Milloin viimeksi juttelit yli 70 vuotiaan kanssa?

Kyöstix

Jos et ole jutellut pitkään aikaa niin minkä takia?

20

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammore

      Viikko sitten puhelimessa, pari viikkoa sitten reaalissa.

    • Mikäli joku kurssilla olevista on yli 70 v. niin maanantaina. Ainakon yksi kurssille osallistuvista on yli 60 v.

    • Kyöstix

      Hetkonen sitten :)

    • vaimonen

      Tänään appiukkelin kanssa! Ihan vaan kuulumiset vaihdettiin. :)

    • Entinen nikki

      Viime viikonloppuna juttelin >80-vuotiaan syöpää sairastavan sukulaisen kanssa. Hän kertoili mm. lapsuudestaan sota-aikana. Keräsimme kasvinsiemeniä, jotka istutetaan hänen kanssaan ensi keväänä jos selviää siihen asti, muuten puutarhanhoito jää meille jälkipolville.

    • mösjöö modelli

      Tjaah, sulkeistuneen luonteeni vuoksi en ole täällä ukkokodissä ikää udellut minua nuoremmilta, jotka ainaki näyttävät yli 70 kesäisiltä.
      Täysin varmaksi tiedän ainakin Sigmund Freudilla oli 75v synttärit
      kun kävin vastaanotolla.
      Tosiaan nuorekas olikin , 12kesäisen , isopäisen , pitkän ja hintelän näköinen, aivankuin dazu fb kuvassansaa
      hiihihii

    • ijoijpj

      Koko kesäloma meni lähes päivittäin vanhan isän kanssa aikaa viettäen. tiesin että aikaa ei ole paljon, mielelläni lomani tähän kulutin. nyt hän onkin jo kuollut. hänen kotiaan tyhjentäessään tuli mieleen viisas ohje: ÄLKÄÄ KERÄTKÖ ROINAA KOTEIHINNE!!!! joku ne lajittelee ja kantaa jonnekin yksitellen.

    • Tänään juttelin kummitätini 70-vuotispäivillä.

    • Vanhempanikin ovat jo 70-vuotiaita. Ei ne kyllä oikein perinteisiltä eläkeläisiltä vaikuta kumpikaan. Että tällä viikolla viimeksi. Ja monen muunkin tuon ikäisen kanssa.

      • kätilö (ärkkoopee)

        Ehkä terve maalaiselämä Kyröskoskella on pitänyt von Ratikka aateliston
        terveinä? Ovat jopa panneet alulle mielisairaann "stadilaisen" :D
        laskujeni mukaan yli viiskymppisinä


      • Iltatähti:.!1r#%?+
        kätilö (ärkkoopee) kirjoitti:

        Ehkä terve maalaiselämä Kyröskoskella on pitänyt von Ratikka aateliston
        terveinä? Ovat jopa panneet alulle mielisairaann "stadilaisen" :D
        laskujeni mukaan yli viiskymppisinä

        .

        Iltatähdistä tulee kuulemma kokoomuslaisia tai sitten muuten "onnellisia"

        Har!

        .


    • Kyöstix

      Tänäkin iltana kiekkopelissä paikallisen yli 70v kiekkolegendan kanssa :)

    • Viikko sitten samoihin kellonaikoihin. :)

      • Wanha ukko

        pikku-Jonna puhuu totta. Olen jo 79v taatto ja Jonna mesetti
        minulle viimeksi noin viikko sitten


      • Wanha ukko kirjoitti:

        pikku-Jonna puhuu totta. Olen jo 79v taatto ja Jonna mesetti
        minulle viimeksi noin viikko sitten

        Lol. Oon msn.


      • wanha ukko
        kanasutra kirjoitti:

        Lol. Oon msn.

        JONNAA!!!!!
        olet nyt vissiin serpicon mesessä!!!!!
        yhdistä karkkisedälle, siis minulle oi kaunis keijukaistyttöni


    • Alma Ratakisko

      vastasin modellille täällä, onko juttelua?

    • Joku gubbe:.11%#++

      .

      Pelästyttää mut aina kun pitäis nostaa ostoskasseja autosta tms. siis rehelliselle veronmaksajalle ei pitäis kyl tehdä noin

      .

    • Viime viikolla.

    • taisin torstaina viimeks jutella alakerran mummon kans

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe