Minua hävettää kun olen kuntosalilla tai esim lenkillä niin naamani muuttuvat tomaatin punaisiksi, olen muuten hyvin kalpea. Tuttuni sanovat että se on kunnosta kiinni mutta on vaikea uskoa että minulla olisi huono kunto koska olen lenkkeillyt ja käynyt kuntosalilla monta kertaa viikossa jo vuoden. Olen normaalipainoinen enkä hengästy niin helposti, mutta kasvojani punottaa. Sitä paitsi hikoilen erittäin runsaasto. Miksi? Olen nuori nainen ja en viihdy muiden kanssa kuntoilusta vaivani takia.. Enkä meikkiä haluaisi käyttää salilla, kun en muutenkaan.
Naama punainen
4
295
Vastaukset
- treenaajanainen
No minä ainakin ajattelen, että naamasta punainen henkilö on tehnyt itselleen rankan treenin. Mikä taas mielestäni on kivaa, koska kuuluuhan treenistä tulla hiki ja sen näköinen, että jotain on tehtykin! Varsinkin pumppitunnilla minusta on kiva nähdä, kun ihmiset yrittää parhaansa.
En usko, että se on kunnosta kiinni siinä mielessä että vaikka olisit hyväkuntoinenkin, on silti mahdollista tehdä sellainen treeni, jossa teet oman maksimisuorituksen. - punoittava
Kokeile Relaxant ihon suojageeliä, www.relaxant.fi
- couperosa
Itsellä Relaxant ihon suojageelin lisäksi käytössä Natural Arbutin. Hyvä hoito välttämätön ja vähentää punoitusta. (Ks. www.relaxant.fi)
- Punakkapönäkkä
Minulla on luonnostaan punakka iho ja ystävä suositteli arbutin seerumia.
Olen nyt käyttänyt kuukauden verran ja punakkuus on vähentynyt. Lisätietoja löydät sivulta www.detria.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512