Kun kaikki on jo koettu mitä voit kuvitella elämässä, naiset autot rahat .... kaikki haaveet on toteutettu.
Päättelin sitten itse että jos pystyisin jakamaan omaa onnellisuutta toisille, kun olen jo nähnyt kaiken, että voisin tehdä toisia onnelliseksi. Mutta en ole varma onnistunko aina.
Olen miettinyt yhtä asiaa omalta kohdaltani.
26
663
Vastaukset
- Brina
Ei kukaan pysty jakamaan omaa onnellisuuttaan toisille. Yleensä se vain aiheuttaa kateutta. Vaan jos olet oppinut rakastamaan itseäsi, niin silloin kykenet jakamaan pyyteetöntä rakkautta aidosti myös toisille kunkin sen hetkisen tarpeen mukaan (auttamalla, olemalla läsnä, tukemalla, kuuntelemalla jne.).
- 2+1
Tuoko kaikki on onnellisuutta? Siis kaikki elämän kokemukset, naiset, autot, kaikki toteutuneet haaveet......jne... Taidat olla pahasti hakoteillä onnellisuuden suhteen?
Raha tai onni. Teitä on kaksi; valitkaa itse.
Anna läheisillesi omaa aikaasi ja välittämistä ilman taka-ajatuksia ja palkinnon odotuksia. Siitä se lähtee.
- muistakaa se
onnea on terveys.
- tämäkin muistetaan
Onnea on sairaus.
Eräs yksinhuoltajaäiti oli kahden alle kouluikäisen sairaaksi tulleen lapsensa kanssa kotona aivan onnessaan, kun ei tarvinnut aamulla lähteä töihin tarharumban säestämänä.. Lisäksi äiti oli tyytyväinen, kun pikkuinen poikansa oli saanut vesirokon lapsena, eikä vasta puberteetti-iässä :)
- olihyvätunetkin
Niin tuo: onnea voi olla sairaus jos saa suuren sairauseläkkeen kuten kansanedustajat, silloin heille voi onnea olla sairaus.
Mutta kerran tänä aamuna, illalla oikein laitoin uudet lakanat sänkyyni, sitten kun olisi pitänyt nousta ylös niin oli todella mukava olo, olisi tehnyt mieli vielä jäädä makaamaan mukavien lakanien väliin, mutta joo katsoin tuon Hindenburg-jännityselokuvan YLE2:lta, ja sitten nukkumaan meninpä. - 8+7 ei ole 15
Milloin viimeksi opettelit jonkin uuden taidon?
- N
Mitäpä tarkoitat.
- ....................
Onnea on sairaus. Oma äiti aina muisti sanoa, että "ollaan onnellisia, että ollaan terveitä". Oma lapseni on vaikeasti vammainen ja on opettanut niin paljon! Pojalla on todella elämänarvot kohdillaan, on aidosti onnellinen ja näkee maailman sellaisena, millaisena toivoisin kaikkien voivan nähdä sen! Kaksi nuorempaa veljeään ovat terveitä, mutta isoveljen kanssa kasvaneina heidänkin maailmankuvansa on saman tyylinen. Kun muistaa arvostaa arvostamisen arvoisia hetkiä ja asioita, etsiä hyvää jokaisesta päivästä, niin pärjää pitkälle. Kaikilla on huonoja päiviä, kaikki mokaa ja asiat kaatuu pahasti päälle, mutta silti kun muistaa hyviäkin asioita, niin ei kaadu sänkyyn odottamaan loppuelämän kulumista.. :)
Jos haluaa levittää hyvää, se on yksinkertaista: muistaa muita ihmisiä, auttaa apua tarvitsevia esimerkiksi vain ruokakassien kannossa tai ovien avaamisessa, hymy ja tervehdys piristää monia ja läheisilleen voi aina tuoda vielä enemmän iloa kohteliailla sanoilla. Ei siihen rahaa tai naisia tarvita, välittämistä vain. - janessamariell
Yhdyn yllämainitun sanoihin, ne ovat loppupeleissä hyvin pieniä tekoja, joita valittevasti näkee aivan liian harvoin!!
Pieni ele, jopa tervhdys/hymy voi piristää jonkun päivää ja saada taas toivoa/tarkoitusta.
Näillä rakennetaan sitä yhteistä hyvää! Se vaan on uhkaavasti katoamassa.
:) Iloa päivään ihmiset!! - N
Voisimpa sanoa.
- N
Ajatuksia.
