, siis piekkarilla omalla maalla, omistan aseenkantoluvan kyseeseen aseeseen, metsästys korttia ei ole
Saanko ampua variksia pienoiskiväärillä
4
1075
Vastaukset
- KRAAK_KRAAK
Tottakai...
Osuminen ainoastaan kielletty, jos omistaa aseenkantoluvan. Hallluspitoluvalla myös osuminen kyseiseen lintuun on sallittua määrättynä aikana. - Latailija...
Katso mitä lakimies Lampela&Lampela vastaa aiheessa "metsästys toisen aseella".
- kanto ja veronkanto
Saanko siis ottaa luvatta käyttööni naapurin piekkarin ja ampua sillä variksia seuraavan naapurini pihasta siten ettei kolmas naapuri joudu vaaraan.
Minulla ei ole aseen hallussapitoon oikeuttavaa kantolupaa mutta tiedän että isosetäni joka on tunnettu passinväärentäjä jo kolmannessa polvessa voi värkätä minulle kantoluvan alta aikayksikön.- Taxfree
Minusta isosedän kantamiseen ei rahkeesi tule riittämään.
Toisen tai kolmannen naapurin apu passinväärentäjän siirtämiseen paikasta toiseen tulee esittämässäsi tapauksessa kyseeseen ainoastaan samansisältöisen hallussapitoluvan omaavan henkilön näin salliessa poislukien variksen ampumismahdollisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2025894
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263674- 822557
- 372079
- 331882
- 431837
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431