Oeltko tunaroinut raha-asiasi?
Paljonko sulla on ulosotossa velkaa
16
148
Vastaukset
- Ratikkakuski.
Olen pankkialan nerona junaillut mahtavat vipuvelkalainani
vaimoni nimiin, eikä kuminukelta voi periä ulosotolla mitään
he-hee ;-)- oikean rahan mies
Ratikkakuski kirjoitti:
Toista se on teillä taiteusta indeksistä kärsivillä entisillä laivahuorilla. ;-)
Niinpä:( Eläkekassani sijoitukset oikealla rahalla tuottivat viime vuonna voittoa 14% ja eläke vain kutistuu syystä, että pitää maksaa virtualirahanvippaajille vielä korkojakin ja maksaa
ratikkakuskien juopottelutkin.
Piakkoin alkaa jo potuttamaan kun rahat eivät riitä enää itsellekään ja silti joutuu elättämään makoilevat yksikönpäällikköstallarit
pyöreät nolla euroa,
ja en oele tunaroinut raha-asioitani
mur- määmy
Pari donaa karhuan muutamalta tutult ulosottomiehen avul. Menee vuosii, ku ainut mitä voi mitata, on heidän veronpalautukset.
- Nasdaq
Mulla on noin abouttiarallaa sata viiva kaksisataa tonnia selitysmalleja säädettävänä.
Hirvee ruljanssi.
(tratta-naurua)- Nasdaq
Siis paperia.
(idioottimaista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis paperia.
(idioottimaista naurua)Eli siis puhutaan jostain 40-50 miljardista, joita en työttömänä voi millään elinaikanani maksaa takaisin.
(oikeuden päätös -naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli siis puhutaan jostain 40-50 miljardista, joita en työttömänä voi millään elinaikanani maksaa takaisin.
(oikeuden päätös -naurua)Hei!
Mut sä voit aina....
Go!
http://www.youtube.com/watch?v=NLCHARjjrws - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Hei!
Mut sä voit aina....
Go!
http://www.youtube.com/watch?v=NLCHARjjrwsMissä kohtaa maailmaa voi sössiä tollasen rahasumman omiin nimiinsä sen negaationa?
- No mä otin pari drinksuu ja tökin aurinkohattua syvemmälle jäihin. No siinä se kaveri ehdotti, että varainsiirto on suojassa, kun se koodataan erillisenä ohjelmana satelliittipuhelimeen. No mä siitä ohjelmasta tiennyt mitään. No kysele nyt siinä.
No mä painoin vihleetä luulia.
(naulua luulista)
http://www.youtube.com/watch?v=-jfgryvs-zU
Ei mitään. Joskus teininä tunaroin, mut siit on aikaa ja oon viisastunut aikani sooloiltuani rahavaikeuksien kanssa.
- Nasdaq
Noups.
Ihmisillä on aivan käsittämätön kyky mennä mukisematta pölkylle ja jättää jäähyväiset elämälle.
Ei ei & ei.
Funtsitaan.
Mitä esmes mä saan tästä paskasta, jota tämä kieltämättä on?
(siis nyt pitäisi funtsia) - Vooposka
Ja saahan mie vissii isot perintörahatkii, ku yx sukututkija sai selville, ett mun issäin onkii oikeasti suuri kuuluisuus, sellast ei näiss etäsukulasist harvoin löytääkää.
Mun biologinen isä on kuuluisa tuntematon sotilas!!!
On saksalainen solttupoika. ku äiteeni trehvasi Lapinsodan aikana Vooposka kirjoitti:
Ja saahan mie vissii isot perintörahatkii, ku yx sukututkija sai selville, ett mun issäin onkii oikeasti suuri kuuluisuus, sellast ei näiss etäsukulasist harvoin löytääkää.
Mun biologinen isä on kuuluisa tuntematon sotilas!!!
On saksalainen solttupoika. ku äiteeni trehvasi Lapinsodan aikanaEn vällää saaha mitään perinnöksi, kun nyt vanhukset tajuis joskus myydä omaisuutensa pois ennen kun se vie heidät perikatoon. Liian pienet tulot ja liian suuret menot. Luopus siitä rahareiästä ja hankkis edullisemman mökin ja söis ne loput rahat viel, kun ehtii ilman ainaista rahapulaa.
Mulle se olis riittävä perintö, nähä ne joskus onnellisina ilman rahahuolia. Mä saan hankittua ite itelleni mitä mä tarvin, en oo laskenu perinnön varaan koskaan.Nasdaq kirjoitti:
Noups.
Ihmisillä on aivan käsittämätön kyky mennä mukisematta pölkylle ja jättää jäähyväiset elämälle.
Ei ei & ei.
Funtsitaan.
Mitä esmes mä saan tästä paskasta, jota tämä kieltämättä on?
(siis nyt pitäisi funtsia)Sitä pölkylle menoa tekee vielä vanhatkin. Ei ne vaan tajua omaa parastaan aina nekään.
0 € mutta mätkyjä tuli 6 tonnia, joten ehkä tilanne muuttuu. Luultavasti ei kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047