Lisää lihasta

Olen käynyt salilla jo sen verran kiitettävän ajan että tuloksia pitäisi jo näkyä. Tämä kuitenkin tyssää aina siihen, että motivaationi tippuu. Osaisiko, joku siis neuvoa miten saisin ruokavalioni kuntoon, etten syö heti takaisin pois treenaamaani ylimääräistä massaa ja tulokset tulisivat nopeammin näkyviin? Olen siis 18 vuotias tyttö. n.156,5cm / 49kg. Lisäksi voisitte kertoa vinkkejä salille, kun tavoitteena on lihasten kasvu.

4

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --..--

Mikä on mielestäsi sellainen aika että tuloksia pitäisi näkyä?
      Mitä tuloksia olet hakemassa? Lihaskasvua, kiinteytystä, painonpudotusta?
      Mittanauha on hyvä väline noihin kaikkiin sillä peilikuvaan tottuu ja itse ei nää muutoksia niin helposti.
      Jos nyt sitä lihaskasvua haluat optimoida niin noin 80-100g proteiinia/päivässä olisi saatava. ja 500ckal yli kulutusken energian saanti. Useimmilla on se ongelma että eivät syö riittävästi vaan yritetään pitää tiukka vartalo ja samalla kasvattaa lihasta. Tämä ei käytännössä onnistu.
      Salilla suosittelen käyttää vapaita painoja ja hyviä yleis liikkeitä sarja toistot pitäien siellä 6-8 toiston kieppeillä.

• Tulosten näkymisellä ei ole kiire kuhan vain tiedän että niitä tulee kun jatkan samaa rataa. Lihaskavua ja kiinteytystä lähinnä. Painoa en halua pudottaa kun saisin jo nyt painaa 10 kiloa enemmän.
        Mittanauhaa voisi kyllä alkaa käyttämään.
        Syöminen on minulla juuri ollut se ongelma sillä syön aika vähän ja siksi kaikki tarvittava energia ja proteiini jää vähäiseksi ja siksi haluan nyt panostaa siihen.
        Vapaita painoja olen nostellut vähemmän mutta pitääpä alkaa nostelemaan.
        Laitteilla kun treenaan niin teen aina n. 15 toistoa 3 kertaa. Pitäisikö lisätä painoja ja lyhentää sarjaa?

• mustankulman arska
      • annaperkele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      242
      9236
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      151
      3392
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2775
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      174
      2324
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1889
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      187
      1855
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      182
      1745
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1381
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1367
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      126
      1238
    Aihe