Olen käynyt salilla jo sen verran kiitettävän ajan että tuloksia pitäisi jo näkyä. Tämä kuitenkin tyssää aina siihen, että motivaationi tippuu. Osaisiko, joku siis neuvoa miten saisin ruokavalioni kuntoon, etten syö heti takaisin pois treenaamaani ylimääräistä massaa ja tulokset tulisivat nopeammin näkyviin? Olen siis 18 vuotias tyttö. n.156,5cm / 49kg. Lisäksi voisitte kertoa vinkkejä salille, kun tavoitteena on lihasten kasvu.
Lisää lihasta
4
216
Vastaukset
- --..--
Mikä on mielestäsi sellainen aika että tuloksia pitäisi näkyä?
Mitä tuloksia olet hakemassa? Lihaskasvua, kiinteytystä, painonpudotusta?
Mittanauha on hyvä väline noihin kaikkiin sillä peilikuvaan tottuu ja itse ei nää muutoksia niin helposti.
Jos nyt sitä lihaskasvua haluat optimoida niin noin 80-100g proteiinia/päivässä olisi saatava. ja 500ckal yli kulutusken energian saanti. Useimmilla on se ongelma että eivät syö riittävästi vaan yritetään pitää tiukka vartalo ja samalla kasvattaa lihasta. Tämä ei käytännössä onnistu.
Salilla suosittelen käyttää vapaita painoja ja hyviä yleis liikkeitä sarja toistot pitäien siellä 6-8 toiston kieppeillä.Tulosten näkymisellä ei ole kiire kuhan vain tiedän että niitä tulee kun jatkan samaa rataa. Lihaskavua ja kiinteytystä lähinnä. Painoa en halua pudottaa kun saisin jo nyt painaa 10 kiloa enemmän.
Mittanauhaa voisi kyllä alkaa käyttämään.
Syöminen on minulla juuri ollut se ongelma sillä syön aika vähän ja siksi kaikki tarvittava energia ja proteiini jää vähäiseksi ja siksi haluan nyt panostaa siihen.
Vapaita painoja olen nostellut vähemmän mutta pitääpä alkaa nostelemaan.
Laitteilla kun treenaan niin teen aina n. 15 toistoa 3 kertaa. Pitäisikö lisätä painoja ja lyhentää sarjaa?
- mustankulman arska
http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko. Jos lihasmassaa haluaa niin suosittelen tätä
- annaperkele
Mä suosittelen tätä valmista ohjelmaa koska siinä huomaa kehityksen joka reenikerta. Ehtona on rttä muista SYÖDÄ PALJON! Muuten toi on turha ohjelma
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/73043-starting-strength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979