lihavat miehet ovat aina paitsioissa?
Miksi
17
105
Vastaukset
- Ratikkakuski (kok.)
Minun kohdalla ainakin se johtuu siitä, kun olen palstalla 24/7
ja vedän virolaista halpaviinaa ja vain ajankuluksi popsin kermabaakkelsseja, enkä jaksa enää edes vessaan mennä
Naisenakin halpa kumipimpero. Ei mulla ainakaan oo se vaikuttanut siihen.
- wanha ukko
Entä mihin "siihen"?
Ei kai Jonna vielä pippeliä tarkoita -sakkolihaa Jonna vielä on wanha ukko kirjoitti:
Entä mihin "siihen"?
Ei kai Jonna vielä pippeliä tarkoita -sakkolihaa Jonna vielä onNo en kyllä sakkolihaa oo ollut sitten 7 vuoteen. :D
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
No en kyllä sakkolihaa oo ollut sitten 7 vuoteen. :D
Oletpas sakkolihaa, sattumalta näin sinut uikkareita laittamassa päälle ja huomasin, että pimppikin aito poslari vielä
Olet vaan valehdellut ikäsi, että pääsee siideriä särpimään wanha ukko kirjoitti:
Oletpas sakkolihaa, sattumalta näin sinut uikkareita laittamassa päälle ja huomasin, että pimppikin aito poslari vielä
Olet vaan valehdellut ikäsi, että pääsee siideriä särpimäänEi poslari alaikäisyyttä meinaa. :)
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
Ei poslari alaikäisyyttä meinaa. :)
Ei aina, mutku sinulla ei ole edes oikeita tissejkään vielä ja muutenkin selvästikin murkkuikäinen tytönhupakko vielä
Aikuisena tulet olemaan oikein upea ja mukava nainen
siksi haluankin korkat sinut heti, kun laki sallii :) wanha ukko kirjoitti:
Ei aina, mutku sinulla ei ole edes oikeita tissejkään vielä ja muutenkin selvästikin murkkuikäinen tytönhupakko vielä
Aikuisena tulet olemaan oikein upea ja mukava nainen
siksi haluankin korkat sinut heti, kun laki sallii :)No onnea haaveiluun :D
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
No onnea haaveiluun :D
Äläpä muuta virkkaa-sinun suurin haaveesi toteutuu heti kun täytä 18v. olen oikea peto niissä kotileikeissä:D
wanha ukko kirjoitti:
Äläpä muuta virkkaa-sinun suurin haaveesi toteutuu heti kun täytä 18v. olen oikea peto niissä kotileikeissä:D
Luulen, että olen pedompi kuin sinä. :)
Massa tekee hitaaksi, eikä ne ehdi pois paitsiosta.
Jutilalla on nuori ja kaunis vaimo. Sitä en tiedä mikä Jutin salaisuus on, mutta kenties läskin määrä ei ole kaikille kaikki kaikessa..- MMies
SIKSI KOSKA LÄSKIT OVAT KOVIA TAKLAAMAAN!
NIIN!
HAHA! :D - puskalisko
miksi minä en voi keksiä sellaisia nimimerkkejä kuin "glittergirl" ja "isoperseinen nuori".
Isoperseinen nuori tosin ei ole rekattu, ehtisin sen vielä nyysiä.- puskalisko
glittergirl kirjoitti:
kun tykkäät enempi liskoista? Mä taas tykkään glitteristä :)
no... minä enempi niinku "tykkään" glitteristä
^glitteri on kivaa. Näyttää hyvältä kynsissäkin ;)
- puskalisko
onhan se kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa742770- 562691
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172313- 412032
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761962Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211281- 371106
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01040Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95976