- luojan kukkanen
Jakaa omaa onnellisuutta toisille...kuulostaa oudolta. Lähtökohta kuulostaa siltä kuin sinä olisit onnellinen ja haluaisit muiden osallistuvan sinun onneesi ja tulevan myös onnellisiksi sinun kauttasi. Hienoa olisi jos yrittäisit auttaa muita tulemaan onnellisiksi eli löytämään oman onnensa. Onnellisuus ei tosiaan monestikaan tarvitse mitään ulkoisia asioita vaan on paljolti asennekysymys. On tärkeää että huomaa olla kiitollinen ja onnellinen hyvistä asioista joita omassa elämässä on ja on hienoa jos myös jaksaa yrittää omalla ahkeruudella saavuttaa lisää hyviä asioita.
Minun mieheni elämä on perseestä kun ei ole omakotitaloa, kesämökkiä ei edes purjevenettä ja aina on naama väärinpäin. Veikkaan että vaikka hänellä olisikin nuo, pitäisi saada isompaa ja parempaa. Ylimääräisiä töitä tai säästämistä hän ei vaivaudu kokeilemaan. Välillä mietin, että pitäisikö lähteä lapsen kanssa ja jättää hänet yksin mököttämään. Ehkä sitten oppisi ymmärtämään, että kyllä hänellä jotakin hyvää on elämässään ollut. Minun onnellisuuteni ei ainakaan näytä siirtyvän häneen.- Intressi vapaa.
Jospa ottaisitte miehesi kanssa valkoisen paperin ja kehoittaisit miehesi luetteloimaan kaikki ne hyvät asiat joita teillä on kotona ja sitten luetteloisitte hyvät asiat jotka ovat kodin ulkopuolella käyttäkää tähän riittävästi aikaa vaikka useampana päivänä.Tuloksesta voitte aina nähdä teillä olevan jotain yhteistä mitä arvostatte ja aika pljon mikä kummallekkin on arvokasta sekä arvostatteko eri asioita vai samoja.Tuloksen selvittyä voitte alkaa suunittelemaan pitäisikä skarpata jotain tai muuttaa jotakin että kumpainenkin tavoittaisi sellaista mikä tuntuu puuttuvan.Itse ja yhdessä voi vaikuttaa todella merkittävästi oman elämän laatuun ja jaksamiseen.kiireessä ei näin tule ajateltua.Onnea yritykseesn jos yritätte.
- N
Ei sydänvika tee onnelliseksi.on ehkä hieman ajatukset eri.
- Kyllä vain
Kuulostaa oikein hyvältä, miksikäs ei? Minun mielestäni on hieno ajatus auttaa muita, jos kerran itsellä on jo kaikki kunnossa. Onnellisuutensa jakamiseen on varmasti monia keinoja, joiden pohtiminen ja parhaimpien löytäminen vaatiikin sitten jo vähän ajatustyötä. Mutta ei kuitenkaan aina tarvitse tuottaa onnea, voihan sitä välillä tehdä niin sanotusti merkityksettömiäkin asioita :).
Jos haluat, voit viedä asiaa vielä hieman eteenpäin. Onko juuri onnellisuus se asia, mitä haluat muille antaa? Tai haluatko ylipäänsä toimia ihmisten hyväksi? Kokisitko paremmaksi esimerkiksi tieteen edistämisen tai eläinten auttamisen? Ehkäpä maapallon ja luonnon olosuhteita parantavan työn? Mahdollisuuksia on todella monia, vain omat resurssisi ovat rajana. Tehdään yhdessä tästä maailmasta edes pikkuisen parempi paikka :) - N
Ajatuksia asterix?
- N
Tulipa vaan ajatus.onkohan minun koulukassi missä.
- N
Emt. Missähän minun kultamuru luuraa,
- Perhosen kosketus
Tuo on tosi kaunis ajatus. Onnellinen ihminen loistaa valoa ympärilleen. Minusta on ainakin ihanaa, kun näen hymyilevän ihmisen. Kyllä onnellisesta ihmisestä saa virtaa, eikä tarvitse aina nähdä ihmisiä turparullalla. ; )
Onnellisuus ei ole elämän päätavoite vaan se syntyy sivutuotteena
oikeanlaatuisesta elämästä- koston enkeli
Laitetaan vahinko kiertämään
- N
Olen montakin asiaa miettinyt.
Anna hevosen ajatella. Sillä on suurempi pää.
- N
Oikeasti olen sitä mieltä, että homoseksuaalit pitää tappaa. Naura toki sinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448