kaikki tyhmät viestit niin tänne ei jäisi muita kuin minun viestini ja se olisi loppujen lopuksi aika tylsää.
Jos tältä palstalta poistettaisiin...
18
152
Vastaukset
Mistä sait loppupäätelmän, että juuri sinun viestisi jäisivät jos näin tehtäisiin?
- ...
JONNAAAAA!!! JONNAAAA!!! MITÄ PORIIN KUULUIIIIII!!!!!
modelli kirjoitti:
Tulin näin ja totesin, ei siihen mitään päätelmiä tarvita.
Jaa. Selevä se sit.
- Nasdaq
Tuo on juuri se sudenkuoppa, johon moni lankeaa. Kaikkein pohjimmaisena istuu aina itsensä sietokyvyn rajapinta.
(taiteellista naurua) - Kyöstix
Alotuksessa palanen modellin logiikkaa :)
- ....
Olisikin parempi mösjöö modellin pitää omaa blogia ja palsta lakkauttaa
- ..
Itsevarmuus on kaunista
Älä viitti, jos minä, hahmotelma tai vaikka voopotin kirjotettais tällaista, ei itsevarmuutta enää pidettäisi kauniina.
- c~
kanasutra kirjoitti:
Älä viitti, jos minä, hahmotelma tai vaikka voopotin kirjotettais tällaista, ei itsevarmuutta enää pidettäisi kauniina.
modelli on huomionkipeä vanha setä, simple as that.
- mitä luulet?
kanasutra kirjoitti:
mitä luulet miksi toiset saa täällä kirjoittaa mitä tahansa ja toiset ei?
mitä luulet? kirjoitti:
mitä luulet miksi toiset saa täällä kirjoittaa mitä tahansa ja toiset ei?
No en kyllä toisilta palstalaisilta lupia kysele kirjoituksiini ;)
- .....
Pitäisi perustaa uusi Suomi24 palsta. Modellin logiikka se se vasta mielenkiintoinen olisikin.
Teoriassa näin on jo tapahtunut, mutta sen käytännön sisäänajo vielä vaiheessa. Siellä on muutamia selkeitä parannuksia mm. typerykset joutuvat pitämään aasihattua, eivät saa käyttää v,i,t, ja u kirjainta, mikä parasta! jos poistatat jonkun viestiä niin saat heti 2h bannia sun kuva ja kaikki henkilö tiedot vuodetaan palstalle ja sut myydään seksiorjaksi Turkkiin riippumatta siitä tahdotko sitä vai et.
- voopottaja
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10914637
Haukuksä mua=O)
KRÄÄÄH! Paljon tyhmiä viestejä on parempi kuin vähän tylsiä viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812517Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2221398Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus821242Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391159- 761146
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331065Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin11972Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116890Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78780Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.24749