Parhaat lisäravinteet kehonrakennukseen?

beebsee

Mitikä ovat teidän mielestä parhaat lisäravinteet kehonrakennukseen? Itse käytän kreatiinia, proteiinia, glutamiinia, monivitamiinia, kalaöljyä. Ennen treenia tulee otettua crazea (on loppunyt paikasta mistä sitä ostin... tietääkö kukaan mistä saisi lisää?) ja BCAA-aminohappoja :)

9

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ker santti

Moi,

parhaat lisäravinteet on noi juuri... tosin malto tosta sun palkkarista puuttuu... noita hiilareita tarvitaan, jos haluu et noi muut imeytyy. Ilman hiilareita ei lihas kasva. Ite käytän myös magnesiumia. Kromi, sinkki ja d vitamiini vois olla ihan jees. Crazea saa mm. fitnesstukulta. Hyvää tavaraa, jos ei jaksa käydä salilla muuten, tulee lisää energiaa. Hiton kallista. Non explode pelittää myös jos crazea ei löydy.

• vcxvcxvxc

Vitamiineja, kivennäisaineita, omega 3, proteiinia ja maltoa. Muuta en ole juuri käyttänyt enkä usko että käytän jatkossakaan.

Mielestäni lisäravinteisiin kannattaa panostaa vasta sitten kun treeni, lepo ja ravinto on hiottu äärimmilleen. Perus treenaaja tuskin hyötyy mitään hifistelystä tällä saralla.

• poopoilija

Itse crazea käyttäneenä voin sanoa, että toimii, mutta kun nykyinen purkki loppuu vaihdan toiseen latariin. Mulla on omat epäilykset ja pelot crazen vaikutuksesta pääkoppaan. Se kun aiheuttaa lievää euforiaa ja sosiaalisuutta. Not good.. not good at all.

• 2+3

"Se kun aiheuttaa lievää euforiaa ja sosiaalisuutta. Not good.. not good at all."

Saattaahan se euforia ja sosiaalisuus olla gootille vähemmän haluttavia sivuvaikutuksia, mutta noin muuten ei hyvänolontunne ja ihmisten kanssa toimeen tuleminen ole kyllä mitenkään huolestuttavaa.

• poopoilija
        2+3 kirjoitti:

"Se kun aiheuttaa lievää euforiaa ja sosiaalisuutta. Not good.. not good at all."

Saattaahan se euforia ja sosiaalisuus olla gootille vähemmän haluttavia sivuvaikutuksia, mutta noin muuten ei hyvänolontunne ja ihmisten kanssa toimeen tuleminen ole kyllä mitenkään huolestuttavaa.

En tollasia pääkoppaan vaikuttavia ominaisuuksia (jauhopurkista otettuna) voi kyllä rehellisesti suositella kenellekkään. Jotenki kuulostaa epäilyttävältä aine joka tuo euforiaa ja jota ei suositella masentuneille :o miten vaikuttaa aivoihin pitkässä juoksussa?

Tämähän on vain mun käsitys ja näkemys asiasta. Se miten asia oikeasti on, sitä en tiedä. Nyt, te jotka olette vesi kielellä menossa ostamaan Crazea siinä toivossa että siitä saa hyvät kicksit, unohtakaa koko juttu. Se ei ole huume. Tunne on sama kun heräisit sängystä pirteänä ja iloisena. Ei mitään muuta. Pää ei mene sekaisin tms :)

• ghfdsadfghj

kertoisiko joku mulle, että minkä takia malto on niin välttämätön palkkarissa? tai ylipäätänsä hiilarit?

• punttimimmi2

ei ole välttämätön, ellet harrasta pitkäkestoista kestävyysurheilua tai treenaa monta kertaa päivässä. tai jos on vaikeuksia saada tarpeeksi energiaa ruuasta, niin hiiliksillähän niitä ylimääräsiä kaloreita saa helposti kurkusta alas. kunnon ruokaa vaan naamaan sitten treenin jälkeen niin hyvä tulee!

• tuuuuuutttt
        punttimimmi2 kirjoitti:

ei ole välttämätön, ellet harrasta pitkäkestoista kestävyysurheilua tai treenaa monta kertaa päivässä. tai jos on vaikeuksia saada tarpeeksi energiaa ruuasta, niin hiiliksillähän niitä ylimääräsiä kaloreita saa helposti kurkusta alas. kunnon ruokaa vaan naamaan sitten treenin jälkeen niin hyvä tulee!

Kyllähän tuo palautumista nopeuttaa jos hiilihydraatti on valmiiksi pilkotussa muodossa. Hintakaan ei ole kovin paha, joten itse ainakin käytän. Tosin enpä ole juurikaan vertaillut tuloksia ilman maltoa tai malton kanssa.

• pepi
        tuuuuuutttt kirjoitti:

Kyllähän tuo palautumista nopeuttaa jos hiilihydraatti on valmiiksi pilkotussa muodossa. Hintakaan ei ole kovin paha, joten itse ainakin käytän. Tosin enpä ole juurikaan vertaillut tuloksia ilman maltoa tai malton kanssa.

Oisko jotain perustelua tälle väittämälle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      352
      2816
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1058
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe