Hyvännäköinen mies,Komea,Arvaamaton,Don juan.Miksi??

Mielipiteitä peliin

Tyylikäs,Hillitön,Arvoituksellinen,Rohkea,Röyhkeä,Karismaattinen,Älykäs,Pelottava,Sexikäs??Kaikki samassa paketissa ja mies on sinkku.
Aikaisemmin ollut 3 pitkässä parisuhteessa ja nyt vapaana 4,6vuotta.
Mikä mättää??
Naisia on ollut tuona aikana huomattavan paljon....mitä hakee??,vai hakeeko mitään??

Lähes 190 pitkä.
Keskiverto vartalo.
Surulliset siniset silmät.
Tummat hiukset harmain raidoin(Elvis look)..

Verbaalisesti erittäin lahjakas,Yli sexuaalinen,(AD/HD.ko) Miten etenen tälläisen paketin kanssa??Itse ex.pelinainen,miehessä pitää olla haastetta,mutta mahtaako sitä olla liikaa tässä herrassa.

25

692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten naurattaja ?

Mun mielestä don juan on astetta pahempi. Jotkut miehet (ja hyvätkin) nyt ovat luonteeltaan sellaisia naistennaurattajia. Mun mielestä erilainen suhtautuminen naisiin näillä kahdella.

• Ei lökäpöksyille..

Kyllä se niin on, että katse joko tehoaa tai sitten ei. Anna sisimpäsi siihen katseeseen, jonka tietysti täytyy olla lämmin, joskus jopa ilkikurinen, huumorintajuinen, älykäs ja erityisen kiinnostunut. Lökäpöksyillä ei tietysti ole voiton mahdollisuutta milloinkaan ellei ole kysymys lökäpöksyn rahoista.

• Charmikasmies..???kö

Ulkonäöllä on väliä, ja 60-70% ulkonäöstä on tyyliä ja terveyttä, loput on geenejä ja ikää.

• narskuko........

Viettelevä ja hurmaava esiintyminen, joka on miellyttävää ja puoleensa vetävää, naamioi voimakkaan keskittymisen itserakkauteen ja epätavallisen puutteen olla huolissaan muista. Narsistiset henkilöt voivat olla energisiä, pystyvät johdonmukaiseen työhön, ja sosiaaliseen menestykseen, mutta tämän kaiken tarkoituksena on vain saada ihailua. Nämä 'Don Juan suoritukset' johtavat suorituksesta toiseen, mutta heidän menestyksensä ei tuota sisäistä tyydytystä ja päättyy aina turhautumiseen sekä tyhjyyden tunteeseen. Narsistinen suuruus on usein naamioitu vastakkaisilla suuntauksilla (valevaatimattomuudella, sosiaalisella välinpitämättömyydellä sekä teeskennellyllä aseman halveksinnalla). Sairaalloista valehtelua tapahtuu usein.

• hkjhjkhjhkh

Myös hyvännäköiset ihmiset voivat masentua tai alkaa kyseenalaistamaan elämää ja elämän tarkoitusta. Ehkä sillä on ollut joku 30 -kriisi tai vastaavaa.

Jos seurustellut paljon, ehkä kyllästynyt ja halunnut pitää taukoa 4,6 vuotta.

Tai sit se on ryypännyt pari vuotta ja lihonut, päättänyt palata takaisin pelikentille ja ryhdistäytyä.

Kaikilla ihmisillä on omat vaikeat aikansa, vaikka sitä te nettinaiset ette osaa hyväksyä.

• Uusi mahdollisuus..

Voiko pelimies muuttua? Minä en osaa sanoa, voitko luottaa häneen vielä, sillä voiko koira päästä karvoistaan. Toisaalta, eikö rakkaus voi muuttaa ihmistä?

Nainen 37v

• Vaikeaa,vaikeaa,vaik

A) "Mä olin ennen pelimies mutta nyt rauhoituin ja kun sut tapasin niin tajusin että mitä rakkaus on...blah-blah".
        B) "Oon väsyny pyörimään naisten kanssa ja haluun asettua aloilleni, onnistukohan se sun kanssa...blah-blah
        C) Mies pelkää että tulet saamaan tietämään pelailuistaan joten kertoo heti että muka luottaisit häneen
        D) Mies haluaa tehdä vaikutuksen että on ollut pelimies!!
        E)Tai on oikeasti vilpitön, ratkaiseva tekijä on miehen ikä!!!

