Kykeneekö keski-ikäinen mies tyydyttämään oman ikäisensä naisen?
Olen nyt törmännyt pariinkin otteeseen lähipiirissäni sellaiseen tilanteeseen että vaimo on lähtenyt lätkimään koska mies ei vastaa naisen seksitarpeisiin.
Kyse on siis yli 40 vuotiaista joiden lapset ovat jo lomillaan . Eräs mies myös itse kertoi minulle että ei pysy vaimon mukana enään koska vaimosta on tullut liian seksuaalinen ja mies itse on asiasta varsin hämmentynyt.
Mies ei ymmärrä että vaimo käy kuumana ja vaimo turhautuu kun mies vain lipittää vinkkua ja katsoo telkkaria mielumminkuin hyppäisi petipuuhiin?
Hakeeko siis keski-ikäinen mies nuoremman naisen rakastajattareksi tai vaihtaa kokonaan nuorempaan juuri siitä syystä että ei pysty enään vastaamaan oman ikäisen naisen tarpeisiin?
Jos vieläpä perustaa uuden perheen niin nuori vaimo on yhtä lailla kiinni lapsissa kun se vanhempikin oli aikaisemmin eikä jaksa käydä kuumana joka ilta?
Miehen ei myöskään tarvitse olla taitava ja niin kyvykäs nuoremman kanssa koska nuorempi ei vielä vaadi itselleen niin paljon ja haluaa myös miellyttää enemmän miestä itseään?
Tälläisiä nyt pohdin ja olisi kiva kuulla mitä mieltä muut ovat? Onko teillä keski-ikäisillä naisilla kotonanne sellainen tunne että mies ei huomaa tai kykene vastaamaan seksuaalisiin tarpeisiinne? Ja onko teillä keski-ikäiset miehet sellainen fiilis että ette riitä vaimoillenne ja pääseekö nuoremman naisen kanssa helpommalla? Muita ajatuksia?
Kykeneekö keski-ikäinen mies tyydyttämään?
30
4093
Vastaukset
- mr40-50
Kyllä se pystyisi, jos vaan sen tekisi mieli. Ongelmaksi syntyy se, että oma puoliso ei enää jaksa innostaa / kiihottaa häntä seksuaalisesti. Tavallaan se on jo nähty eli mies kaipaa uusia virikkeitä. Toki asiat voivat olla niin onneliisesti, että rakkaussuhde on niin syvä joka yllä pitää myös yhteistä seksiä. Nämä on niitä onnellisia pareja.
- keski-ikä paras ikä
Samasta syystä naisenkin haluttomuus johtuu. Itsellä ainakaan ei oma mies sytyttänyt enää yli 20v jälkeen.
Erottiin muistakin syistä ja sen jälkeen ei ole ollut miesten kanssa ongelmaa vaan seksi sujuu.
- pienimun....
Mä oon vähän nyt jo vanhempi, mutta musta tuntuu, etten kykene tyydyttämään naistani. Mulla on omasta mielestä liian pieni, vaikka vaimo kehuu sitä hyväksi. Sano, että koolla ei ole väliä, jos osaa käyttää vaan hyvin. En jaksais enää nuoremman kanssa, hyväkun tämän yhden kanssa. Hämmentyny olen, kun vaimosta on tullut niin villi, mutta toisaalta sellaistahan olen aina halunnut, olenko jo liian vanha?
- 30
Itsekin olen huomannut, ettei oma mies yli 20:n vuoden jälkeen aina sytytä, eikä mieskään syty, vaikka alkuvuosina meillä oli aika aktiivista päivittäin ....
Siksi minulla on salarakkaita, mieheni tietää sen, mutta ei hyväksy. Asiasta keskustellaan joskus, yleensä alkoholin vaikutuksen alaisena.
En tiedä, mitä tehdä? Pitäisikö minun elää loppuelämäni yksiavioisena ja puutteessa? Ehkä mennä luostariin? Tai mummojen huorataloon?
- Liian vanhako???
Itse olen hieman päälle 40 ja avomieheni vähän enemmän. Suhteen alussa jonkin aikaa oli aktiivisempaa ja sitten seksi jäikin tyyliin kerran kuussa asteelle jos sitäkään. Oli aika shokki minulle, omasta mielestä olisi juuri paras ikä... on siinä ollut totuttelemista.. ja vieraisiin en halua mennä. Noh kaikkeen tottuu.. harmittaa silti.
- firefirefirefire
Erosin muutama vuosi sitten itseäni 6 v nuoremmasta miehestä - silloin mies oli alta 40. Seksi oli kummallekin sellaista hoh-hoijaa, nukutaan nyt vaan-tasoa...
