Olen 15 vuotias ja harrastan säbää, pelipaikaltani olen sentteri. Copperissa menee noin 2500-2600 metriä eli kunto on ihan ok.
Isompi ongelma taas on jouksu nopeus en ole mitenkään erityisen nopea juoksia ja se on osaalue jota pitäisi kehittää....
Eli vinkkejä?
Kiitos
Juoksu nopeutta lisää
3
317
Vastaukset
- hjklkjhgf
kyykkyä pienillä(alussa) painoilla, ja kesälle nää fysiikka reenit pitäs painottuuu, eli kesäisin loikkareeniä ja ulämäkijuoksuu normispurtteja 20m. Myös eri asennoista lähtöjä nii hyvä tulee :)
- 16poitka
Aloittajalle tiedoksi, että olisit luultavasti kunnoltasi meidän joukkueessamme huonoin. Joukkueemme huonoin juoksi cooper testissä 2800m, itse juoksi 3180m. Intervalli treeneillä se kunto nousee. Itse käyn n.6km lenkillä 3krt viikossa 2krt kuntosalilla yläkroppaa kehittämässä. Olen sua vuoden vanhempi
- ....
ite juoksen 3000m cooperissa ja kuntoni on riittävä. pelaan B junioreissa joihin olen parivuotta nuorempi. Mäkin olin paska nopeudessa kun pelasin oma ikästen kanssa mutta kun saat kunnon ylös päin niin nopeutta tulee samalla ja reippaasti itellä kävi niin ainakin.Suosittelen, että kesällä lenkille niin voisi auttaa xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1227088Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa263855- 1892687
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2922562Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.112297Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?2022176Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3021877Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1371460- 721386
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271345