Jos itse olisin peli-nainen tai jos näin miehenä tapaisin pelimiehen niin en häneen luottaisi.(Katso peiliin luotatko edes itseesi)?
        Se alkaa jossakin vaiheessa uudelleen aivan varmasti. Mutta nyt kun teitä on kaksi EX-peluria niin en osaa varmaksi sanoa..??

• Niin funtsitaan...

Sanoppa ikä ja tiedätkö varmasti missä asuu ja mistä on kotoisin..????

• fdsfdsfdsfsdf

Eiköhän oo parempi, että te peli-ihmiset vanhenette ihan yksiksenne, ja harrastatte 70-vuotiainakin suhteita, jotka on lyhyempiä, kuin mun koneen uptime.

• Seksikäs ja komea Don Juan (toivottavasti myös hyvä sängyssä) - ei kai tuota kahta kertaa tarvitse miettiä: ota irti niin paljon seksiä kuin saat. Huolehdi hyvin ehkäisystä.

• Varsinainen panomies

Erittäin hyvä ellei lähes täydellinen........

• niin ettäs tiedät

Kukaan ei yksinään riitä Don Juanille Donjuanismi on jotain ihan muuta. Donjuanismista kärsivä ei kaipaa rakastumista, vaan sitä, että häneen rakastutaan. Kun valloitus on tehty, uhri käy tarpeettomaksi.

Iskemishimosta kärsivät ovat itsekin usein turtuneita kumppanin loputtomaan vaihtamiseen. Siihen kyllästyy ennen pitkää.

• pkkkkkkkka

Te kaksi pelleä sovitte hyvin yhteen, eikä käy kateeks..

• Ei pellejä!!!!!

Ei kannata välittää näistä! ne on vaan sulle kateellisia.

• elänaurata

Tuollaiselleko pelaajamiehelle pitäisi olla kateellin. Eihän noista saa, kuin
        murheita säkkikaupalla, varsinkin kun sen jo tietää etukäteen mitä tuleman
        pitää, niin silti pitää työntää päänsä puskaan.....Joo onnea hitosti.

• Ei ole helppoa

Hei et sinä tiedä minun miehestäni mitään!!!Hä ei ole peluri?=== Vaan ex peluri tai pikemminkin Don juan==???Mutta suurin syy on naisissa, jotka ovat häntä yrittäneen ja tarjonneet itseään..

• yksi uhreista

Tuo on se huijari, varo. Vie sun rahas, tai uhkailee. Ei oo sinkku, odottaa linnatuomion täytäntöönpanoa. Tuomiolla useista petoksista. Hakee uhrit mm Suomi24:stä.

• E-kontaktissa

?????? Tämä on jo linnassa!!!Ei odota mitään!!! mutta kun tavattiin niin...Ei sama mies...

• sinkku on
        E-kontaktissa kirjoitti:

?????? Tämä on jo linnassa!!!Ei odota mitään!!! mutta kun tavattiin niin...Ei sama mies...

Ja on sata varmasti sinkku..

• Ei tarvii olla

Mitään haastetta miehessä,vain märkäkorvat joiden ajatusmaailma on vinksahtanut ja jotka ei koskaan saavuta mitään todellista puhuu tuollaisia.

• Hah hah haaa kateus

Mitään haastetta miehessä,vain märkäkorvat joiden ajatusmaailma on vinksahtanut ja jotka ei koskaan saavuta mitään todellista puhuu tuollaisia. Ha hah haa kateus näkyy rivien välistä????

• Ei eii ei

Olen onnellisesti naimisissa ollut jo pitkään,molemmat tasapainoisia ja peitto heiluu joka päivä huolella ja tunteella,yhtään ei käy kateeksi "turpaan vaan ja onnea" suhteet.
        Säälittää naiset jotka moiseen alistuu.

• Edes keraan please

Olisin niin onnellinen, jos saisin sulta vielä kerran sitä paksua anakondaa..

• Psykopsyko

Se on psykopaatti.

• Huoh..

Diagnoosi sata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe