Pari päivää sitten sanoin ensimmäiselle poikaystävälleni "minä rakastan sinua" ihka ensimmäistä kertaa. Olin koko illan aika alakuloisella päällä ihan muista syistä ja olin etäinen poikaystävääni kohtaan. Hän yritti lepytellä minua mutten halunnut itse puhua mitään. Nukkumaan mennessä hän ei tullutkaan minuun kiinni nukkumaan kuin yleensä, vaan käänsi selkänsä minua kohti. Minusta tuntui tosi pahalta, koska tuntui siltä että pahoitin poikaystäväni mielen. Menin häneen kiinni ja kuiskasin häneen korvaansa "mie rakastan sinnuu". Olin jo aikaisemmin ajatellut että sanon sen sellaisena hetkenä, ettei poikaystäväni tarvitsisi sanoa mitään takaisin. En halunnut tilanteen olevan sellainen, että hänestä tuntuisi että hänenkin olisi sanottava samoin. Lopulta poikaystäväni kääntyi ja sanoi "miekin taian olla rakastunut sinuun".
Tietysti toivoin hänen vastaavan tuntevansa samoin minua kohtaan, mutta mitä hän tuolla lauseellaan tarkoitti? Tarkoittaako "minä rakastan sinua" samaa kuin "olen rakastunut sinuun"? Tämä saattaa tuntua joittenkin mielestä tyhmältä kun mietin tätä asiaa mutta tunnen ensimmäistä kertaa elämässäni tällaista ja haluaisin kuulla muitten ihmisten mielipiteitä. Mitä mieltä te olette?
sanoin poikaystävälleni rakastavani häntä
mermaidd
2
340
Vastaukset
- elä vaivaa päätäs
Poikaystäväs ei tullut iholle koska se aatteli JÄRKEVÄSTI et nyt on hyvä olla vähän kauempana kun ei se lepyttelyistäkään huolimatta lämmennyt niin antaapi olla rauhassa.
Meil oli viestinnän kurssilla just tästä naisten ja miesten välisestä kommunikoinnista jossa naisella esim. takertuu sanojen merkitykseen. Miehet taas sanovat yleensä asiat suoraan. Joten unohda se sanojen suurempi merkitys se tykkee siusta ja paljon kuten sinäkin hänestä PISTE asia loppuunkäsitelty! - mermaidd
sait mut nauramaan tolla kommentillasi, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1136969KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3956657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei663362Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282909Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092504Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään422057- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257