56 kg ja pituutta 163 cm. Joten paastolla olisi toiveissa saada kolmisen kiloa pois ja puhdistettua elimistöä myrkyistä.- papaya
Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi. Eli olen mukana :). Painostani en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta ylipainoa ei pitäisi olla. Tavoitteeni on sama kuin sinullakin: kehon puhdistaminen myrkyistä.
Mistä tuota mainitsemaasi piristävää teetä saa? - Putoa ja puhdistu
papaya kirjoitti:
Hei! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi. Eli olen mukana :). Painostani en tiedä, koska en omista vaakaa, mutta ylipainoa ei pitäisi olla. Tavoitteeni on sama kuin sinullakin: kehon puhdistaminen myrkyistä.
Mistä tuota mainitsemaasi piristävää teetä saa?Mateteetä saa isommista ruokakaupoista, luontaistuotekaupoista ja netistä. Itse tilasin forsmanteeltä, koska olen kotimaisuuden kannattaja.
MUTTA en pääsekään aloittamaan paastoa vielä tänään, sillä viikonlopulle tuli yllättävä meno, joten nälissään olo ei onistu :/
- anskuliiiiii78
mite se lähes poikkeuksetta onkin niin että täällä kovin aiotaan aloittaa HUOMENNA tai MAANANTAINA ja sitte tuleeki yllättäviä menoja tai mitä lie häitä ihan yllätyksellisesti :D ei voi suoraan sanoa että ei kestäny itsehillintä ei. sitte jotkut keskustelut onnistuneista paastoista ovat vuodelta keppi ja hevonen ja niitä nostellaan säännöllisen epäsäännöllisesti..hoh hoi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882