Moi! Eli olisin syysloman aikoihin menossa Ouluun ja kysymys kuuluisikin, että saako sieltä minkään näköisiä kynsikoristeita esim. konadit, fimot, tarrat ja kivat lakat jne. Stockmannilta (kirjoitinkohan oikein? (: ) saa kuuulemma konadeja, pitääkö paikkansa?
Ja tähän loppuun tunggen viellä pari todellisen amatöörin kysymystä, mutta kysympä ne pois teiltä viisaamilta, kerta tämän keskustelun aloitin, eli:
-voinko käyttää kynsien koristeluun tavallisia pikku ''timantteja'' joita saa tiimarista ja sinoopperista, vain tuleeko lopputuloksesta jotenkin parempi näillä nettikauppojen hieman kalliimmilla ''timanteilla''?
-sama kysymys myös micro helmistä, eli voiko käyttää tavan micro helmiä?
Kertokaa toki myös mitä muuta kivaa Oulussa on, missä kannattaisi käydä? :)
Kynsikoristeet Oulusta?
2
223
Vastaukset
- Norbert
Stockmannilla myydään konadeja jonku verran (lakkoja ja leimauslaattoja ym), kivoja ja edullisia koristejuttuja löytyy taas tiimarista ja sinooperista. Kynsiin voi aikalailla tunkea mitä tahansa hiekasta kuivakukkiin :D Eli niitä tiimarin timantteja voi aivanhyvin käyttää. Kunhan muistaa sen että mitä isompi koriste, sitä huonommin se ehkä pysyy. :)
- Kynnet
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.364147727003409.82350.284443214973861&type=3 Itse tilaan pr aina kristallit. :) tosi laadukkaita nuo ainakin on!! kannatan! oulussa asuu joten varmaan hakukin onnistuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594