Lisää lihasta

Olen käynyt salilla jo sen verran kiitettävän ajan että tuloksia pitäisi jo näkyä. Tämä kuitenkin tyssää aina siihen, että motivaationi tippuu. Osaisiko, joku siis neuvoa miten saisin ruokavalioni kuntoon, etten syö heti takaisin pois treenaamaani ylimääräistä massaa ja tulokset tulisivat nopeammin näkyviin? Olen siis 18 vuotias tyttö. n.156,5cm / 49kg. Lisäksi voisitte kertoa vinkkejä salille, kun tavoitteena on lihasten kasvu.

4

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --..--

Mikä on mielestäsi sellainen aika että tuloksia pitäisi näkyä?
      Mitä tuloksia olet hakemassa? Lihaskasvua, kiinteytystä, painonpudotusta?
      Mittanauha on hyvä väline noihin kaikkiin sillä peilikuvaan tottuu ja itse ei nää muutoksia niin helposti.
      Jos nyt sitä lihaskasvua haluat optimoida niin noin 80-100g proteiinia/päivässä olisi saatava. ja 500ckal yli kulutusken energian saanti. Useimmilla on se ongelma että eivät syö riittävästi vaan yritetään pitää tiukka vartalo ja samalla kasvattaa lihasta. Tämä ei käytännössä onnistu.
      Salilla suosittelen käyttää vapaita painoja ja hyviä yleis liikkeitä sarja toistot pitäien siellä 6-8 toiston kieppeillä.

• Tulosten näkymisellä ei ole kiire kuhan vain tiedän että niitä tulee kun jatkan samaa rataa. Lihaskavua ja kiinteytystä lähinnä. Painoa en halua pudottaa kun saisin jo nyt painaa 10 kiloa enemmän.
        Mittanauhaa voisi kyllä alkaa käyttämään.
        Syöminen on minulla juuri ollut se ongelma sillä syön aika vähän ja siksi kaikki tarvittava energia ja proteiini jää vähäiseksi ja siksi haluan nyt panostaa siihen.
        Vapaita painoja olen nostellut vähemmän mutta pitääpä alkaa nostelemaan.
        Laitteilla kun treenaan niin teen aina n. 15 toistoa 3 kertaa. Pitäisikö lisätä painoja ja lyhentää sarjaa?

• mustankulman arska
      • annaperkele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      19
      2078
    2. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      35
      1733
    3. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      57
      1445
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      47
      1357
    5. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      35
      1348
    6. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      111
      1313
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1305
    8. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      85
      1184
    9. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1074
    10. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      127
      1065
    Aihe