Nyt minulla on rakastajana itseäni vajaan pari vuotta nuoremipi, siis reilusti 40 ylittänyt ukkomies. Jestas, se mies kykenee ja sytyttää! Parasta seksiä ikinä! - riina*
Seksi on molempien korvien välissä. Jos ei muuten synkkaa, henkinen ja käytännöllinen puoli suhteessa ei ole kunnossa, niin SE haittaa seksielämää, nimenomaan parisuhteessa.
Mies on usein liiton alkupuolella seksuaalisesti virittynyt, naisella särkee päätä tms. Mies ajattelee vähemmän suhdetta kuin seksiä. Parhaimmassa tapauksessa "markkinoi" seksiä vaimolleen hoidoksi vaivaan kuin vaivaan. Kun nainen tämän 40 vuotiaana on oppinut, niin ei olekaan miehen mieleen, että vaimon huomio on kiinnittynyt enemmän pelkkään seksiin kuin suhteeseen - tai vaikka ihan laiskaan olemiseen. Kummassakaan tapauksessa henkisyys ja molempioen tarpeet ei ole kohdannut :). - huonoa seksiä
Kokemusta yhdestä 46v miehestä joka jyystää kyllä koko yön muttei laukea, ei itsekkään tiedä mikä on vikana, runkkailee kyllä ja saa silloin mällin lähtemään, vai onko sterilisaatio syynä, vai hänen sairastama herpes? On vain niin ikävää, nauttisin kun mies tulee suuhun ja laukeaisi.
- aikuinen nainen
Jyystää koko yön sehän on mukavaa???
- :))
aikuinen nainen kirjoitti:
Jyystää koko yön sehän on mukavaa???
Ei se pelkkä epätoivoinen jyystäminen ole mukavaa. Rakasteluun kuuluu kyllä muutakin että molemmat saa tyydytyksen. Mielikuvitusta ja hauskuutta peliin....mieskin tykkää sellaisesta.
- nainenZs
Jos mies ei kykene vastaamaan kotona naisensa seksitarpeisiin, niin jostain löytyy kyllä mies, joka siihen pystyy. Tosin mietintämyssyyn menee silloin koko liitto.
- 44v
Seksi vain paranee vuosien myötä, kun miehen itsetunto on parantunut ja suhde on syventynyt. Nuorempana miehellä oli joskus erektio-ongelmia, ei enää. Kuten joku jo totesikin, seksi on kiinni korvien välistä. Merkittävä ylipaino voi tietääkseni haitata miehen sukupuoliviettiä fysiologisesti, mutta itse uskon, että suurempi syy on henkinen väsähtäminen, josta painon kertyminen voi kertoa. Miehellä voi olla suorituspaineita ja hän voi tuntea itsensä jo vanhaksi, mikä vaikuttaa seksuaaliseen itsetuntoon. Kaikenikäiset miehet tarvitsevat hellyyttä ja ihailua paljon enemmän kuin kehtaavat myöntääkään.
- N45/M43
Kykenee ja hyvin. Tietää ja osaa kaikenlaiset temput. Koskaan en ole parempaa ja nautinnollisempaa seksiä harrastanut, kuin nyt reippaasti yli nelikymppisenä.
- Naisille
Nainen on varmasti seksuaalisesti virtuaalisin noin 35-45 iässä, sillä silloin lapset pärjäävät jo enemmään yksinkin ja äidille jää vapaata enemmän, niin koen itsekein käyneen, sillä nykyään lapset tehdään siinä kolmenkympin paikkeilla, siten on villein aika siirtynyt .
Onneksini miehenikin oli smassa vireessa, vaikka vain vuosi onkin ikäeroa. No seksi ei meillä ole hirvittävän suuresti vähentynyt, on mukana mielestäni sopivasti.
Tosin elämämme on monipuolista, siihen kuuluu harrastuksia ja ystävien ja tuttuhen tapaamisia, joten seksi ei pyöri koko ajan päässä.
Useinhan on niin, että elämästä puutuu muut yhdeydet, silloin se seksi valtaa vääräällä tavalla ihmisen.
Toivonkin, että nuoret perheet osallistuvat yhdessä lapsien harrastuksiin, sitten heillä on oltava myös omaa aikaa, joka käytetään esim. omaan harrastukseen, joka voi olla kaikkea muuta kuin baareissa istuminen tai saunaillat kaveretiiten kanssa, niissä mennään sitten sinne pettämisen polulle, sielltä kehutaan saavutuksilla ja irvaillaan naisista.
Naisen olen ollut kuulolla, kun tätä on tapahtunut, joten kakkoset kyllä teidät huoritellaan ja muutoinkin manaillaan. Omaa puolisoa kuitenkaan ei irvitä.
