Eli onnistuuko että etsin auton varaan sen, ja maksan varausmaksua vastaavan käsirahan esim. luottokortilla merkkiliikkeestä.
Lennän Saksaan sen jälkeen ja maksan Debit kortilla loput auton hinnasta.
Kyseessä on melko tuore auto, ja uskallan kyllä ostaa sen kuvien perusteella.
Onko mahdollista varata auto jo Suomesta? Miten muut ovat toimineet?
Auton varaaminen Saksan merkkiliikkeestä
5
329
Vastaukset
- haku vs. tilaus
Merkkiliikkestä uudehkon auton hankkiminen on malko turvallista. Toisaalta jos on hankinnastaan riittävän vakuuttunut, niin eikö olisi edullisempaa ja yksinkertaisempaa maksaa auto pankkisiirrolla ja laittaa auto tulemaan rekan kyydissä Suomeen saakka, ellei sitten ihan tarkoituksella halua tehdä pientä reissua, kruisailla ja tarkistaa itse auto paikan päällä.
Erään palstalla kirjoittaneen mukaan merkkiliikkeiden vaihtoautoja ei suomalaiseen tapaan voi koeajaa, vaan korkeintaan rullata hieman liikkeen pihalla, sillä niissä ei ole liikkeen vakuutuksia & kilpiä.
"Näin tuot käytetyn auton ulkomailta"
- http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/03/03/nain-tuot-kaytetyn-auton-ulkomailta/201224491/304
"Euroopan unionin komissio ehdottaa, että ajoneuvojen rekisteröintiä uudessa maassa helpotettaisiin. Suomen valtioneuvosto vastustaa ehdotusta nykyisellään."
- http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/05/31/auton-tuonti-saksasta-voi-helpottua/201230563/304 - oöo
Unohda luottokortti, eihän se toimi täälläkään autoliikkessä ja vielä vähemmän Saksassa. Rahat vaan tilisiirrolla myyjän tilille
- Autoilu
Suomessa paras tapa on maksaa pankkikortilla jos ostaa uuden auton.
Miten muuten, jos ei ota velkaa?
- SL
Et ole tainnut kuulla mitään verkkopankista.
- franki-boi
rahat rintataskussa mb liikeeseen
tosiaankin koeajo on joissa merkkiliikkeessä
työ ja tuskantakana
jos joku saksankielinen välittäjä oli lubecikssa matkaasa
niin saattiin auto koeajolle
muttei frankfurtissa onnistanut
jos haluu heti kilpin kun menee paikanpäälle oli pitänyt maksaa
rahat etukäteen ja yllätys olikin naarmuinen vekotin
oli tullut juuri pikku .-liisinki erä
jotenka oli vapautunut 28 klp samaa merkkii ja kilometrit välill
13 tkm -46 tkm
eli ehdottomasti itse paikanpäälle hiplaamaan viimeisetkin runtut
kyljistä veks
lll
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959