Miksi

isoperseinen nuori

lihavat miehet ovat aina paitsioissa?

17

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkakuski (kok.)

      Minun kohdalla ainakin se johtuu siitä, kun olen palstalla 24/7
      ja vedän virolaista halpaviinaa ja vain ajankuluksi popsin kermabaakkelsseja, enkä jaksa enää edes vessaan mennä
      Naisenakin halpa kumipimpero.

    • Ei mulla ainakaan oo se vaikuttanut siihen.

      • wanha ukko

        Entä mihin "siihen"?
        Ei kai Jonna vielä pippeliä tarkoita -sakkolihaa Jonna vielä on


      • wanha ukko kirjoitti:

        Entä mihin "siihen"?
        Ei kai Jonna vielä pippeliä tarkoita -sakkolihaa Jonna vielä on

        No en kyllä sakkolihaa oo ollut sitten 7 vuoteen. :D


      • wanha ukko
        kanasutra kirjoitti:

        No en kyllä sakkolihaa oo ollut sitten 7 vuoteen. :D

        Oletpas sakkolihaa, sattumalta näin sinut uikkareita laittamassa päälle ja huomasin, että pimppikin aito poslari vielä
        Olet vaan valehdellut ikäsi, että pääsee siideriä särpimään


      • wanha ukko kirjoitti:

        Oletpas sakkolihaa, sattumalta näin sinut uikkareita laittamassa päälle ja huomasin, että pimppikin aito poslari vielä
        Olet vaan valehdellut ikäsi, että pääsee siideriä särpimään

        Ei poslari alaikäisyyttä meinaa. :)


      • wanha ukko
        kanasutra kirjoitti:

        Ei poslari alaikäisyyttä meinaa. :)

        Ei aina, mutku sinulla ei ole edes oikeita tissejkään vielä ja muutenkin selvästikin murkkuikäinen tytönhupakko vielä

        Aikuisena tulet olemaan oikein upea ja mukava nainen
        siksi haluankin korkat sinut heti, kun laki sallii :)


      • wanha ukko kirjoitti:

        Ei aina, mutku sinulla ei ole edes oikeita tissejkään vielä ja muutenkin selvästikin murkkuikäinen tytönhupakko vielä

        Aikuisena tulet olemaan oikein upea ja mukava nainen
        siksi haluankin korkat sinut heti, kun laki sallii :)

        No onnea haaveiluun :D


      • wanha ukko
        kanasutra kirjoitti:

        No onnea haaveiluun :D

        Äläpä muuta virkkaa-sinun suurin haaveesi toteutuu heti kun täytä 18v. olen oikea peto niissä kotileikeissä:D


      • wanha ukko kirjoitti:

        Äläpä muuta virkkaa-sinun suurin haaveesi toteutuu heti kun täytä 18v. olen oikea peto niissä kotileikeissä:D

        Luulen, että olen pedompi kuin sinä. :)


    • Massa tekee hitaaksi, eikä ne ehdi pois paitsiosta.

      Jutilalla on nuori ja kaunis vaimo. Sitä en tiedä mikä Jutin salaisuus on, mutta kenties läskin määrä ei ole kaikille kaikki kaikessa..

    • MMies

      SIKSI KOSKA LÄSKIT OVAT KOVIA TAKLAAMAAN!

      NIIN!

      HAHA! :D

    • puskalisko

      miksi minä en voi keksiä sellaisia nimimerkkejä kuin "glittergirl" ja "isoperseinen nuori".

      Isoperseinen nuori tosin ei ole rekattu, ehtisin sen vielä nyysiä.

      • kun tykkäät enempi liskoista? Mä taas tykkään glitteristä :)


      • puskalisko
        glittergirl kirjoitti:

        kun tykkäät enempi liskoista? Mä taas tykkään glitteristä :)

        no... minä enempi niinku "tykkään" glitteristä


    • ^glitteri on kivaa. Näyttää hyvältä kynsissäkin ;)

      • puskalisko

        onhan se kivaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe