Naama punainen

Punanaama

Minua hävettää kun olen kuntosalilla tai esim lenkillä niin naamani muuttuvat tomaatin punaisiksi, olen muuten hyvin kalpea. Tuttuni sanovat että se on kunnosta kiinni mutta on vaikea uskoa että minulla olisi huono kunto koska olen lenkkeillyt ja käynyt kuntosalilla monta kertaa viikossa jo vuoden. Olen normaalipainoinen enkä hengästy niin helposti, mutta kasvojani punottaa. Sitä paitsi hikoilen erittäin runsaasto. Miksi? Olen nuori nainen ja en viihdy muiden kanssa kuntoilusta vaivani takia.. Enkä meikkiä haluaisi käyttää salilla, kun en muutenkaan.

4

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treenaajanainen

No minä ainakin ajattelen, että naamasta punainen henkilö on tehnyt itselleen rankan treenin. Mikä taas mielestäni on kivaa, koska kuuluuhan treenistä tulla hiki ja sen näköinen, että jotain on tehtykin! Varsinkin pumppitunnilla minusta on kiva nähdä, kun ihmiset yrittää parhaansa.

En usko, että se on kunnosta kiinni siinä mielessä että vaikka olisit hyväkuntoinenkin, on silti mahdollista tehdä sellainen treeni, jossa teet oman maksimisuorituksen.

• punoittava

Kokeile Relaxant ihon suojageeliä, www.relaxant.fi

• couperosa

Itsellä Relaxant ihon suojageelin lisäksi käytössä Natural Arbutin. Hyvä hoito välttämätön ja vähentää punoitusta. (Ks. www.relaxant.fi)

• Punakkapönäkkä

Minulla on luonnostaan punakka iho ja ystävä suositteli arbutin seerumia.
      Olen nyt käyttänyt kuukauden verran ja punakkuus on vähentynyt. Lisätietoja löydät sivulta www.detria.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2219
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1496
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1302
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1281
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1150
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      84
      899
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104