Jos et ole jutellut pitkään aikaa niin minkä takia?
Milloin viimeksi juttelit yli 70 vuotiaan kanssa?
20
158
Vastaukset
- ammore
Viikko sitten puhelimessa, pari viikkoa sitten reaalissa.
Mikäli joku kurssilla olevista on yli 70 v. niin maanantaina. Ainakon yksi kurssille osallistuvista on yli 60 v.
- Kyöstix
Hetkonen sitten :)
- vaimonen
Tänään appiukkelin kanssa! Ihan vaan kuulumiset vaihdettiin. :)
- Entinen nikki
Viime viikonloppuna juttelin >80-vuotiaan syöpää sairastavan sukulaisen kanssa. Hän kertoili mm. lapsuudestaan sota-aikana. Keräsimme kasvinsiemeniä, jotka istutetaan hänen kanssaan ensi keväänä jos selviää siihen asti, muuten puutarhanhoito jää meille jälkipolville.
- mösjöö modelli
Tjaah, sulkeistuneen luonteeni vuoksi en ole täällä ukkokodissä ikää udellut minua nuoremmilta, jotka ainaki näyttävät yli 70 kesäisiltä.
Täysin varmaksi tiedän ainakin Sigmund Freudilla oli 75v synttärit
kun kävin vastaanotolla.
Tosiaan nuorekas olikin , 12kesäisen , isopäisen , pitkän ja hintelän näköinen, aivankuin dazu fb kuvassansaa
hiihihii - ijoijpj
Koko kesäloma meni lähes päivittäin vanhan isän kanssa aikaa viettäen. tiesin että aikaa ei ole paljon, mielelläni lomani tähän kulutin. nyt hän onkin jo kuollut. hänen kotiaan tyhjentäessään tuli mieleen viisas ohje: ÄLKÄÄ KERÄTKÖ ROINAA KOTEIHINNE!!!! joku ne lajittelee ja kantaa jonnekin yksitellen.
Tänään juttelin kummitätini 70-vuotispäivillä.
Vanhempanikin ovat jo 70-vuotiaita. Ei ne kyllä oikein perinteisiltä eläkeläisiltä vaikuta kumpikaan. Että tällä viikolla viimeksi. Ja monen muunkin tuon ikäisen kanssa.
- kätilö (ärkkoopee)
Ehkä terve maalaiselämä Kyröskoskella on pitänyt von Ratikka aateliston
terveinä? Ovat jopa panneet alulle mielisairaann "stadilaisen" :D
laskujeni mukaan yli viiskymppisinä - Iltatähti:.!1r#%?+
kätilö (ärkkoopee) kirjoitti:
Ehkä terve maalaiselämä Kyröskoskella on pitänyt von Ratikka aateliston
terveinä? Ovat jopa panneet alulle mielisairaann "stadilaisen" :D
laskujeni mukaan yli viiskymppisinä.
Iltatähdistä tulee kuulemma kokoomuslaisia tai sitten muuten "onnellisia"
Har!
.
- Kyöstix
Tänäkin iltana kiekkopelissä paikallisen yli 70v kiekkolegendan kanssa :)
Viikko sitten samoihin kellonaikoihin. :)
- Wanha ukko
pikku-Jonna puhuu totta. Olen jo 79v taatto ja Jonna mesetti
minulle viimeksi noin viikko sitten Wanha ukko kirjoitti:
pikku-Jonna puhuu totta. Olen jo 79v taatto ja Jonna mesetti
minulle viimeksi noin viikko sittenLol. Oon msn.
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
Lol. Oon msn.
JONNAA!!!!!
olet nyt vissiin serpicon mesessä!!!!!
yhdistä karkkisedälle, siis minulle oi kaunis keijukaistyttöni
- Alma Ratakisko
vastasin modellille täällä, onko juttelua?
- Joku gubbe:.11%#++
.
Pelästyttää mut aina kun pitäis nostaa ostoskasseja autosta tms. siis rehelliselle veronmaksajalle ei pitäis kyl tehdä noin
. Viime viikolla.
taisin torstaina viimeks jutella alakerran mummon kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483