JKoten älkäähän naiset kakkosiksi ruvetko, olen niin monesta naisesta tälläkin paikkaunnalla kuullut melko rumasti miesten suulla puhuttavan, ovat olleet salaisina petikavereina esim. virkamatkoilla ja illanvietoissa. Ja onpa monta eroakin tullut tästä syystä, mutta eihän se petikaveri vaimoksi tai edes avovaimoksi ota, miehille asia on kunnaia kun pokaa koulutetun naisen, sillä voi sitten ekoilla. Mutta naislle se merkitsee aika paljon, eipä enää virkoja tule ja yleneminen on nollassa.- ja lujaa mennään;)
noin minäkin luulin että se huippu olisi 35-45 mutta nyt 55-sena sama meno senkun jatkuu ja vielä kovempana kun ei ole enää huolta ehkäisystä ;)
- ++
ja lujaa mennään;) kirjoitti:
noin minäkin luulin että se huippu olisi 35-45 mutta nyt 55-sena sama meno senkun jatkuu ja vielä kovempana kun ei ole enää huolta ehkäisystä ;)
Sama täällä. Ikää 54 ja koko ajan paranee.
- Jutut kiertää
Minä taas olen kuullut vaimojenkin huorittelua, kun ei ole ollut edes neitsyt, vaan jo kuulemma loppuun poljettu huora. Olen myös kuullut miesten kertomana ties mitä irvokkaita tarinoita vaimojensa vartaloista, erityisesti mitä synnytykset on tehneet. Voi sitä puhetta vaimon vitusta, kun sekin on vanha ja venynyt vittu eikä enää pillu. Ihan yhtä rumasti, ja usein rumemminkin pettäjämiehet haukkuu vaimonsa kuin ne kakkosetkin. Vaimosta vielä haukutaan se henkinenkin puoli, kuinka tyhmä ja laiska se on, ja nalkuttaa vaan rahasta jne... Paskoja miehiä nuo on, enkä ymmärrä miksi naiset heidän kanssaan vain jatkaa vuodesta toiseen, olivatpa sitten ykkösiä tai kakkosia. Minusta joutaisivat vetämään vain käteen, eikä kukaan nainen alkaisi millekään heidän kanssaan koskaan.
- Jeppl.
Jutut kiertää kirjoitti:
Minä taas olen kuullut vaimojenkin huorittelua, kun ei ole ollut edes neitsyt, vaan jo kuulemma loppuun poljettu huora. Olen myös kuullut miesten kertomana ties mitä irvokkaita tarinoita vaimojensa vartaloista, erityisesti mitä synnytykset on tehneet. Voi sitä puhetta vaimon vitusta, kun sekin on vanha ja venynyt vittu eikä enää pillu. Ihan yhtä rumasti, ja usein rumemminkin pettäjämiehet haukkuu vaimonsa kuin ne kakkosetkin. Vaimosta vielä haukutaan se henkinenkin puoli, kuinka tyhmä ja laiska se on, ja nalkuttaa vaan rahasta jne... Paskoja miehiä nuo on, enkä ymmärrä miksi naiset heidän kanssaan vain jatkaa vuodesta toiseen, olivatpa sitten ykkösiä tai kakkosia. Minusta joutaisivat vetämään vain käteen, eikä kukaan nainen alkaisi millekään heidän kanssaan koskaan.
Mutta samoinhan se kuluu miehienkin kyrvät käytössä. Ei se ole sen kummempi
peli kuin naistenkaan vehkeet paljon käytettynä. Munapussit alkaa roikkumaan
puoli polvessa.
- sitäsaamitätilaa
No voi hallelujaa...
Ei seksin harrastaminen sitä tarkota, että on naimisiin tai suhteeseen aikomus... Meitä vaan on naisia, jotka haluaa seksiä nimenomaan ukkomiehiltä, ettei ne jäis likasia alkkareitaan pestäväks tyrkyttämään..... viekööt kotiin lattialle... ;)- marketta.
Minä en ainakaan ilosta hyppisi, jos esim. minun mieheni kävisi sinua lämmittelemässä ja minä olisin se joka pesee ne alkkarit. Maksullisia naisiahan on aina ollut olemassa, eivätkä hekään perään itke. En osaa kuvitella mikä omasta mielestäsi olet, mutta usein teidänlaisillanne on jo tietty maine. Jos ei omaa miestä saa niin asia täytyy kääntää niin, että ei halua....puheet usein suuremmat kuin teot.
- sattuma elämässä
marketta. kirjoitti:
Minä en ainakaan ilosta hyppisi, jos esim. minun mieheni kävisi sinua lämmittelemässä ja minä olisin se joka pesee ne alkkarit. Maksullisia naisiahan on aina ollut olemassa, eivätkä hekään perään itke. En osaa kuvitella mikä omasta mielestäsi olet, mutta usein teidänlaisillanne on jo tietty maine. Jos ei omaa miestä saa niin asia täytyy kääntää niin, että ei halua....puheet usein suuremmat kuin teot.
Marketta hyvä katso peiliin sinulla on tietynlainen maine..
olet huono vaimo kun miehesi käy vieraissa ja vielä maksullisissa harrastaa varmasti jotakin outoa siellä..Hmmm :) - vspppp
marketta. kirjoitti:
Ei nykyaikana ole enää mitään maineita kenelläkään. Se on tätä päivää. Kyse ei myöskään ole siitä että "omaa" miestä ei saisi.
Miksi haluta omaa enää kun monella parisuhde takana ja saa nauttia itsenäisestä elämästä. Itsekin vietän rauhallista lauantaita ilman kenenkään vaatimuksia mihinkään. Mies kävi pari päivää sitten ja läksi kiltisti leikkimään kilttiä avomiestä kotiinsa. - tyyneadalmiina
vspppp kirjoitti:
Ei nykyaikana ole enää mitään maineita kenelläkään. Se on tätä päivää. Kyse ei myöskään ole siitä että "omaa" miestä ei saisi.
Miksi haluta omaa enää kun monella parisuhde takana ja saa nauttia itsenäisestä elämästä. Itsekin vietän rauhallista lauantaita ilman kenenkään vaatimuksia mihinkään. Mies kävi pari päivää sitten ja läksi kiltisti leikkimään kilttiä avomiestä kotiinsa.Sinäpä sen sanot...
Tiedä häntä sitten, onko maksulliseksi nimittely kovin paljon raflaavampaa kuin "lahnaksi" tai "pihtariksi"...? Olen itsekin joskus vaimona ollessa pihdannut ja vasta jälkeenpäin tajunnut, että ei minulla kyllä ole mitään erityisoikeutta määrittää yksipuolisesti sitä, mikä on seksin "oikea" määrä parisuhteessa. Pakko oli ottaa lusikka kauniisti käteen ja syödä katkeraa soppaa, kun mies alkoi osoittaa mielenkiintoa toisen naisen suuntaan...
Kuusi vuotta eron jälkeen olen kovin tyytyväinen elämääni ilman vakkari-miestä. Tai no, mikä on "vakkari"... Onhan minulla oma salaisuuteni kaupungin toisella laidalla, saan läheisyyttä ja loistavaa seksiä just niin usein kuin haluan. Haluaisinko miehen "itselleni"..? Vaikea kysymys. Itsenäisyys on jotain, mistä pidän pitkälle kiinni, tuskin saman katon alle kenenkään kanssa enää haluaisinkaan.
- Experience
Keski-ikäinen mies jaksaa tyydyttää nuoremmankin naisen paaaljon paremmin, kuin nuori mies!!
- 09huwinrmq
No ei todellakaan jaksa. Neljäkymppiset miehet on jo ihan kehäraakkeja.
- ei kesto vaan laatu
09huwinrmq kirjoitti:
No ei todellakaan jaksa. Neljäkymppiset miehet on jo ihan kehäraakkeja.
Eivät todellakaan ole. Tietävät, mitä nainen haluaa. Nuorempi nainen ei vaan taida uskaltaa esittää toiveitaan. Jos uskaltaisivat, saisivat tajunnanräjähdyttävää seksiä. Ja ei se kesto vaan laatu.
- parasta ikinä!
ei kesto vaan laatu kirjoitti:
Eivät todellakaan ole. Tietävät, mitä nainen haluaa. Nuorempi nainen ei vaan taida uskaltaa esittää toiveitaan. Jos uskaltaisivat, saisivat tajunnanräjähdyttävää seksiä. Ja ei se kesto vaan laatu.
Kyllä ainakin tämä nuorempi nainen on juuri tämän nimenomaisen 45-vuotiaan miehen kanssa alkanut uskltaa pyytää ja ehdottaa ja todellakin´- rakastelu on mieletöntä; sekä laatu, kesto että määrä!!!
- aamulla saanut ;)
ei kesto vaan laatu kirjoitti:
Jep. 40 mies on sinut itsensä kanssa, ei esitä mitään nuorta kukkoa, jolla on kiire tehdä mahdollisimman paljon kaatoja miehisyytensä pönkittämiseksi.
Nelikymppinen mies osaa "kuunnella" naista ja tämän reaktioita eikä vain vedä läpi "hyväksi havaittua" kaavaa.
Kyllä... Tajunnanräjäyttävää se on!
- itsperfect
me 50 pari, nyt kaikki ihka parasta, läheisyys ja mitä se sisältääkään, mieskin vasta kypsällä iällä löysi uuden puolen itsestään uuden kumppanin myötä, ikä ei ratkaise vaan se yhteys toiseen ihmiseen
- juu on se
its perfect, nuin meilläkin, kypsällä iällä tietää mitä haluaa ja kun mieskin on ollut aikaisemmassa liitossa tietyllä tavalla rajoittuneen henkilön kanssa niin nyt tietää mitä on oikea suhde se on ihan huippua:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789