Lastentarvike kauppa

ihmettelenvaan

Rovakadulla sijaitsee eräs lastentarvike myymälä. Aina kun käyn siellä saan tylyä ja välinpitämätöntä palvelua. Olen jutellu ystävieni ja muutaman tutun kanssa asiasta ja heillä samanlaisia kokemuksia. Usein myyjä (joka on aina siellä, ei muita myyjiä?) juttelee mukavia ja on ihan asiallinen pariskunnille joilla ikää on n. 30 v ylöspäin mutta nuorille pareille tai yh-äideille tyly. Itsekin olen 23v äiti eli nuori itsekin. Tuntuu että kohtelu johtuu nuoruudesta tai jonkinlainen naamakerroin tällä myyjällä on :D Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai olemmeko ystävieni kanssa ainoastaan saatu (jatkuvasti) huonoa asiakaspalvelua?

13

2388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhä84

Itse olen 28v yh,kävin eilen kys.liikkeessä ja sain asiantuntevaa ja hyvää palvelua,tummahiuksinen myyjä oli ystävällinen:)

• samoin

Mulla on kyllä ihan samanlaista kokemusta, palvelu on aina minun kohdalla ollut tylyä, siinä kaupassa ei ole kiva käydä. Olen 35 v. Ja turha käskeä peiliin katsoa, itse olen asiallinen ja ystävällinen asiakas, toiminhan itsekin asiakaspalvelussa.

• Susa-69

Onko kokemusta uudesta dohair -kampaamosta?Onko edullinen ja työnjälki hyvää?Haluaisin kokeilla mutta ei oo kellään tutulla kokemusta tuosta paikasta.Tuntuu jotenkin uskomattomalta että voisivat antaa palveluita puolella hinnalla...

• gaari vaari

Ei ole oikeasti puoleen hintaan. Feikki hommaa.

väri leikkaus maksaa kuulemma siinä 80-90€

Ja kokemattomia töissä, kyll ne kavereilleen tekevät kaikkee, mut mut ..

• hgfyhf

Tuossa lastenliikkessä ei tosiaan ole mukava asioida. Tympee myyjä ja iha väärässä paikassa töissä se nainen. Asiakaspalvelutyössä pitäisi olla mukava ja ulospäinsuuntautunut ja varsinkin kun kyseessä on lastentarvikemyymälä ni pitäisi olla oikeasti kiinnostunut tuollaisesta työstä eikä vaikuttaa niin työhönsäkyllästyneeltä. Nykyään haen lastentarvikkeet jostain ihan muualta kuin tuolta!

Ja olen 24 v ja ennen asioin usein siellä mieheni kanssa joten ei sillä iällä/teiniäitiydellä/yh-äidillä ole niinkään väliä..

• 11+11

Lastentarvikkeessa on aina ollut huono palvelu, kautta aikojen. Ryssäkautena ei ainakaan kannata mennä, silloin sua ei edes huomata. Siellä ei käydä kattomassa, vain ostamassa.. joten setelit näkyville jo ovella!
      Suosittelen lämpimästi Kemin liikettä, siellä edullisempaakin ja takuulla mukava ja asiantunteva palvelu! :)

• Tyytyväinen_asiakas

Pari turvaistuinta yms. on kyseisestä liikkeestä meille hankittu ja ei ole ollut valittamista, hyvä palvelu joka kerta. Turvaistuimia on ensin käyty katsomassa ja kartoittamassa tarjontaa&hintoja sekä sovitettu lasta eri istuimiin, kotona selvitelty sitten kolaritulokset ja nettikauppojen hintataso. Vasta toisella tai kolmannella kerralla on sovitettu istuinta autoon ja tehty kaupat mieleisestä, ei siis tarvitse olla vielä ovella lompakko esillä.

Voin suositella lämpimästi.

• Titta

Joo, enpä suosittele! Kävin äitini kanssa keväällä ko. puljussa. Äiti halusi hankkia yhdistelmävaunut ja turvakaukalo lapsenlapselleen ja budjettia ei ollut. Kierrettiin läpi vaunumallit, jotka tarjolla (ahdas ja tunkkanen liike) ja lopulta kysäsin mallista, joka esillä, että ovat yhdistelmä: vastaus oli jotain "joo". Mummo hankki vaunut muualta ja ollaan tyytyväisiä, mutta vauvan vuodetekstiilit, lelut jne. haetaan takuulla jatkossa muualta!

• gjkdl

Enpähän ole käynyt tuolla aikoihin ja syy tosiaan on tuo palvelu. Ja osittain myös nuo hinnat!

• aiheestataiei

Olipa liike mikä hyvänsä, minä en anna minkään hapannaaman tiskin takana häiritä ostoksiani. Asiakkaalla on oikeus tutustua valikoimiin ja saada lisätietoa kysyttäessä. Minä yritän itse aina olla ystävällinen. Olen toiminut myyntityössä ja tiedän miltä tuntuu kun tulee hapannaamaisia asiakkaita! Jos myyjä tekee asioimisen vaikeaksi ilman mitään järkevää selitystä, tai et saa vastausta yhtään mihinkään kysymykseen, sano se sille!!! Olen kerran jopa joutunut, kyllä, joutunut, sanomaan myyjälle, että jos sinä et auta minua, en voi ostaa täältä. Ei kannata ottaa niin vakavasti. Aina jankutetaan siitä, että asiakaspalvelussa pitäisi hymyillä kuin naantalin aurinko, mutta ei kukaan aina jaksa. Jos asiakkailla on paskoja päiviä, saa niitä olla myyjilläkin. Nostakaa meteli sitten kun kassalla ei raha kelpaa. Minulle on käynyt niin eräässä kangaskaupassa. :-D Se pulju katosikin hyvin pian ilmestymisensä jälkeen. Olen usein miettinyt, että ihmetteliköhän se eukko miksei bisneksen onnistuneet. :-D
      p.s. Mainitun lastentarvikeliikkeen myyjä(omistaja?) on usein tylyhkö, mutta häneltä saa kyllä tietoakin. :-)

• blääh

Joopa joo! Kyllähän myyjien PITÄÄ olla asiallisia ja jos myyjällä on ns.paska päivä niin sitä ei todellakaan näytetä asiakkaille. Itse antaisin välittömästi potkut sellaiselle myyjälle. Se on ammatinvalinta kysymys, jos ei jaksa olla asiallinen ja ulospäin suuntautunut JOKA päivä ni sit pitää vaihtaa ammattia..

• intel3

Voin todeta, että huono palvelu vain jatkuu. On se myrkyn niellyt myyjä :/ Kemi kutsuu meikäläistä!

• Haloo!!!!!!!!!!!!!!!

Onko sinne pakko mennä jos tietää jotta palvelu perzeestä?
      Itse tilasin kaksosten Emmaljunga-yhdistelmä vaunut Ruotsin puolelta ja säästin useamman egen...ja vaunut tuotiin kotiovelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe